37.6 weken en zo klaar met de zwangerschap.

Hoi meiden, ik ben momenteel 37,3 zwanger en ook behoorlijk klaar met de zwangerschap. 
Vanmorgen nog bij de vk geweest en die vertelde mij dat ik bijna geen vruchtwater meer had. Ze zei zolang mijn kindje nog lekker actief is, is dit geen probleem toch maak ik me er best zorgen over.. hebben jullie hier ervaring mee? 

Hoop van jullie te horen! 

Hoi Simone,
Sorry daar heb ik geen ervaring mee. Maar een vriendin van me heeft dat ook gehad. Ben je getest op zwangerschapsvergiftiging en op diabetes? 
Hou die kleine goed in de gaten, en bij twijfel of je de baby nou weinig tot niet gevoeld hebt meteen bellen naar de verloskundige.
Je hebt een grote kans dat je voor de 40 weken ingeleid gaat worden. Sterkte!!
@manon Dank je..  Ik hoop ook dat ik hem snel kan vasthouden. Maar ik merk dat ik het wachten nu minder moeilijk vind, aangezien ik nu weet dat het uiterlijk woensdag gaat worden. Dus ik heb nu een einddatum waar we naartoe kunnen leven.

Ik ben niet getest op diabetes en zwangerschapsvergiftiging.. ik denk niet dat ik diabetes heb want ik ben ook maar 6 kilo aangekomen totaal.. 
Ik ben nu constand aan het googelen maar daar word ik ook niks wijzer van ?

@simonelove volgens mij kunnen ze ook jr vruchtwater opmeten elke week en dan kijken wat het doet. Als je nog veel vragen hebt zou ik gewoon de vk bellen en een afspraak maken. Misschien dat je dan wat meer rust hebt! 
@mirandaas, fijn dat je iets meer rust hebt. Nog even!!!! 
Xx

Nu is het echt aftellen hier!!! Spannend!
Vanmorgen eindelijk mn slijmprop verloren, een uur later ook rugpijn gekregen.. Dus hier lijkt iets gestart te zijn, maar we zijn er nog niet..
En anders is het ook nog maar maximaal 5 daagjes, dus die komen we ook wel door.
En hoe gaat het bij jullie met de kindjes? Goede slapers? Eters? Huilers?
En hoe hebben jullie de kraamweek ervaren?

Hoi Dames!
hier vandaag de eerste dag zonder kraamhulp en ik moet zeggen, ondanks mijn super kraamhulp, toch lekker weer die regie in mijn eigen huis haha. Maar ik doe het rustig aan, wil niets over haasten met de kleine meid. Ook wandelen met die kou, denk morgen even een klein stukje, rustig opbouwen. 
De nachten gaan zeer goed, om de 4/5 uur voeden. Ze slaapt alleen wel op mijn buik. Ik slaap, en zij slaapt. Ik had een hangwieg.. maar die beviel bij de eerste twee eigenlijk al niet lekker. Dus bij deze niet lang getwijfeld heb een Co sleeper gekocht. En dan kan ik haar snachts goed in overleggen. 
De bv gaat al zonder problemen, stuwing is weg! Al ben ik wel bang voor een blaasont, kreeg een cath in het zh vanwege de ruggenprik. En merk nu wel wat irritatie met het legen van de blaas..maandag ff plasje wegbrengen denk ik?! Wil geen infectie krijgen. Mijn zus had dat met dag 10, werd opgenomen en kreeg toen Anti biotica via infuus.
hoe is jou eerste week Manon?
En Miranda bij jou al een baby?
hier trouwens geen huiler, slaapt van voeding tot voeding. En is af en toe alert wakker dat we even een onderonsje hebben en lekker knuffelen! 

Groetjes (feb uitgerekend heb ik veranderd. Alle namen zijn al bezet dus heb ik er maar wat geks van gemaakt haha!)

Haha we hadden al begrepen dat jij febuitgerekend was ?

Hier groot nieuws; er is een baby!!! Gisteren om 21:09 uur na een super snelle bevalling ( na een weeenstorm van een uur van 2 cm naar volle ontsluiting). En toen met spoed naar het ziekenhuis omdat er bijna geen hartslag meer was bij de kleine.
Hij heet Damiën en is 3960 gram. En is gelukkig gezond en wel geboren.
Wij liggen nu nog in het ziekenhuis i.v.m. veel bloedverlies van mij. Maar waarschijnlijk mogen wij rond 9uur naar huis, als alles dan beter gaat.
Borstvoeding wilt ie nog niet. Maar nacht is hij heel goed doorgekomen.. hij heeft veel geslapen en als ie begon te huilen en je legt hem op je borst is ie weer heerlijk stil. Echt een knuffelkontje al!
Koffiethee ik kan niet wachten om de eerste wandeling te maken, jammer dat het nog koud en nat is inderdaad. En fijn dat het beter gaat met bv. 
Het lijkt mij ook heerlijk als de kraamhulp weer weg is en je zelf lekker je leventje weer kan oppakken.. Ik heb dr alleen echt nog wel nodig!! ?
Geniet allemaal lekker van de babytjes.
En Simonelove nog eventjes volhouden! En bij angst en twijfel meteen vk bellen!

Jeej gefeliciteerd Miranda!! En wat een snelle bevalling!! Pittig hoor! Gelukkig gaat nu alles goed met jullie ventje! Geniet van elkaar en er bestaat niets als teveel knuffelen ?
Hier gaat het goed. Daan is een rustige en lieve baby. De nachten waren heel rustig, afgelopen nacht veel last van krampen gehad en erg verdrietig. Gelukkig is het nu weer rustig en ligt hij heerlijk bij te slapen. 
Ik ga morgen ook even urine inleveren, ben ook bang voor een lichte blaasontsteking door de csth. Verder gaat het met mijn bekken nog niet top. De kraamhulp blijft ook 2x 4 uur langer om nog net even te helpen. Is echt een schat van een meid dus dat is fijn. 

Het is toch altijd heerlijk als je alles weer zelf kan en je je lijf weer terug hebt! 
Nou meiden geniet van alle babyknuffels!! Vind het wel leuk om af en toe te horen hoe het Gaat!!! 
X manon

Terug
Bovenaan