35 weken zwanger

Ahh leuk jij ook gefeliciteerd! En fijn dat alles goed gaat.
Mijn bevalling was inderdaad dmv een inleiding. Alles gaat ook goed alleen het voeden is een probleempje. Borstvoeding gaat echt niet lekker ivm pijnlijke tepels en borsten. Ik denk dat het niet lang meer duurt voordat ik overga op de fles. 
@Ans hoe is het bij jou? 

Hey neusje, ik heb ook wel moeite met borstvoeding. Het is redelijk opgang maar kan beter. Daarbij ook last van pijnlijke tepels en borsten. Vreselijk! 
Geef wel bijvoeding tussendoor en kolf ook wel vaak. Zo kan ik mijn tepels beetje rustgeven.

Hier gaat het goed! Met 38+1 is onze kleine meid geboren nadat de vliezen waren gebroken en ik vol wee-opwekkers was gespoten. Ze is 45 cm en woog 3010, een ukkie maar niet té klein. Gelukkig doet ze het super, ze drinkt goed en groeide al vanaf dag 4. 
Voor de pijnlijke tieten en tepels: de tepelzalf van kruidvat is exact zelfde als puralan en werkt heel goed. Lekker veel smeren! Toen ik last kreeg van stuwing alle tips uitgebprobeerd (koolbladeren, douchen, ingevroren zakjes appelstroop..) en het hielp allemaal ook echt... een heel klein beetje! Gelukkig werd het na 2 sagen minder en vandaag voor het eerst pijnvrij aan het voeden (oké, na de eerste teugen!)
verder geniet ik echt zo! besef dat het mijn dochter is, is er nog niet helemaal, maar kan de hele dag naar haar staren en knuffelen. Ook fantastisch om te zien hoe snel mijn vriend een papa is geworden; hij verschoond vol liefde luiers en zegt wel 10x per uur hoe mooi ze is?

Ooh dat laatste is bij mij precies hetzelfde.. mijn vriend is ook helemaal gek met haar. Echt mooi om te zien ? 
Ik zelf ben sinds vandaag overgegaan op flesvoeding. Om een lang verhaal kort te maken ging het voor mij gewoon echt niet. Ik zat er helemaal doorheen vannacht en vanmorgen. 
Nu heel blij met mijn beslissing. Ze drinkt goed en is gelijk na 15 tot 20 min tevreden en gaat weer heerlijk slapen. Is al heel wat anders dan 2 uur lang aanklooien en dat ze zich 5 minuten later weer opnieuw meldt. 
Vannacht gaat mijn vriend de voeding doen en is het de bedoeling dat ik dan eens kan doorslapen. Leef al sinds 1.5 week op 3 uur slaap per nacht. ?

Klinkt alsof je een goede en weloverwogen keuze hebt gemaakt, Neusje. Twee uur lang voeden elke keer is niet te doen! Ik hoop dat je nu heerlijk slaapt en opknapt van wat extra rust.. Klinkt aanlokkelijk zo rond half 6 met een kind aan de tiet;)

Haha was vannacht tijdens zijn moment ook gewoon de hele tijd wakker maar was al fijn om dan niks te doen.. zelf heb ik later in de nacht ook nog moeten voeden maar dat duurt met verschonen erbij een klein half uurtje en dan is het klaar.. ?

Hoi meiden! Hier poosje ellendige gevoeld en helemaal klaar mee vooral met die hitte dus had alles van de zwangerschap even laten varen (voor zover het kan) 

Vandaag controle gehad en me bloeddruk was te hoog dus moest bloedprikken en mn urine laten testen (wordt morgen over gebeld!) 

Maar zoiezo staat er een afspraak voor een inleiding vast. Maandagavond om 19 uur mag ik komen en wordt er een ballontje geplaatst om de boel te laten verweken hopelijk werkt die en wordt ik dinsdag ingeleid. (Is opeens allemaal zo snel, mijn hemel!)
De rest, voor iedereen gefeliciteerd met de geboorte!!! Zo spannend en leuk allemaal. 

Herkenbaar. Maar nu mijn zoon 2,5 week oud is denk ik "goh misschien was dat toch niet zo zwaar in vergelijking met de kraamtijd" haha. Toen kon ik tenminste nog serie kijken.

Terug
Bovenaan