3e kindje

A

Anoniem

Guest
hallo meides van dit forum,
eerst maar even voorstellen, ik ben sanniebal en volg jullie verhalen al een poosje met veel intresse want mijn man en ik willen ook nog heel graag een kindje er bij.
mijn man is 33 en ik ben 32 en samen hebben we twee mooie zonen van 5 en 3 jaar.
bij mij kriebelde het verlangen naar een derde kindje eigenlijk al vrij snel na de bevalling van de tweede maar daar was geen gesprek over mogenlijk, een derde hoe kwam ik erbij en hoe moesten we dat dan financieren???
nu hebben we een financieel plaatje gemaakt en ja hoor       (eindelijk)   gaan we er dat voor.
ik dacht echt dat het raak was, misselijk gespannen borsten en noem maar op, maar helaas werd ik gisteren in alle hevigheid ongi.     BALEN, dit was de tweede ronde en bij de andere twee was het telkens in de 2e ronde raak dus daar rekende ik nu eigenlijk ook wel op, zelfs mijn man baalde er van.

Welkom hier en natuurlijk succes, wie weet is het in de volgende ronde al raak voor jullie.

Hoi,
Inderdaad even weer balen, maar ga vol goede moed verder zou ik zeggen.Twee maanden is nog te overzien he!
ik ben zelf ook pas  zwanger van de derde, en dat was ook de derde keer dat het de derde maand raak was..
Geluksmaand dus!!
Wie weet komt er nu voor jou ook een goede maand aan..
Vel succes! Groet R

hoi RW72   wat leuk voor je dat bij jou de derde er al aan zit te komen, hoe ver ben je?
weet je familie het al en je kinderen of is het daar nog te vroeg voor.
was het bij ons maar al zo ver, maar wat niet is gaat hopelijk snel komen.

Hej sanniebal,

Wij zijn nu ook voor de derde kindje gegaan. Ook ik was teleurgesteld dat ik vorig weekend weer ongesteld werd. De eerste van in de tweede ronde en de tweede in de eerste ronde. Nu gaan we "al" naar de derde ronde. Wij hebben ook 2 knullen van 4en 2. Misschien zien we elkaar wel bij het mei-forum. Zou wel leuk zijn!!

Groetjes, Ruma

hoi Ruma,
ja het blijft spannend hé, de natuur kan je nou eenmaal niet dwingen.
het lijkt me fantastisch om in mei een kindje te krijgen (andere 2 allebei in augustus) en zeker als dat samen is met iemand op dit forum.
we doen ons best en over een paar dagen gaan we maar wéér aan de slag.
groetjes; sanniebal.

hej Sanniebal,

Die van ons zijn  medio mei en eind juni geboren, dus dat zouden we (tenminste als het in de derde of vierde ronde zou lukken) in ieder geval 2 verjaardagen dicht bij elkaar hebben. Ook wel handig, we hebben nl. een grote familie en die komen bij elke verjaardag opdraven....

Maar ik kan me in ieder geval op begin november verheugen want dan word ik peettante van het derde (!) kindje van mijn beste vriendin!! Heb ik in ieder geval al iets om te knuffelen!!!!

Hoi Sanniebal,
Ik lees net pas je berichtje..leuk.
Ik ben nu in mijn 7e week, en nee niemand weet het nog.
Spannend, alleen weten ze het op mijn werk wel, want ik ben nu nl thuis sinds gisteren.
Heb sinds zondag licht bloedverlies, en weet niet waardoor.Geen buikpijn gelukkig..
Hoop op niets ergs..echt doodeng joh.
Voel me er erg nerveus door.
Mijn andere twee kids zijn bijna 7 en 3,5. Meisje en jongen.
Ik ben zelf 33.
Hopelijk gaat alles goed..
Groet R

Terug
Bovenaan