Hoi Dames!
hier vandaag de eerste dag zonder kraamhulp en ik moet zeggen, ondanks mijn super kraamhulp, toch lekker weer die regie in mijn eigen huis haha. Maar ik doe het rustig aan, wil niets over haasten met de kleine meid. Ook wandelen met die kou, denk morgen even een klein stukje, rustig opbouwen.
De nachten gaan zeer goed, om de 4/5 uur voeden. Ze slaapt alleen wel op mijn buik. Ik slaap, en zij slaapt. Ik had een hangwieg.. maar die beviel bij de eerste twee eigenlijk al niet lekker. Dus bij deze niet lang getwijfeld heb een Co sleeper gekocht. En dan kan ik haar snachts goed in overleggen.
De bv gaat al zonder problemen, stuwing is weg! Al ben ik wel bang voor een blaasont, kreeg een cath in het zh vanwege de ruggenprik. En merk nu wel wat irritatie met het legen van de blaas..maandag ff plasje wegbrengen denk ik?! Wil geen infectie krijgen. Mijn zus had dat met dag 10, werd opgenomen en kreeg toen Anti biotica via infuus.
hoe is jou eerste week Manon?
En Miranda bij jou al een baby?
hier trouwens geen huiler, slaapt van voeding tot voeding. En is af en toe alert wakker dat we even een onderonsje hebben en lekker knuffelen!
Groetjes (feb uitgerekend heb ik veranderd. Alle namen zijn al bezet dus heb ik er maar wat geks van gemaakt haha!)