35 weken zwanger

Helaas is er bij mij toch pre eclampsie geconstateerd, ondanks dat ik echt 0 klachten heb en mijn bloeddruk inmiddels weer prima is. Zelfs de verloskundige in het ziekenhuis ging er vanuit dat ik nog wel even door kon, omdat onze dochter niet enorm wordt geschat (nu rond de 2800gr), ik ‘pas’ 37+5 ben én ik me heel fit voel. Daar was de gynaecoloog die mij niet gezien heeft het helaas niet mee eens en de afspraak is nu dat ik vandaag weer op controle moet en morgen word opgenomen en ingeleid. Even een domper; had het mezelf en de baby gegund om nog even door te gaan. Ik kan nog wel een weekje verlof gebruiken (lekker rustig boekjes lezen ofzo) en de baby mag nog wel wat vetjes kweken. Maar gezondheid gaat voor, dus geef me er maar aan over.. Gek idee dat ik nu zeker weet dat ik nog 1 nachtje thuis heb zonder baby en dan niet meer! 

Hoi dames!
Hier opzich alles goed. Erg last van de warmte en irriteer me werkelijk aan iedereen. Zelfs in de supermarkt zucht ik per ongeluk hard op omdat iemand niet doorliep Oepsie!

Sinds 2 dagen best veel gerommel in me buik. Vanacht zelf zo erg om 3 uur dat ik echt dacht, Is dit een wee? Zo'n pijn deed het. Maar het trok weg en kwam niet meer terug dus ben benieuwd. 

Hoe gaat het veder nu met jullie? Ik moet vrijdag weer naar de gyn en dan gaan ze een inwendige onderzoek doen om te kijken of ik evt al ontsluiting heb (ik moet zoiezo ingeleid worden ivm mijn medicatie) heb liever dat hij zichzelf aandient maar goed. 

Nou even volhouden de laatste loodjes!

@neusje

Ook ik (wij) zijn opeens heel bang. Kunnen we dit wel? Hoe gaan we dat straks doen allemaal? Al die vragen spoken door mn hoofd plus dat ik ook nu wel denk , shit die bevalling komt nu serieus dichtbij. Na 5 miskramen *vroege) Ben ik nog steeds af en toe bang dat dit allemaal te mooi is om waard te zijn. Maar. Positief blijven. Uiteindelijk doen we allemaal maar wat! ?

[quote quote=10212827]Helaas is er bij mij toch pre eclampsie geconstateerd, ondanks dat ik echt 0 klachten heb en mijn bloeddruk inmiddels weer prima is. Zelfs de verloskundige in het ziekenhuis ging er vanuit dat ik nog wel even door kon, omdat onze dochter niet enorm wordt geschat (nu rond de 2800gr), ik ‘pas’ 37+5 ben én ik me heel fit voel. Daar was de gynaecoloog die mij niet gezien heeft het helaas niet mee eens en de afspraak is nu dat ik vandaag weer op controle moet en morgen word opgenomen en ingeleid. Even een domper; had het mezelf en de baby gegund om nog even door te gaan. Ik kan nog wel een weekje verlof gebruiken (lekker rustig boekjes lezen ofzo) en de baby mag nog wel wat vetjes kweken. Maar gezondheid gaat voor, dus geef me er maar aan over.. Gek idee dat ik nu zeker weet dat ik nog 1 nachtje thuis heb zonder baby en dan niet meer![/quote]
Jeetje wat spannend en snel opeens! Ik zal voor je duimen vandaag. ?

Ooh spannend vandaag ja succes! 
Voor mij nu ook het laatste dag thuis slapen en gaat het feest vanaf morgenavond beginnen. 
Moet zeggen dat ik me vandaag ook niet echt top voel.. lig nu even met hoofdpijn op bed, maar komt vast goed. 
We hebben bijna ons kindje bij ons en dat is waar we het allemaal voor doen.. 
@Ans weet je al wanneer je ingeleid gaat worden? 

[quote quote=10213262]Ooh spannend vandaag ja succes! Voor mij nu ook het laatste dag thuis slapen en gaat het feest vanaf morgenavond beginnen. Moet zeggen dat ik me vandaag ook niet echt top voel.. lig nu even met hoofdpijn op bed, maar komt vast goed. We hebben bijna ons kindje bij ons en dat is waar we het allemaal voor doen.. @Ans weet je al wanneer je ingeleid gaat worden?[/quote]
Ik hoor vrijdag meer! Dus nog even afwachten ?
Goed rusten en hopen op een goede nachtrust! Denk aan jullie!

Hoi dames hoe gaat het bij jullie? 
Ik ben woensdagavond bevallen van onze dochter Isa. Geboren bij 38+3. 
Alles is goed verlopen. Ouds Isa weegt 3730 gram en is 50cm. Mooi gewicht om inderdaad wat eerder geboren te mogen worden ?

Hey dames, 
@ neusje, van harte gefeliciteerd met je dochter! Ben je bevallen dmv inleiden?
Ik ben vorige week spontaan bevallen met 37+2, het was heel snel gegaan binnen 7 uur vanaf de eerste wee die ik voelde! 
Helaas wel 2 liter bloed verloren waardoor we wat opstart problemen hadden. Borstvoeding kwam niet lekker op gang en extreem moe. 
Nu maken we het goed en geniet enorm!
Onze zoon is geboren met 3640 gram en 48 cm. 
De voorspelling van de echo's klopte dus.
Hoe gaat het met de andere dames?

Terug
Bovenaan