3de kindje deel 4

Edith,
Oei, wat is dat voor troep?
Zijn dat alleen maar hormonen???

Sterkte....

Zijn je man en kids nog niet gevlucht??

Gr. Janien

hahaha, nee hoor!
Man heeft engelengeduld en kindjes zijn heel flexibel.

Zijn gewoon progesteronpilletjes om ongi op te wekken. Zelfde soort als waar je ongi mee uit kunt stellen geloof ik.
Maar als je er gevoelig voor bent kun je er zelfs depressief van worden.
Nou is mijn humeur na twee mk niet al te vrolijk, dus dat zal wel meewerken....
Voel me vandaag al iets beter. Nou ja, eigenlijk is het gelijk met gisteren. Dat is al een verbetering. Want elke dag voelde ik me slechter worden.
Nog wel veel hoofdpijn.
Maar gelukkig geen puistjes of vet haar gekregen, want dat stond ook in de bijsluiter!!
(Positive thinking...;-)

Hee Christ, wat super dat alles er goed uitzag! Wat geweldig. Gefeliciteerd.

Enne, no way dat ik in joggingspul ga lopen nu ik zwanger ben, zeg. Doe ik normaal niet, en nu dus ook niet. En naar mijn werk?! Ze zien me aankomen. Ik moet er toch altijd wel een beetje representatief uitzien in mijn functie. Zeker met externe overleggen en als voorzitter van bijeenkomsten enzo. Maar ik vin het wel lastig om leuke niet al te dure dingen te vinden. Vorige keren slaagde ik geregeld bij H&M, maar daar vind ik echt niks deze keer.

Suus: fijn dat de misselijkheid een beetje afneemt, maar jammer dat dat dan weer vervangen wordt door bekkenklachten. Balen zeg. Mischien is zwangerschapspilates iets voor jou?

Edith: jij een bengeltje, je man een engeltje? Achteraf kun je er waarschijnlijk wel om lachen, maar nu nog niet. Hopelijk komt die ongi nu snel. En daarna hopen dat je snel weer zwanger wordt. Waarmee je alsnog puistjes en vet haar kunt krijgen, hoor, haha. Ik ben zo terug mijn puberteit ingegooid...

Ik voel me nog steeds goed. Ben nu 24 weken en wordt al lekker dik. Maar ik word ook ontzettend vergeetachtig! Help!! IK zet pindakaas in de koelkast, kan mijn fiets niet vinden na mijn werk, heb nog een brief in mijn handen als ik mijn fiets pak, terwijl ik die bij de receptie bij e post had moeten leggen, maak hele domme afsrpaken, vraag werkgroep-leden op mijn werk hun agenda mee te nemen en vergeet hem dan zelf.... Moet ik nog doorgaan?

Het is deze keer ook erger dan bij de andere 2, voor zover ik me kan herinneren. Gelukkig is het tijdelijk, is mijn ervaring bij de andere 2. Is te hopen tenminste.

groetjes

ben blij dat ik met die hormonen gestopt ben. Voel me vandaag al een stuk beter. Nu krijg ik alleen wel buikpijn en een opgeblazen gevoel. Maar goed, minder chaggie en dat is fijn. Nu afwachten tot ongi. Kan 3-7 dagen duren, dus op zijn vroegst morgen.
Ben wel beetje bang wat ik nu moet verwachten, een tsunamie?

@swiep, hahaha, wel extreme zwangerschapsdementie heb jij hoor!! hahaha.
dat je het wachtwoord voor dit forum nog weet...hihi

Hai meiden,

Hier weer slecht nieuws. Ben vorige week weer gewoon ongi geworden. Een dag eerder dan zou moeten. Dat is dan wel weer lekker, hoef je ook niet in de spanning te zitten. Volgende maand wordt ook niks want dan zit mijn mannetje aan boord en ik kan er dan niet naar toe. Dus weer 2 maande geduld hebben. Wil iemand er weer een poging bij mij bij zetten op het lijstje.

Chris: yes, te gek dat alles goed was met de echo. Lekker genieten nu. Gefeliciteerd.

Edith: hopelijk wordt je nu snel ongi. Ik duim voor je.

Zit nu midden in het opknappen van het nieuwe huis. Heb afgelopen vrijdag sleutel gehad. Ben stik druk.

Gr. Debby

Edith, ik heb het knopje "ingelogd blijven" aangevinkt, haha. Hopen dat het nu snel doorzet! Fijn dat je je weer wat beter voelt, trouwens.

Deb: he wat zonde. Het is ook zo lastig dat jullie niet altijd bij elkaar zijn. Dat maakt het er niet gemakkelijker op. Kunnen jullie wel contact hebben als hij aan boord is? Ik bedoel eigenlijk; kun je hem wel vertellen dat het niet gelukt is, en er dan ook samen even over hebben, zonder dat er andere meeluisteren oid?

Hier nog zo dement als een deur, al kan ik van vandaag geen smeuiige stomiteiten opnoemen. Ben wel erg duf; ik heb al dagen een hele irritante kriebelhoest. manlief heeft het al 4 weken en mij dochtertje lag vanacht ook de hele nacht te kuggelen. Volgens een collega kan het wel 6 weken duren. Nou, lekker dan, ugge ugge ugge...

Zwanger:
Janien -36jr -2(kids) 8jr- uitgerekend 8 okt
Lies - 39jr - dochter (8), zoon (3) uitgerekend 25 okt
Tamar - 33 jr - dochters (bijna 3 en 1,5 jaar), uitgerekend 15 dec (ook meisje)
Loes -30.jr - 2 zoons 3 en 5 - uitgerekend 5april
Greet - ...jr - .... - uitgerekend 15 jan
Estelle- 34jr- 1 dochter, 5jr, 1 zoon, bijna 3 jr, uitgerekend op 8 december.
Suus - 35 jr - dochter (5), Zoon (3)- uitgerekend 24 feb
Chris - 36jr - dochter (8), zoon (6) - uitgerekend 2 mei
Jolanda - ....jr

Wachtbankje:
Edith - 38 jr - 2 dochters (4 en 6) - NOD 2 okt- ronde 3 na 2 mk
Debby- 39jr - 2 zoons (15 en 11) - ronde 4 na 2mk

Hoi Debby, ik heb de ronde op jouw verzoek aangepast.

Hallo lieve meiden,

Zit hier op mijn roze wolk nog steeds na te genieten van de echo van vorige week donderdag. A.s. donderdag heb ik een afspraak bij de vk voor een intake. Voelt wel een beetje stom omdat ik daar 3 maanden geleden ook zat en ik denk niet dat er veel nieuwe informatie uit te wisselen valt. Zal waarschijnlijk nog steeds geen geslachtsziekte hebben (hoop ik dan haha...) en dat ik van de filet americain af moet blijven was me ook wel duidelijk... Is helaas ook toch nog te vroeg om met de doptone het hartje te horen vrees ik. Maar maandag heb ik weer een echo in het ziekenhuis ter voorbereiding op eventueel prenataal onderzoek. We hebben dan een intake en dan mogen we weer even een blik werpen op onze kleine man of vrouw, heerlijk!

@ Lies, volgens mij heb jij morgen weer een echo om te zien of je kleine grote man nog binnen de perken blijft! Heel veel plezier!

@Suus, Hè, wat vervelend die bekkenklachten. Ik herken het helaas wel. Zelfs nu (9 w2d) heb ik al een lage zeurderige rugpijn. Zo begon het tijdens mijn vorige zwangerschappen ook. Gelukkig werd mijn bekken niet heel instabiel (alleen maar vooral pijnlijk) en kon ik wel gewoon lopen, liggen, zitten maar ik herinner me dat vooral trapaflopen een ramp was. Hing ik met twee armen aan de leuning stapje-voor-stapje naar beneden te waggelen.... Hoop dat het bij jou ook niet al te erg wordt!

@ Janien & Greet, nee - bij mij op het werk hoef ik ook niet te verschijnen in mijn joggingpak.... Nu zo thuis vind ik het wel heerlijk maar op kantoor (of in de winkel, bij school, op straat enzovoorts, enzovoorts...) zou ik met toch wat ongemakkelijk voelen. Heb inmiddels wat besteld bij Esprit via internet kreeg ik vandaag een mail dat vanwege de drukte met bestellingen mijn kleding "nog" niet kan worden uitgeleverd. Lekker dan....iedere dag weer een uitdaging iets te vinden waarin ik niet teveel op een worstje lijk.....

@ Edith, oeiiiii, wat een miezerige pillen! Hoop dat je je nu beter gaat voelen. Is je ongi al begonnen? Ik hoop het voor je (ook gek om iemand op dit forum een ongi toe te wensen.....maar je begrijpt wel wat ik bedoel...).

@ Debby, erg jammer dat het deze ronde niet gelukt is - had het je zo gegunt! Inderdaad wel fijn dat de ongi een dagje eerder was, hoef je ook niet meer in spanning te itten. Wel balen dat je man dan met je ei niet thuis kan zijn. Ook geen kans dat jij toevallig even aan boord kan komen? Nou ja, zal waarschijnlijk ook wel lastig zijn te plannen met de kids enzo. Evengoed, we houden de moed er in dat iedereen op dit forum snel zwanger mag worden!

Liefs, Chris

Terug
Bovenaan