3e kindje

Sanniebal,

Super gefeliciteerd !!!
Ik lees zo nu en dan nog dit topic door om te kijken en te hopen dat er dat ene berichtje tussen staat en ja hoor...je bent zwanger...Super gewoon!!!  
Ik  wens je een superzwangerschap toe!!

fijn weekend!

Reggie

Hoi Sannie,
Ik lees net even bij, en wat een gaaf nieuws heb je!
Ik gun het je van harte, en hoop dat je een goede en heerlijke zwangerschap zult hebben.
Toch wel lekker dat je er nu ook bij hoort he!
Oh meid wat fijn voor jullie!
Ik geniet echt met je mee.
Hier alles goed, en de kleine gaat steeds heftiger te keer daar binnen. erg leuk.
Mijn dochter heeft het ook al eens goed gevoeld.Mijn zoon vind het maar niets steeds die blote buik, en doet gauw mijn shirt naar beneden..hahah.
Ik heb komende vrijdag de 20 weken echo, ben dan 21 weken en 2 dagen..
Vind het ook superspannend, en wij willen niet weten wat het word..
Ik misschien stiekum, maar vriend echt helemaal niet!
Dus we zullen zien, misschien komt het ineens in beeld. Al zeggen we wel bij aanvang al dat we het niet willen weten.
Nou geniet ervan, en inderdaad gaaf dat je man het persoonlijk kan vertellen..aan zijn familie.
Ik hoor je weer..Liefs R

Hoi meides,
wat lief van jullie dat jullie deze topic nog af en toe komen bezoeken om te kijken of het bij mij dan ook eindelijk raak is, echt heel lief van jullie.
Over een uurtje gaat m'n hummie voor 8 dagen naar croatie, heerlijk een hele week het bed voor mij alleen!
Slaap namelijk heel slecht, draaien en woelen, hebben jullie daar ook last van?
groetjes; Sannie

Lieve Sannie,

GEFELICITEERD, wat een geweldig nieuws zeg. Ik wens je een hele voorspoedige en fijne zwangerschap toe en dat er in okt/nov een heel mooi en gezond kindje ter wereld mag komen! Nogmaals gefeliciteerd!

Liefs,
Liene

Hoi meides,
Ik heb net de HA gebelt voor een afspraak op 14 maart 10 over half 4.
ben dan waarschijnlijk 6 weken en 6 dagen en hoop natuurlijk op een termijn echo.
groetjes; Sannie.

Hoi allemaal,
Vanmorgen heeft mijn man het aan zijn moeder verteld, ze was o zo blij en wilde me meteen aan de telefoon dus m'n man weer naar mij bellen.
En praten tegen me joh maar ik verstond er natuurlijk geen klap van, moet misschien toch maar eens een cursus Croaties gaan volgen.
Nog 2 nachtjes slapen en dan is ie gelukkig weer thuis.
groetjes; Sannie

Hej Saniie,

hoe is het met je? Ben je nog wel aanwezig op het forum of zit je inmiddels op een ander forum? Hoe ver ben je nu? hoe voel je je?

Ik ben vandaag precies 28 weken zwanger. Het gaat echt snel nu. Over 8 weken mijn laatste werkdag, maar ik heb nog vakantie van 25-4 tot 9-5 en dan zijn er nog al die feestdagen zoals Hemelvaart en Pinksteren. Effectief hoef ik nu nog maar 21 dagen te werken!!!

Verder gaat het wel redelijk met me. Wel al veel last van gezwollen enkels en kuiten en natuurlijk de welbekende kramp in de kuiten is ook al een tijdje geleden begonnen.

Laat nog eens wat van je horen of schrijf even op ons onderwerp in het juli-forum!

Kus, Ruma

Terug
Bovenaan