35 weken zwanger

Hier vraag ik nu ook weleens hulp in het huis. Probeer nog zoveel mogelijk zelf te doen (manlief doet ook wel wat hoort.. Maar, ja je weet hoe mannen zijn haha. Bijvoorbeeld. Schat wil je de droger dven uitpakken vanavond? Loop je doodleuk naar boven, Heeft hem inderdaad uitgepakt. Maar niet opgevouwen. Oh moest dat ook dat soort dingen? Kan er soms wel om lachen hoor godgod)

Ook zo snel last van je buik ja? Hier ook. De kleinste inspanningen soms al. Hier zijn rennies snachts op het moment ook me grote vriend. Probeer zoveel mogelijk op me eten te letten maar niks helpt. 
Nou nog even volhouden het is voor een goed doel! (Al gaat de tijd nu verrekte langzaam)

Ik begon met 30 weken ook last te krijgen van alles. De ene dag gaat beter dan de ander. Maar! Wij kunnen dit want we zijn vrouwen! (Al voel ik me meer op het moment een dikke walrus op het droge maar dat terzijde)

Morgen 35 weken en wat een verademing om te lezen dat ik niet de enige ben...
Slapen doe ik hele zwangerschap al slecht maar nu wel beter word alleen heel vaak wakker, 5x ofzo om te plassen. Maar gelukkig als een blok gelijk weer in slaap vallen.
Rennie voor de nacht. Hou veel vocht vast en last van mijn gewrichten.... 
Hoge bloeddruk, diabetes wat een pretpakket.... Maar wel een gezellige zoon in mijn buik ?
Kan niet wachten om hem te zien! 

Morgen 35 weken en wat een verademing om te lezen dat ik niet de enige ben...
Slapen doe ik hele zwangerschap al slecht maar nu wel beter word alleen heel vaak wakker, 5x ofzo om te plassen. Maar gelukkig als een blok gelijk weer in slaap vallen.
Rennie voor de nacht. Hou veel vocht vast en last van mijn gewrichten.... 
Hoge bloeddruk, diabetes wat een pretpakket.... Maar wel een gezellige zoon in mijn buik ?
Kan niet wachten om hem te zien! 

Nog even volhouden haha! En dat getrappel is natuurlijk heel fijn
Wanneer ben je uitgerekend? Wij verwachten ook een zoontje! Zo leuk, de rest van de straat ( Ja echt een babyboom heeft alleen maar meisjes bijna dus de kleine heeft geluk straks hahaha!)

Haha je zoontje heeft het voor het uitkiezen straks.. 
Ik moet zeggen dat ik me de laatste 2 dagen weer iets beter voel. 
Mijn meisje was vanaf week 28 eigenlijk te groot / te dik ivm ook diabetes maar hoefde nu geen controles meer in het ziekenhuis omdat het redelijk onder controle is allemaal. 
De vk heeft gisteren gemeten dat de baby niet meer boven de grens zit qua groei maar gewoon bovengemiddeld, een week voor op schema. Dit stelt mij dan weer een beetje gerust. 
Ik heb ook erg gemengde gevoelens over de bevalling. De ene dag ben ik doodsbang voor alles wat gaat komen en of het wel gaat lukken enz en de andere dag denk ik weer heel nuchter van het komt wel goed. 
30 juni ben ik uitgerekend , en jullie? Ik denk wel dat ze eerder gaat komen.. (Is gewoon een gevoel. En als ze idd groter is dan gemiddeld, mag dat ook wel ?)

Grappig Ans, dat heb ik ook in de straat allemaal meisjes onlangs geboren en wij krijgen een jongen! 
4juli uitgerekend. 
Heb ook het idee dat hij eerder gaat komen, neusje. Ben erg benieuwd of dat gevoel klopt of dat het gewoon een sterke wil is haha

Ik moet wel bijna elke week naar het ziekenhuis. Heb met 18 weken een bloedpropje in me teen gehad en moest vanaf toen meteen elke dag bloedverdunners sluiten en ook ivm 5 eerdere miskramen wordt ik extra goed in de gaten gehouden! Opzich wel fijn
Onze boy loopt ook een weekje voor op het gemiddelde. Schijnt vooral lange benen te hebben en was 2 weken terug al iets ingedaald. Morgen mag ik weer! Ik voel me de laatste paar dagen ook wat beter maar nog wel slechte nachten helaas. Maar dat neem ik maar voor lief! 

Ik vind de bevalling ook wel een beetje eng als ik er aan denk. Bang dat ik het niet aankan maar ik ben ook een vrij nuchter persoon. Dus dat scheelt weer het zal toch moeten gebeuren of ik het nu leuk vind of niet haha! 

Wij zijn 7 juli uitgerekend! Ik hoop eigelijk dat hij zich wat eerder laat zien. 

Terug
Bovenaan