3e kindje

Hoi RW   wat spannend zeg, hou je rustig en hopelijk blijft het goed gaan meid.
Ruma, we houden contact oké? ik kom nu een weekje niet op het forum want er moet het een en ander geklust worden in huis en ik ga daar natuurlijk bij helpen (is het sneller af) behangen verven laminaat leggen 3 slaapkamers.
dus tot over +/- een weekje.
vanaf maandag de 28e weer aan de 'klus' hé?
kus.

RW: veel sterkte. Het hoeft niet echt iets te betekenen. Ik heb ook een heel klein beetje bloedverlies gehad bij de tweede, zo rond de 5-6 weken en het "zat" toch allemaal goed!! Ik duim!!!

Sanniebal: veel succes met klussen, zowel in huis als in....  . Vanaf eind deze week tot ca. anderhalve week later is het bij ons klustijd!!

Ben helaas nu ook wat verdrietig. Onze hond is vanmiddag weggelopen  en ze is nog steeds niet terug. Ik ben al een heel stuk gaan wandelen en zoeken en mijn man is nu met de auto het bos in. Hopelijk komt ze vanzelf terug..

Liefs!

Even UP!

Onze hond zat de volgende ochtend om 5 uur voor de deur... Ze heeft de hele dag geslapen, geen flauw idee waar ze heeft uitgehangen, maar goed ze is er weer!!

Vanaf dit weekend   1 1/2 week klussen (zo mis ik tenminste niet mijn ei)!

Groetjes!

Hoi, Je hebt straks toch niet een zwangere hond he??
Misschien was ze daarom weg..haha..grapje hoor, of is het geen vrouwtje?
Groet R

Hoi,

Leuk om te lezen, hier ook 2 kindjes, jongens, van 4 en bijna 2. Zijn sinds kort voor de 1e ronde van ukkie 3 bezig. Maandag 28 aug. is mn nod en raar is dat, bij de 1e 2 was ik ruim overtijd voor ik teste en nu...heb stiekum al getest. (negatief...)
Nou ja, was er ook wel weer vroeg bij denk k hihi.
Wacht maandag dus maar rustig af.
Jullie ook succes!!!

Groetjes Mamaloe!

Hej!

Tja RW, dan hoop ik dat mijn hond en ik samen zwanger zijn!!! Haha!! Het is inderdaad een vrouwtje, en ze moet weer loops worden. De laatste dagen ligt ze toch wel erg zielig in de mand. Normaal springt ze altijd uit de mand als iemand komt en nu blijft ze heel stilletjes liggen. Lijkt wel alsof ze een traumatische ervaring achter de rug heeft. Volgende week komt de veearts naar de kalveren en dan kan hij haar meteen onderzoeken.
Nu ik nog teruglees (ik heb deze forum altijd 2x openstaan, net iets makkelijker dan alles kopiëren) vraag ik me af hoet het met je bloedverlies is? Hopelijk niets!! Ik duim!!

Hoi Mamaloe, Ik heb mijn NOD ergens tussen 12 en 18 september. Vanuit mijn vorige zwangerschap (dus bij de tweede) weet ik dat ik een late eisprong heb en dat ik niet moet uitgaan van mijn 31 dagen maar ws. 38 dagen. Dus het wordt heel spannend alhoewel de pendel zei in oktober zwanger.

Groetjes allemaal!

Hoi Ruma,
Het is bij mij nog onveranderd.
Helaas.Ik had gisteren even goede hoop dat het minder werd.
Vandaag toch ook weer een keer of drie wat gezien, nog steeds niet super veel, maar toch.
ik probeer het los te laten, weet niet wat ik er mee moet.
Lees bij een ander topic, bij zwanger zijn forum, dat het alle kanten nog op kan.
Er zijn mensen met verschillende verhalen daarover.
Ik ga maandag weer bellen naar de vk voor een echo,  en anders via de huisarts.
Ik hoop zo op een goede afloop, ofdat ze in ieder geval kunnen zien dat er iets zit, een kloppend hartje ofwat dan ook.
Of dat ze me kunnen zeggen waar die bloeding vandaan komt..
zou ook al zoveel schelen.
Maargoed, dankjewel voor je intresse..
Ik laat wel weer meer weten als ik zelf meer weet.
Groet R

Hoi RW,

Bij mijn tweede had ik ook een behoorlijk aantal dagen licht  bloedverlies. Ik was toen ca. 6,5 weken zwanger (dacht ik). Mijn verloskundige heeft toen meteen een echo voor me geregeld in het ziekenhuis. Op die echo was nog niet veel te zien. Het vruchtje zou of pas 5 weken zijn, of het zou al zijn afgestorven bij 5 weken. Ik moest een week later terugkomen omdat tussen de 5e en de 6e week het hartje begint te kloppen, maar ze zei wel dat ik er  grote rekening mee moest houden dat het niet goed zat.  Ik was er dus eigenlijk van overtuigd dat het voorbij was, maar de week erop zag ik het hartje kloppen. Het kan dus zeker nog goedkomen, maar als het niet zo is (dat hield ik me voor in die week), dan heeft dat allemaal zijn reden, dan wil de natuur het zo. Heel veel sterkte en een dikke .

Veel liefs, Ruma

Terug
Bovenaan