3de kindje deel 4

hoi edith

hoor ook nog op het wachtbankje.
watt zijn er al een hoop zwanger zeg,leuk leuk.
ben 29 jaar oeps geloof de jongste!!!
2 kids dochter van 5 en zoon van 3 .
3de ronde is dit nod is 26 sep.

vandaag begon ze weer met vragen stellen,buurvrouw waar ze vaak komt heeft op 9-9-09 een zoontje gekregen.3de jongen!! waarom ben je moe.je bent ook moe als baby in je buik heb.ik heb maar gezegd dat baby al je vitamine opeet en dat ik een keer in de bieb een boek gaat halen voor haar om het uitleggen.kreeg al paar maanden terug van krijgen wij ook een baby.ik wil ook.geduld geduld.

ik vind het toch makkelijk om een jongen te hebben.
uiterlijke dingen kleding etc heb je voor meiden veel leuke dingen.
jongens zijn net knuffels.ik hoor vaak dat het lang blijft bij jongens.

Het is ( gelukkig) erg rustig op het wachtbankje. Op zich goed teken natuurlijk maar voor de wachtende zou het fijn zijn dat ze ook snel zwanger raken.
Marjan: ook ik heb steken in mijn buik en pijn in mijn rug. Heb ik normaal ook wel maar dan net een paar dagen voor mijn ongi maar nu had ik het al ruim een week voor de ongi. Probeer mezelf niets wijs te maken maar dat is soms wel moeilijk. Straks lekker naar de kapper, even relaxen.

Welkom Sophie, ben benieuwd hoe oud je kindertjes zijn.

Gister voor het eerst naar fotocursus geweest. Ga me daar nu op storten. Een ex-collega van mij geeft die cursus en ik wilde wel meer van mijn nieuwe camera weten. Er zit zoveel op maar ik weet amper wat ik moet gebruiken. Hopelijk kan ik na deze cursus mijn dikke buik op een mooie manier vastleggen en nog andere mooie foto's maken.
Voor de rest dus niet veel nieuws.

Gr. Debby

Grr. Net een stuk getypt en niet geplaatst natuurlijk. Nou dus begin ik weer opnieuw.

Marjan: ook ik heb last van steken onder in mijn buik en ook pijn in mijn rug. Normaal heb ik dat ook maar dan net een paar dagen voor mijn ongi. Nu is het al ruim voor de ongi aan de gang. Soms denk ik van "zou het"maar dan denk ik nee het zal wel niet hoor. Het zit weer tussen mijn oren.

Ga zo lekker naar de kapper, even relaxen. Gister voor het eerst naar fotocursus geweest. Een ex-collega van mij geeft die cursus en ik wilde meer van mijn camera weten. Hopelijk kan ik na die cursus mijn zwangere buik op een mooie manier vastleggen en nog meer mooie foto's maken.

Welkom Sophie: ben ook benieuwd naar de leeftijd van je kindjes.

Hier voor de rest niet veel meer nieuws. Oh ja, Estelle, vind je dat niet eng van je hart. Het klinkt voor mij eng maar voor jou zal dat misschien anders zijn.

Gr. Debby

Nou dat is lekker, is het ineens wel geplaatst. Wat een forum.

Debby

hallo allemaal

Ja verlof met kinderen zwaar zonder kinderen (als ze naar de opvang/school zijn) rust. Maar ik blijf het heel benauwd houden. Gisteren bij de gyn geweest 1 geluk met 39 weken wordt hij gehaald dus de 40 weken ga ik niet halen! Maar stiekum hoop ik dat ie zodra ie af is gewoon eruit komt!

Edith even afwachten wat het kuurtje doet maar zal best goedkomen hoor! Ik snap wel dat je nu helemaal bezig bent met eerst lichamelijke orde om het zo maar te zeggen

Estelle jeetje man wat heftig van je hart, kun je niet eerder stoppen met werken want ik denk dat jij je rust ook wel nodig hebt zeg.

Suus voel je je nu met 16 weken al iets beter dat was bij mij wel een omslagpunt. Al stond ik gisteren weer over te geven maar goed ik ben wel van die misselijkheid af.

Welkom alle nieuwe en succes met zwanger worden!

Janien hoe gaat het met jou? Nog een paar weken en dan ben jij de eerste die gaat bevallen! Spannend hoor.

Liefs
Lies

Hoi Lies,

Ben nu officieel 17 weken en was inderdaad net een paar dagen van de misselijkheid af.
Helaas gisteren flink ziek geweest, hield niks binnen. Maar dat was hetzelfde 1 dagsvirus als de kinderen ook hebben gehad.
Nu nog wel wat misselijk, maar hoef (hopelijk) nu niet meer over te geven.

Fijn dat ze je in ieder geval met 38 weken gaan helpen. Maar ook ik hoop voor je dat het lekker nog iets eerder komt uit zichzelf.
Wat kunnen die laatste loodjes zwaar zijn he!

Nieuwe meiden, allemaal welkom en veel succes met zwanger worden!

Groetjes Suus

Even het lijstje updaten, want de vk heeft besloten de uitgerekende datum op de 24ste te houden. Uitgaande van de eerste dag laatste menstruatie.
Toch wel vreemd hoor, krijg er per saldo 6 dagen bij kado, terwijl ik zeker weet wanneer ik mijn eisprong had. Maar goed, mij hoor je niet klagen!

Zwanger:
Janien -36jr -2(kids) 8jr- uitgerekend 8 okt
Lies - 39jr - dochter (8), zoon (3) uitgerekend 25 okt
Tamar - 33 jr - dochters (bijna 3 en 1,5 jaar), uitgerekend 15 dec (ook meisje)
Loes -30.jr - 2 zoons 3 en 5 - uitgerekend 5april
Greet - ...jr - .... - uitgerekend 15 jan
Estelle- 34jr- 1 dochter, 5jr, 1 zoon, bijna 3 jr, uitgerekend op 8 december.
Suus - 35 jr - dochter (5), Zoon (3)- uitgerekend 24 feb
Chris - 36jr - dochter (8), zoon (6) - uitgerekend 2 mei

Wachtbankje:
Edith - 38 jr - 2 dochters (4 en 6) - NOD 2 okt- ronde 3 na 2 mk
Jolanda- ...jr - .... - nog ff bijkomen van OK!
Debby- 39jr - 2 zoons (15 en 11) - ronde 3 na 2mk

Sorry Lies, had het niet goed getypt, met 39 weken wordt je in ieder geval geholpen.

Terug
Bovenaan