Hallo lieve meiden,
Zit hier op mijn roze wolk nog steeds na te genieten van de echo van vorige week donderdag. A.s. donderdag heb ik een afspraak bij de vk voor een intake. Voelt wel een beetje stom omdat ik daar 3 maanden geleden ook zat en ik denk niet dat er veel nieuwe informatie uit te wisselen valt. Zal waarschijnlijk nog steeds geen geslachtsziekte hebben (hoop ik dan haha...) en dat ik van de filet americain af moet blijven was me ook wel duidelijk... Is helaas ook toch nog te vroeg om met de doptone het hartje te horen vrees ik. Maar maandag heb ik weer een echo in het ziekenhuis ter voorbereiding op eventueel prenataal onderzoek. We hebben dan een intake en dan mogen we weer even een blik werpen op onze kleine man of vrouw, heerlijk!
@ Lies, volgens mij heb jij morgen weer een echo om te zien of je kleine grote man nog binnen de perken blijft! Heel veel plezier!
@Suus, Hè, wat vervelend die bekkenklachten. Ik herken het helaas wel. Zelfs nu (9 w2d) heb ik al een lage zeurderige rugpijn. Zo begon het tijdens mijn vorige zwangerschappen ook. Gelukkig werd mijn bekken niet heel instabiel (alleen maar vooral pijnlijk) en kon ik wel gewoon lopen, liggen, zitten maar ik herinner me dat vooral trapaflopen een ramp was. Hing ik met twee armen aan de leuning stapje-voor-stapje naar beneden te waggelen.... Hoop dat het bij jou ook niet al te erg wordt!
@ Janien & Greet, nee - bij mij op het werk hoef ik ook niet te verschijnen in mijn joggingpak.... Nu zo thuis vind ik het wel heerlijk maar op kantoor (of in de winkel, bij school, op straat enzovoorts, enzovoorts...) zou ik met toch wat ongemakkelijk voelen. Heb inmiddels wat besteld bij Esprit via internet kreeg ik vandaag een mail dat vanwege de drukte met bestellingen mijn kleding "nog" niet kan worden uitgeleverd. Lekker dan....iedere dag weer een uitdaging iets te vinden waarin ik niet teveel op een worstje lijk.....
@ Edith, oeiiiii, wat een miezerige pillen! Hoop dat je je nu beter gaat voelen. Is je ongi al begonnen? Ik hoop het voor je (ook gek om iemand op dit forum een ongi toe te wensen.....maar je begrijpt wel wat ik bedoel...).
@ Debby, erg jammer dat het deze ronde niet gelukt is - had het je zo gegunt! Inderdaad wel fijn dat de ongi een dagje eerder was, hoef je ook niet meer in spanning te itten. Wel balen dat je man dan met je ei niet thuis kan zijn. Ook geen kans dat jij toevallig even aan boord kan komen? Nou ja, zal waarschijnlijk ook wel lastig zijn te plannen met de kids enzo. Evengoed, we houden de moed er in dat iedereen op dit forum snel zwanger mag worden!
Liefs, Chris