37.6 weken en zo klaar met de zwangerschap.

Goedemorgen meiden!
Gisteren om 16u is Daan geboren! Was een pittige bevalling door de weeën met die bekken maar ben blij dat hij er Is! 
We zijn nog in het ziekenhuis en hopen zo naar huis te mogen!

Succes Miranda! Denk aan je!

Goedemorgen meiden!
Gisteren om 16u is Daan geboren! Was een pittige bevalling door de weeën met die bekken maar ben blij dat hij er Is! 
We zijn nog in het ziekenhuis en hopen zo naar huis te mogen!

Succes Miranda! Denk aan je!

Gefeliciteerd Manon! Met jullie zoon Daan. Leuk dat je even bericht doet aan ons! Zat iedere keer al te kijken haha!
Heeft het lang geduurd? Ik vond vooral na de weeen weer schakelen, ja je mag persen. Uh persen hoe moest dat ook al weer? maar met 2 min persen was onze meid er al!
3340 gram en 51 cm, klein fijn popje. 
Geniet er lekker van! Knuffeltijd! 
Jij morgen na de vk Miranda? En anders krijg je vrijdag een gyn consult of gesprek voor inleiden?

Gefeliciteerd Manon!!! ??? eindelijk mag je hem nu lekker vasthouden! En ik zal zeggen Daan heeft ook op ons namenlijstje gestaan ?
Alles helemaal goed gegaan? 
En ik moet morgen inderdaad weer naar de vk, poging strippen. En anders vrijdag naar de gynaecoloog voor intake gesprek en een onderzoek (hartfilmpje, bloeddruk en waarschijnlijk nog een keer proberen te strippen) en dan gelijk een afspraak maken om ingeleid te worden. En dat zal dan waarschijnlijk dinsdag of woensdag worden zei de vk.
Geniet van jullie kleintjes! Ik ben zoooo jaloers op jullie!! 

Tnx meiden!
De weeën begonnen om 12u goed en bleef hoeven haken op 4 cm omdat ik een te volle blaas had waardoor daan niet verder door kon zakken.....
Na de katheter ging dit wel. Daarna ging ik van 4 naar volledige ontsluiting in een uur ? voordat ik het doorhad was ik uit mezelf al begonnen met persen en gelukkig was de vk op de kamer! Na kort persen was hij er om 15.50. Daan woog 4255 ? lekker lang en slank! 

Miranda ik leef echt zo met je mee! Hoop dat het morgen wel lukt!! Xxx
Succes

Dan is de bevalling nog best wel vlot verlopen bij je Manon! 
En hoe zijn de eerste nachtjes geweest?
Strippen is niet gelukt helaas, afspraak voor de gynaecoloog is gemaakt en daar moet ik dan maandag naartoe voor ctg en intake en dan dinsdag of woensdag wordt ik ingeleid. Maar met een beetje geluk komt ie voor die tijd nog spontaan ? vrees alleen van niet.. het rommelt niet meer in mn buik, dus ik ben bang dat ie het wel lekker vind daarbinnen.

Hi
Hoop zo voor je dat je je kleintje ook snel in je armen kan vasthouden!! Niks is rotter dan dat wachten!
De bevalling is zeker redelijk snel verlopen. Erg fijn!! De afgelopen dagen gaat Goed! Vind het nog wel een opgave om de eerste dagen in bed te blijven. Merk wel dat ik erg rustig aan moet doen met die bekken. Merk jij dat ook @febuitgerekend? 
Succes nog even Miranda. Denk aan je!

Terug
Bovenaan