37.6 weken en zo klaar met de zwangerschap.

Jeej gefeliciteerd Miranda!! En wat een snelle bevalling!! Pittig hoor! Gelukkig gaat nu alles goed met jullie ventje! Geniet van elkaar en er bestaat niets als teveel knuffelen ? Hier gaat het goed. Daan is een rustige en lieve baby. De nachten waren heel rustig, afgelopen nacht veel last van krampen gehad en erg verdrietig. Gelukkig is het nu weer rustig en ligt hij heerlijk bij te slapen.  Ik ga morgen ook even urine inleveren, ben ook bang voor een lichte blaasontsteking door de csth. Verder gaat het met mijn bekken nog niet top. De kraamhulp blijft ook 2x 4 uur langer om nog net even te helpen. Is echt een schat van een meid dus dat is fijn.    Het is toch altijd heerlijk als je alles weer zelf kan en je je lijf weer terug hebt!  Nou meiden geniet van alle babyknuffels!! Vind het wel leuk om af en toe te horen hoe het Gaat!!!  X manon

Gefeliciteerd Miranda! Met jullie zoon Damiën, mooie naam!
Ik was bij onze andere dochter 1,5 l verloren tijdens de bevalling.. niet tof je bent dan zo slap daarna..? ik gelukkig deze keer maar 50cc. Scheelt toch voelde me stuk fitter nadien. 
Mede misschien ook door de ruggenprik?
Hoe gaan de nachten/dagen bij jullie? Ons meisje slaapt schuin goed, kinderwagen bak iets schuin na de voeding en Co sleeper ook. Of ze slaapt bij mij, en de draagzak gaat ook goed. Slaapt wel veel van voeding tot voeding snachts zit er zon 4/5 u tussen en overdag leg ik haar wat vaker aan sowieso iedere 3u om alles op gang te houden. 
Cb was gisteren op bezoek, ze had haar geboorte gewicht nog niet helemaal terug, morgen even weer wegen op het cb. 
Ik ga straks toch even wandelen, als de kou een beetje weg is kleed ik haar goed aan en loop ik na school. Kruikjes in de bak.. kijken hoe ze het vind. 
Mijn vriend zei, je hebt veel te veel kleertjes voor haar, haha maar ben blij met mij kast, ze heeft nu al pakjes voor de 2/3 e keer aan, spuugt wel eens een mondje terug en dan doe ik toch wel weer wat anders aan. Gaat zo zuur ruiken. Passen jullie babys ook alle leuke kleertjes? 
Wij hebben een newborn shoot gekregen als kado! Staat de 23e gepland ben zo benieuwden andere 2 niet gehad.
Groetjes!

Ha meiden. 
Hier alles goed. Korte nachten en veel knuffelen?
Daan heeft wel veel last van krampen. Herkennen jullie Dit? Ben bang dat hij net zoals zijn broer koemelkallergie heeft... net is het cb langs geweest en we gaan het goed on de gaten houden. De borstvoeding gaat goed, heb veel... af en toe spuit het eruit en kan Daan het niet aan.... dus misschien dat doe krampen daar door komen. Hoe gaat het voeden bij jullie? 
Hoe gaat het met jullie bekken?
Probeerde de naam vd groep te wijzigen maar dat lukte me niet.... ?
Xxxx

Hoi!
Misschien een nieuwe aanmaken? Babys van begin feb?
Hier ongelijke borsten, ene produceert meer.
En de kleine meid zat nog niet op het geboorte gewicht vrijdag, toen was ze 2 weken.. woensdag weer wegen. 
Volgens mij heeft ze wel wat last van krampen. Zon hard doordringend geschreeuw heel zielig.. maar ze heeft ook spruw? 
Maar verder alles goed! En een rustige makkelijke baby?

Terug
Bovenaan