3e kindje

Hoi Ruma,
ik heb nu voor de zevende dag bloedverlies.
Geen buikpijn, dat niet.
Net wel echt rood, maar niet veel..Het loopt ook niet de hele tijd zeg maar. Af en toe maar.
Ik ben dus morgen 7wk en drie dagen, dus zou het dan nut hebben een echo te krijgen?
Ik denk van wel, ze kunnen al een hartslag zien toch?
Of waar het zich heeft ingenesteld?
Probeer zo van het beste uit te gaan...lukt alleen erg slecht.
Ga morgen gewoon echt zeuren en eis een echo, ga anders echt de huisarts bellen.
Dit is echt heel vervelend, en zenuwslopend..ben ook niet echt gezellig hier thuis..We zullen weer even moeten wachten..
Groet R

hallo hallo, daar ben ik weer klusserdeklus wat een slecht weer hé?
RW72 hou voet bij stuk he als je om een echo vraagt, die moet gewoon even gemaakt worden en het liefst vandaag nog natuurlijk!!!!!!   want dit is echt niet leuk meid.
Ruma, hoe gaat ie?   Wij zijn gisteravond weer begonnen met de zoektocht naar het EI, hopenlijk heb ik een beetje een vroeg ei want op m'n vruchtbaarste dag gaat mijn man voor 10 dagen samen met mijn vader op vakantie dus ik heb al gezegt dat ie 'm pas na 9 uur op mag komen halen, er moet eerst gevreeen worden.
ja ja hij weet er van want hij wil heel graag een 3e kleinkind hihi.
dus we doen ons best maar ik ben bang dat het deze ronde (3e) bij voorbaat al niet lukt.
zondag/dinsdag/donderdag vrijen, 3x .....

dikke .

Hej Sanniebal,

ik zei net nog tegen mijn man dat mijn  ei lang op zich laat wachten, hij snapte het niet.... Maar weer eens e.e.a. moeten uitleggen, krijg ik vervolgens de mededeling: moet je ook niet zo vaag zijn. Dus wij moeten deze week en ws. groot deel van de volgende week flink aan de slag. Maar dat vind ik (c.q. vinden wij) niet zo heel erg!!!!
Hoe ging het met klussen?   Veel kunnen doen, of viel het tegen? Wat moesten jullie allemaal doen?

Op mijn werk is het een heksenketel en ik vind het gewoon niet meer zo leuk als bv. een jaar of 2 geleden. Als ik niet zulke leuke collega's had en mijn sterke derde kinderwens, zou ik het wel weten..

Groetjes en klus ze die 3 dagen, kunnen net de goeie zijn, ik duim!!

Kus, Ruma

Hé Ruma,
volgens mij ben jij een beetje een gek mens of die mannen van ons zijn zo simpel maar ik moest erg hard lachen om jou stukje, we lijken denk ik wel een beetje op elkaar.
het klussen in huis vlotte niet zo snel als   gedacht, één kamer is pas klaar nog 3 te gaan en de muur van de zoldertrap kwam met het behang mee dus die word na m'n man z'n vakantie gestuct en dan gaan we rustig verder.   (overal stof en puintjes!!)
ik heb het net zoals jij ook niet meer zo naar mijn zin op mijn werk, heel hard werken vind ik helemaal niet erg en eigenlijk ook wel lekker maar er moet van alles en er mag niks, veranderingen kunnen alleen als het de bedr.leidster het goed uitkomt maar andersom ho maar.
m'n man wil voor de zekerheid alle dagen dat ie nog thuis is vrijen (vind ik niet erg hoor), sinds we er echt voor gaan geeft ie 110% echt een topvent.
kuskus en doe je best hé?!

Hej Sanniebal,

Hoezo beetje gek mens??? Ben altijd bloedserieus!! Bij ons op het werk is het, net als bij jou, flink aanpoten en dat is wel leuk, maar op een gegeven moment is het altijd hetzelfde en wordt het dus ook weer erg saai. Daarbij zijn er nogal wat klaplopers op onze afdeling en die krijgen ook nog steeds de hand boven het hoofd gehouden. Zo zie je hoe het mij frustreert!!

Vanavond even weer mijn man verleiden (hoef ik eigenlijk nooit grote moeite voor te doen, hij "staat" meteen zijn mannetje!

, Ruma

Ps uit welke omgeving kom jij? Ik uit Z-Limburg.  

Ruma,
Ja, een gek mens in de goede zin van het woord , ik woon in Zuid holland tussen Den Haag en Amsterdam, zo dus jij zit nu ook lekker achter de computer je tijd te verdoen en zit jou man zich er ook mee te bemoeien?     het is   bijna 9 uur zo lekker douchen en dan.

ja het is dat ik al een keer weg ben geweest bij deze baas dus als ik nu weer vertrek kan ik zeker wegblijven, de baas is **** maar 3 van de 8 collega's zijn super gezellig (de moeders) en houden ook van hard werken, ik zit er hard over te denken om een andere baan te zoeken, zit in hetzelfde schuitje als jij denk ik.
ik word voor mijn functie boven het gemiddelde betaald en bij de buren lijkt het gras altijd groener... ik kan het weten.
woensdag moet ik extra werken en dan ga ik een pittig gesprek aan met mijn leidinggevende, die volgend jaar het bedrijf overneemt én nu al de kantjes ervanaf loopt!
HELP!

zo, nog even een reactie voordat ik me terugtrek naar de badkamer en dan de slaapkamer...

Het is gewoon een dubbel gevoel met het werk. Het is inderdaad zo dat het gras altijd groener is bij de buren, maar bij mij speelt ook nog mee dat ik en onder mijn opleidingsniveau werk (wat dit ook moge betekenen, normaal gesproken hecht ik niet zo aan de opleidingniveau's maar bij ons krijg je dus ook geen cent meer betaald dan de anderen die dus soms niet weten waarover ze het hebben. Sta soms versteld wat ze bv. de klanten telefonisch mededelen en ze werken al 25 jaar of langer in dit bedrijf) en dat het werk me steeds minder begint te boeien. Wij zijn wel met 4 vrouwen bij elkaar en dat is wel gezellig (van 32 tot 38 jaar), twee zijn mama, een probeert om voor de 1e keer mama te worden (lukt helaas niet zo snel, probeert al meer dan een jaar en is al in de MMM) en 1 is bewust kinderloos (toevallig ook nog een oud klasgenote), en we delen de grootste brok werk met elkaar en dat gaat gelukkig wel heel erg  goed.

Zo, klus ze binnenkort ben je tijdelijk manloos!!

Kus, Ruma

Hoi Hoi Ruma,
alles gelukt gister?   hihi
waarom sta jij nog niet op de NODlijst van juliajerome? moet je doen joh, kan je zien we er mét jouw in spanning zit.
ben er vanavond niet, moet bij de buurvrouw haren knippen (beunen)
kus.

Terug
Bovenaan