3de kindje deel 4

swiep, begin wel begrip te krijgen voor meiden met PMS en IVF gebeuren.
Mijn man redt het wel hoor, dankjewel. Ik werk me 3 keer in de rondte en zoek allemaal afleiding, dus zie hem niet zoveel.
Ben op de helft van mijn 10 daagse kuur, jippie, aftellen...

Jajaaaaaaah! Alles zat er op en aan! Gisterochtend voor een echo geweest bij de gyn, zag er helemaal perfect uit! Sinds mijn laatste ongi waren er 8 weken en 4dagen voorbij gegaan en datzelfde kwam ook uit de echo! Heb wel een traantje moeten laten, het was zóóóó onwerkelijk! Een klein ieniminimensje van 1 cm en 82 mm maar met armpjes en beentjes die vrolijk bewogen. Het kindje koppeltjeduikte door mijn buik - zo schattig! Mijn man zat naast me met een brede smile op z'n gezicht die er de rest van de dag niet meer vanaf te sláán was.....

De rest van de dag ben ik met mijn man op positiekleding jacht gegaan in Utrecht maar dat was weinig succesvol. Kennelijk denken de kledingfabrikanten dat met zwangerschap ook slechtziendheid optreedt. Wat een troosteloze outfits! Ga vanmiddag maar even rondshoppen op de Esprit site, want ik moet echt hoognodig wat kleding hebben. Barst uit al mijn kleren (helaas ook rond de heupen want ook dáár past niks meer....haha)

Liefs, Chris

Hey Chris!

Wat super zeg! Gefeliciteerd!
Heerlijk he, zo'n bewegend kloppend minimensje in je buik!
Hopelijk kan het grote genieten nu echt gaan beginnen. Je bent nu vast heel blij dat je zo lang hebt kunnen wachten! Nu heb je lekker duidelijkheid!
Geniet er maar lekker van hoor!

Liefs Suus

He Chris
Wat heerlijk gefeliciteerd! Nou kan het genieten ook voor jou gaan beginnen!
Suus hoe gaat het met jou is de misselijkheid nu wel over?
Edith nou een paar dagen en dan heb je in ieder geval duidelijkheid en maar hopen dat het gewoon allemaal weer natuurlijk zijn gang gaat.
Janien voor jou de laatste twee weken en wellicht al eerder je zult wel blij zijn als het erop zit.
Swiepie hoe voel jij je?

Woensdag heb ik weer een groei echo ben benieuwd hoe groot mijn kleine man dan is. En dan nog maar een paar weken en zit het erop.

Liefs
Lies

Hoi Lies,

Met de misselijkheid gaat het nu sinds een weekje beter gelukkig!
Heb nog wel de neiging om te spugen soms, maar kan het (net) binnenhouden nu.
Voel me meteen weer wat energieker.
Helaas nu wel last van mijn bekken, dus de klachten wisselen elkaar af ;-)
Nu hoort dat ook gewoon echt bij mij en zwanger zijn, dus ik had er rekening mee gehouden.

Fijn dat ze goed de groei van je kleine gorte man in de gaten houden. Kunnen ze tenminste op tijd ingrijpen. Want, heb je ook gezien/ gelezen van die baby in indonesie? 9 kilo! Daar moet je toch niet aan denken he!
Nog een paar weekjes en dan mag je je mannetje alweer lekker vasthouden en knuffelen!
Heerlijk hoor! Dan kan het genieten eindelijk gaan beginnen!

Liefs Suus

Hoi Chris,
Gefeliciteerd !!
Lekker he om die kleine zo te zien bewegen.

Voor leuke zwangerschapskleding moet je inderdaad even zoeken.
Je hebt veel comfortabele kleding, wat er inderdaad niet zo modieus uitziet.
Ik loop thuis wel in joggingstofjes, maar als ik naar buiten ga wil ik er toch wel wat netter uitzien.

Ik heb ook veel te horen gekregen: "het maakt toch niet uit dat je in joggingpak naar buiten gaat, je bent zwanger!" Dan maakt het toch niet uit hoe je er uit ziet. (uitspraken van vaders en moeders van vriendinnetjes van de kids)
Maar ik ga normaliter ook niet in een joggingpak naar buiten, dus nu ook niet.

Als ik net bevallen ben zal dat wel even moeten.
Het lijkt me ook niet lekker om met je zere lijf een spijkerbroek aan te moeten.

Succes met shoppen.

Groet, Janien
.

Zwanger:
Janien -36jr -2(kids) 8jr- uitgerekend 8 okt
Lies - 39jr - dochter (8), zoon (3) uitgerekend 25 okt
Tamar - 33 jr - dochters (bijna 3 en 1,5 jaar), uitgerekend 15 dec (ook meisje)
Loes -30.jr - 2 zoons 3 en 5 - uitgerekend 5april
Greet - ...jr - .... - uitgerekend 15 jan
Estelle- 34jr- 1 dochter, 5jr, 1 zoon, bijna 3 jr, uitgerekend op 8 december.
Suus - 35 jr - dochter (5), Zoon (3)- uitgerekend 24 feb
Chris - 36jr - dochter (8), zoon (6) - uitgerekend 2 mei
Jolanda - ....jr

Wachtbankje:
Edith - 38 jr - 2 dochters (4 en 6) - NOD 2 okt- ronde 3 na 2 mk
Debby- 39jr - 2 zoons (15 en 11) - ronde 3 na 2mk

Zo, even het lijstje er weer bij.

Debby, hoe is het met jou?

Janien

Ok, ik moet eigenlijk nog twee dagen pillen slikken. Maar ik kap ermee!!!!!
8 of 10 dagen zal niet veel uitmaken. Ik snauw alles en iedereen af, heb knallende koppijn en continu zeurende buikpijn.

Nu moet binnen een week een ongi komen, anders is het niet goed.
Duimen jullie voor me?

@Chris, yessss, goed joh!! Toch een geruststelling...

Edith

Terug
Bovenaan