35 weken zwanger

Heel veel sterkte nog Ans! Nog even en je hebt ook je baby lekker op je liggen. 
Mijn vriend is ook super met onze kleine. Prachtig hé hoe die mannen zich ontpoppen als supervaders!
Goede keus neusje...ik geef het nog een week die borstvoeding...tepels blijven pijn doen en heb het idee dat er weinig melk uitkomt. Probeer het nu even met speciale neusspray en afkolven...wat een ge***** allemaal....

hoi Dames! Hoe is het?Ik ben inmiddels (02-07-19) bevallen van onze prachtige zoon Bram! Hij doet het heel goed. Het is wel wennen allemaal hoor! Maar wik zijn zo verliefd. Ik zelf ben op de fles overgegaan omdat borstvoeding echt niet wou lukken en het mij teveel stress opleverde. Nu met de fles is het dikke prima!

Heel herkenbaar!! Ben nu 34 weken. Zit midden in onze verhuizing maar ik krijg zelf maar weinig gedaan. Gelukkig veel hulp. Maar ben zo blij als we wonen morgen weg met al die mensen. Me time en nog even genieten van de stilte en eigen bubbel.??

[quote quote=10222769]hoi Dames! Hoe is het?Ik ben inmiddels (02-07-19) bevallen van onze prachtige zoon Bram! Hij doet het heel goed. Het is wel wennen allemaal hoor! Maar wik zijn zo verliefd. Ik zelf ben op de fles overgegaan omdat borstvoeding echt niet wou lukken en het mij teveel stress opleverde. Nu met de fles is het dikke prima![/quote]
Hoii.. gefeliciteerd en fijn dat het goed gaat! En ook fijn dat je de juiste keuze nu hebt gemaakt mbt de voeding... Isa is inmiddels al 4 weekjes en drinkt al 3 weken uit de fles en gaat ook prima. Ze was nu 500 gram boven het geboorte gewicht en al 3cm gegroeid ?

Terug
Bovenaan