3de kindje deel 4

A

Anoniem

Guest
hoi meiden,
zo nu zitten we sneller op het onderwerp.
je blijft doorklikken.alleen maar goed teken natuurlijk!!!

edith : hoop dat het snel gaat werken om alles om gang te helpen.kan begrijpen dat je nu daar alleen mee bezig bent.
ik had spiraal mirena eruit gehaald en dacht eerst mijn eigen ongesteldheid terug,dat kwam gelijk terug,hup ook maar eens ovulatietesten proberen,maar die bleven uit.ik was alleen maar bezig van ik wil bevestiging van die testen dat me eisprong terug is.nu zou ik me laatste keer doen want ik werd alleen maar onzeker,mede door me operatie 2 jaar geleden.maar laatste test gedaan afgelopen zaterdag en ja hoor hij gaf eisprong aan.heb het ook goed gevoeld zeg!!!! nou duimen dat het gelukt is.

debby: ook ik ben niet de enige die zichzelf gek maakt hahaha.
vertelde net al over die eisprong.gister avond werken en had zwaar iemand met tillift werken,nou kreeg pijn in me buik.steken links onderin.gaat me gedachten ook al oh zal het zitten innestelen !!! oh hou op denk ik dan haha.
met de 2 kinds was ik snel zwanger.bij de 2de wilde wachten wegens de verhuizing jaar later,maar 1x onveilig kon wel en ik dacht ben nog niet bij me eisprong.mooi wel die lag dus bij mij de 10de dag.gelijk zwanger.
na de pil gebruik was ik ook snel zwanger ondanks dat me man in nachtdiensten werkte altijd aan het werk moest als ik vruchtbaar werd.geloof na de 3de of 4x was het raak.nu zit ik weer in de 3de ronde en eisprong is weer back!!!!

gr marjan

Dat scheelt inderdaad erg veel klikken!
Lekker ;-)
Alleen jammer dat we nu niet even zo terug kunnen lezen he.
Maar als we genoeg schrijven zijn we hier zo ook weer bij.

groetjes Suus

Hoi Estelle,

Leuk dat je er ook weer bent!
Jammer dat het met je hart slechter gaat. Dat maakt het alleen maar zwaarder denk ik.
Red je het nog wel die 6 weken werken?
Wordt zo wel nieuwsgierig naar de naam die je hebt gekozen.
Allemaal aparte namen dus. Leuk!
En dan nu ook nog aan het verbouwen, zal wel erg druk zijn zo.
Succes met de laatste loodjes van het werken, want dat valt op het laatst ook niet echt mee he.

En het forum, hou op schei uit!
Zo vaak mijn berichten opnieuw moeten typen dat ik er af en toe aan heb gedacht om er maar mee te stoppen hier. Maar ja, we schrijven al zo'n tijd met elkaar, dat ik toch wel graag wil weten hoe het iedereen verder vergaat.
Dus toch maar gebleven ;-)

Groetjes Suus

gaat iedereen hier voor het derde kindje?

Wij nl ook!
Wel leuk om mee te kletsen!

Groetjes,

Hoi Sophie,

Inderdaad, de meesten die hier al meeschrijven zijn inmiddels zwanger van nr 3 en er zijn nog een paar wachtenden.
Dus welkom hier!
Echt heel leuk dat er zoveel meiden (en hun partner natuurlijk) voor nr 3 gaan.

Groetjes Suus

hoi suus welkom,
ja we zaten op pagina 28 ergens ver weg.
zijn idd al heel wat zwanger.
wanneer ben jij begonnen ???
dit is ronde 3 en 3 kind.
hoop nu op 3 x scheepsrecht.
gr marjan.

Hoi Sophie, gezellig dat je erbij komt. Ga jij ook voor je derde kindje? Hoe oud zijn de andere 2?

Lies: heerlijk genieten van je verlof. Al is dat misschien nog wel vermoeiender met de kids erbij dan op je werk, haha. Hopelijk komt de kleine ietsjes eerder, dan ben je eerder verlost van die zware taak.

Leuk dat je zo'n stoere dochter hebt. En uiteindelijk maakt het toch geen bal uit wat voor kind je hebt; je houdt er toch zielsveel van.

Marjan: wij hebben het onze kids pas verteld na de eerste echo. Ik was redelijk misselijk, maar zonder te hoeven overgeven. Ik vertelde gewoon aan mijn oudste dat ik een beetje ziekjes was, maar dat het wel even zou duren voordat het overging. Na de echo legden we uit dat het door de zwangerschap kwam. Hij pakte beide "uitleggen" heel goed op. Hij is 4. Mijn dochter van 2,5 hebben we minder uitgelged, want die snapt er toch nog weinig van. AL zegt ze nu wel steeds dat ze ook een baby in de buik heeft en ze stopt af en toe haar pop onder haar truitjes. Heel grappig.

Almama: gezellig dat je erbij komt. Hopelijk gaat het snel lukken na 20 okt.

Estelle: kan dat kwaad dat je hart en conditie nu zover achteruit gegaan zijn?

Edith: wat fijn dat de gyn je serieus nam. Enne.. rubbertjes doen het altijd, haha. Maar is wel geklooi. Hopelijk komt je cyclus goed op gang en komt de boel weer een beetje tot rust. Dan komt daarna misschien de rust ook wel weer om meer bezig te zijn met het zwanger worden.

Hier alles prima. Ik word ronder en ronder, maar voel me verder goed. Het wordt wel iets zwaarder, maar het is nog heel goed te doen. Ben nu ruim 22 weken. De kids vinden het ook erg leuk en hebben zelf ook steeds babytjes in hun buik, of knuffels en poppen onder de kleren. Alleen stoeien met de kids wordt moeilijker en soms pijnlijk, als ze me in de buik of borsten porren.

Groetjes
Swiepie

Zo, ook weer ff het lijstje erbij....

Zwanger:
Janien -36jr -2(kids) 8jr- uitgerekend 8 okt
Lies - 39jr - dochter (8), zoon (3) uitgerekend 25 okt
Tamar - 33 jr - dochters (bijna 3 en 1,5 jaar), uitgerekend 15 dec (ook meisje)
Loes -30.jr - 2 zoons 3 en 5 - uitgerekend 5april
Greet - ...jr - .... - uitgerekend 15 jan
Estelle- 34jr- 1 dochter, 5jr, 1 zoon, bijna 3 jr, uitgerekend op 8 december.
Suus - 35 jr - dochter (5), Zoon (3)- uitgerekend 26 feb
Chris - 36jr - dochter (8), zoon (6) - uitgerekend 2 mei

Wachtbankje:
Edith - 38 jr - 2 dochters (4 en 6) - NOD 2 okt- ronde 3 na 2 mk
Jolanda- ...jr - .... - nog ff bijkomen van OK!
Debby- 39jr - 2 zoons (15 en 11) - ronde 3 na 2mk

Terug
Bovenaan