3de kindje deel 4

Jolanda, wat fijn en wat een te gek nieuws. Gefeliciteerd. Ik kreeg er kippevel van. Je bent er eigenlijk helemaal niet mee bezig en dan krijg je dit heerlijke bericht. Wel balen dat je je niet lekker voelt. Hopelijk is dat snel verdwenen en kan je lekker gaan genieten van je kleintje.

Lies: balen zeg dat je nog steeds zo ziek bent. Zeker omdat je het niet herkend van je vorige 2 kindjes. Ik hoop voor je dat de 4 weken snel voorbij gaan en dat je dan lekker je kindje in je armen kan sluiten en dan kan genieten.

Janien: oh, wat spannend. Het kindje kan nu gewoon komen. Wat leuk, ben zo benieuwd wie er het eerste gaat bevallen, jij of Lies. Maakt natuurlijk niet uit als het allemaal maar goed gaat.

Liefs Debby

Hoi Jolanda,

Wat geweldig zeg!!!!
Zomaar een mooi kado'tje!
Wel goed dat ze je goed in de gaten gaan houden, want het is natuurlijk nog vrij kort na de operatie.

Nu is het logisch dat je je lamlendig en misselijk voelt he ;-)

Groetjes Suus

Hoi meiden,

Daar ben ik dan (eindelijk....) weer. Heb net alles zitten bijlezen - inderdaad wel handig dat we weer een nieuwe editie hebben. Heb het de laatste twee weken heel druk gehad en de momenten dat ik even niets te doen had lag ik uit te puffen op de bank.

Ben vandaag 8w1d en ik heb vandaag eindelijk gebeld naar de gyn. Ik mag donderdag voor een echo komen bij mijn eigen gyn. Zit wel een beetje in de zenuwen (what's new..??). Had ik misschien toch (zoals hij én de vk hadden gezegd) een vroege echo moeten doen met 5,5 weken? Nou ja, toch wel blij dat ik dat niet gedaan had - geeft toch geen garantie weet ik nog van de vorige keer...

Ondertussen pas ik niet meer in mijn gewone kleren. Van al mijn broeken pas ik er nog één! Heb een positie jeans bij H&M gekocht en nog een nette broek bij Prenatal. Meer durf ik nog niet te kopen (voelt een beetje als de goden verzoeken...). Van mijn zwangerschappen van de oudste twee wil ik niets meer aan. Had het van zolder gehaald maar geloof me.... positiekleding uit 2000 is zóóóóó niet 2009...... ;)))))))

Pas als donderdag de echo goed is ga ik voor nieuwe positiekleding shoppen. Willen jullie voor me duimen?

Diverse nieuwe meiden op het forum - gezellig! Van harte welkom, ook namens mij!

@ Estelle, wat naar van je hartafwijking! Ik had geen idee dat je dat je die had. Lijkt me heel akelig als je telkens kortademig bent. Wel goed om te weten dat het niet gevaarlijk is maar doe het inderdaad rustig aan! Kun je niet beter stoppen met werken als je zo benauwd bent? Wel heel leuk om te lezen dat je meisje het zo goed doet. Nu maar hopen dat ze zelf op het idee komt om ondersteboven te gaan liggen tegen de tijd dat ze geboren mag worden!

@ Greet, zo al ruim over de helft! Zal inderdaad wel wat zwaarder worden. Die buik gaat na verloop van tijd toch in de weg zitten.

@ Lies, ook jij zo benauwd! Gelukkig ben je nu lekker met verlof en kun je rustig aan doen. Nog een paar weekjes en dan heb je dit alles weer achter de rug en kan je lekker bijkomen met je kindje in je kraambed. Heerlijk!

@ Greet, hopelijk gaat je Hb snel omhoog! Je kan je dan zo moe en lusteloos voelen (weet ik uit ervaring). Wat fantastisch dat je man ook dicht bij huis komt te werken! Wij hebben dat ook allebei en ik moet zeggen dat dat inderdaad ideaal is. Geen files, geen gestress om op tijd te zijn bij school of kinderopvang. Ik vind het ook heerlijk!

@ Debby, spannend!!!!!! Ook ik was vanaf een week voor mijn NOD telkens slaperig en moe. De terugrit uit Italië heb ik nauwelijks meegekregen - ik lag continu te slapen (ook lekker gezellig voor mijn man...) Ik duim voor je dat je zwanger blijkt te zijn. Ook jij hebt dat inmiddels wel verdiend!

@ Suus, he getsie, ben je net opgeknapt van de misselijkheid van de eerste periode krijg je een buikgriep! Meid, ik heb met je te doen! Ik hoop dat je snel opknapt en dat het dan gewoon tot het einde aan toe genieten is! En wow, een jongetje - wat leuk!

@ Janine, het aftellen is begonnen! Goed dat de kleine al netjes ingedaald ligt - klaar voor de start. Leuk dat de eerste forumbaby nu bijna geboren gaat worden. We wachten vol spanning af!

@ Jolanda, welkom terug! Wat een fantastisch nieuws dat je opeens zwanger bleek te zijn! Inderdaad goed dat ze je nu nauwlettend in de gaten houden na wat je meegemaakt hebt. Helemaal super dat je nu al weer zwanger bent. Ben zo blij voor je!

@ Edith, moed erin houden hoor! Eerst maar ens die kuur doen en zien wat er gebeurt. Je lichaam moet toch eerst tot rust komen. Ik duim voor je dat je geen aanvullende onderzoeken nodig hebt en dat met deze kuur alles weer op gang komt. Ik heb er een goed gevoel over hoor!

Nou lieve meiden, ik beloof weer regelmatig bij te schrijven,

Liefs, Chris

Zo, even weer het lijstje erbij gehaald.....

Zwanger:
Janien -36jr -2(kids) 8jr- uitgerekend 8 okt
Lies - 39jr - dochter (8), zoon (3) uitgerekend 25 okt
Tamar - 33 jr - dochters (bijna 3 en 1,5 jaar), uitgerekend 15 dec (ook meisje)
Loes -30.jr - 2 zoons 3 en 5 - uitgerekend 5april
Greet - ...jr - .... - uitgerekend 15 jan
Estelle- 34jr- 1 dochter, 5jr, 1 zoon, bijna 3 jr, uitgerekend op 8 december.
Suus - 35 jr - dochter (5), Zoon (3)- uitgerekend 24 feb
Chris - 36jr - dochter (8), zoon (6) - uitgerekend 2 mei

Wachtbankje:
Edith - 38 jr - 2 dochters (4 en 6) - NOD 2 okt- ronde 3 na 2 mk
Jolanda- ...jr - .... - nog ff bijkomen van OK!
Debby- 39jr - 2 zoons (15 en 11) - ronde 3 na 2mk

Hee Jolanda, De wonderen zijn de wereld nog niet uit! Wat geweldig, ook al is het ietwat onverwacht. Hopelijk gaat alles goed verder, ook met je eigen gezondheid bedoel ik dan.

Janien en Lies, ik vind het stiekem wel een beetje spannend worden wie van jullie straks het eerste gaat bevallen. Jullie zijn bijna toe aan het echte genieten ipv het harde werken van een zwangerschap. Nou ja, eerst nog "even" de zware klus van de bevalling natuurlijk. Ben benieuwd hoor.

Hier alles prima, ik ben alleen een beetje moe. Volgens mij groeit de kleine nu weer ietsjes harder dan een weekje terug. En op mijn werk is het ook best druk. Maar kwa zwangerschap is het goed te doen en daar geniet ik zo intens van. Zo anders dan de andere 2.

groetjes

hoi jolanda!

wat fijn dat je terug bent en ook nog zwanger ook ik hoop dat alles goed mag gaan!

leuk suus een jongentje en fijn dat je hem weer even mocht bewonderen !

janien en lies het komt nu wel heel dicht bij he ik hoop dat jullie ondanks je kwaaltjes ook nog van het laatste eindje genieten

groetjes loes

pfff, begin die hormoonpillen nu wel te voelen. Begin flink sjagrijnig te worden. Ben de hele tijd in de weer, want anders ga ik lopen dippen, bah...
Ook continu zeurende buikpijn onderin. Slik maar ibuprofen erbij...
Kreun, ben nog niet op de helft van de 10 dagen.
Voelt als een heeeeeeeeeeeeeeel lange PMS.
Nu ja, als er maar een fijne ongi op komt, hoef ik niet meer naar de gyn...

Dag lieve meiden, ga zo fijn pitten...

truste
Edith

Hee Chris, ik heb er helemaal overheen gelezen dat je inderdaad je geduld hebt weten te bewaren! Petje af hoor! Je hebt je gevoel gevolgd en dat is vrijwel altijd het beste. REken maar dat ik voor je duim, hoor. Al was het maar omdat ik het je gun om even lekker te gaan shoppen voor leuke nieuwe kleren, haha.

Edith: wat een rampje, zo'n lange pms met die pillen. Een vriendin van me heeft IVF gehad en was ook helemaal de kluts kwijt door de hormonen die ze moest spuiten om haar cyclus te reguleren. En haar man moest dat helaas ook ontgelden. Hoe is het met jouw man, haha? Sterkte meid, en hopelijk doen die pillen goed hun werk en ben je straks weer in het goede ritme.

Deze week is een monsterweekje voor me. Ik ben elke avond weg, met werk of andere dingen. Best leuke dingen allemaal, maar ik was al zo moet. En met een beetje mazzel komen donderdag ook nog een neefje en nichtje logeren. Help!

Terug
Bovenaan