3e kindje

Hoi Ruma, en Liene..
Ik ken ook wel wat je schrijft Ruma, want nu weet je wat je hebt met twee kids, en je weet nooit wat je krijgt!!
Ik vind het ook best een beetje eng, maar zie ook vaak dat het goed gaat, dus hou me daar maar aan vast.
Heb nu dus ineens sinds gisteren wat bloedverlies.
Zou dus een korte  cyclus zijn 20 dagen..lijkt me niet? Maar het kan wel.
Of??
We moeten afwachten.
En ik heb dat precies ook wat je schrijft.
Gedoe op het werk, drukte en veel nieuwe dingen te doen.
Ook moe, en steeds weer vergaderingen s'avonds, of naar een concert..hahaha, maar dat is leuk.
Vanavond weer naar Marco, en morgen om 5.15 op!!!
Word dus ook niet echt bijslapen..

Liene, nee ik woon niet in Elden hoor, iets meer richting Elst.
Lachen, want misschien ken ik je wel..??
Het is tenslotte die richting, en ken veel mensen uit elst.
Alles oke verder?

Groet R

Hoi Ruma en RW,

Wat herkenbaar zeg. Ik heb ook het gevoel dat ik maar niet bijgeslapen raak, en dat het huishouden steeds verderop raakt, en ben daar op dit moment behoorlijk chagrijnig van. Ik werk als freelancer waardoor je het aantal uren  waarop je werkt niet altijd zelf onder controle hebt en daardoor veel in de avonduren en in het weekend moet doen. Maar nu loopt het de spuigaten uit. De afgelopen 4 weekenden heb ik fulltime gewerkt, en daarnaast heb ik  in de afgelopen 4 weken ook doordeweeks elk uurtje voor mijn werk benut. En ik merk nu dat het zijn tol eist, en helemaal geen zin meer in die opdrachten heb. Bah, ik wil weer gewoon wat leuks doen ...., sorry voor dit gezeur.

RW misschien ken ik je inderdaad wel ......? ;-). Ik woon echter nog niet zo lang in Elst (2 jaar) en ken vast niet zoveel mensen als jij?

Groetjes,
Liene

Hoi Liene,
Ik werk al 14 jaar in Elst, dus daarom komt het dat ik er veel mensen ken.
Woon je in de nieuwbouwwijk? De Aam, ofzo?
Ik ben trouwens 33, jij ?? 35..of zeg ik nu iets stoms?? haha Dacht dat ik dat had gelezen.
Groet R

Ha die RW,

Ja, ik ben 35.
Nee, ik woon niet op de Westeraam, maar in een jaren 70 wijk in Elst (Zoetendaal).

En waar werk jij, in de dorpsstraat of op het industrieterrein?

Best wel verslavend trouwens dit forum (vooral als je ingelogd blijft).

Oh ja mijn NOD ligt ergens tussen 18-20 november.

Groetjes,
Liene

hoi Liene,
Was net terug van school.
De oudste ging bij iemand spelen, dus kwam voor niets.
Ben aan het poetsen en we moeten zo naar  zwemmen.
Ik werk niet in dorpstraat of industrieterrein hoor..haha
Zou best kunnen, maar nee.
Wel in die buurt, maar hou dat even voor mezelf.....je weet nooit of er bekende zijn hier..
En ik hang niet aan de grote klok dat we bezig zijn nl.
Weten mensen in jullie omgeving het?
Nu na de miskraam is het wel duidelijker voor de meeste natuurlijk, maar toch!
Vanavond komt mijn zus oppassen, we gaan dus weer naar marco.
Jouw kids nog niet op school dus, maar peuterspeelzaal oid?
Of gewoon lekker thuis?
Nou ik hoor het wel weer.
Groet R

Zo, wat een drukte op het forum!! Niet gewend dat er zoveel op 1 dag wordt gereageerd!! Volhouden,zo!!

RW: met innestelingsbloedingen heb ik helemaal geen ervaring. Het zou in principe nu kunnen al naar gelang wanneer je je eisprong hebt gehad. Ik duim i.i.g. heel erg hard voor je. Geniet eerst maar eens van MB vanavond!!

Liene: verschrikkelijk hè, de combinatie van kinderen,  huishouden, werk en dan ook nog de liefste moeder van de wereld moeten zijn en de spannende partner die altijd wel in de mood is voor vanalles en nog wat en die vooral niet uitgeput om 8 uur 's-avonds op de bank ligt... Wat voor freelance-werk doe jij dan?

SANNIEBAL: WAAR BEN JE!!!!! Ik hoop dat alles nog in orde is en dat je je nog eens meldt. Kan me ook voorstellen dat je even geen zin hebt.

Reggie: en waar hang jij uit??? Alles ok?

Groetjes, Ruma  

Hoi allemaal,

Ik doe toch ook nog ff een reactie. Ben weliswaar voor nr. 4 'bezig' maar is de derde zwangerschap dus dan telt dat toch he?
Heel herkenbaar wat jullie allemaal schrijven; dat geschipper tussen huishouden, gezin, sociale contacten, partner, werk etc. Ik geef ook nog een zwangerschapscursus. Heb het dus ook lekker druk.
Bij ons wil het niet zo lukken met die vierde: Na 7 maanden een miskraam en nu alweer 8 maanden verder sindsdien. Ik wacht momenteel op mijn ei (doe ovu-testen). Het is al dag 17 van de cyclus dus die NOD datum schuift ook steeds meer op. Bah, bah, bah.

Ik wordt wat heen en weer geslingerd tussen gevoelens van: zo is het toch ook wel heel leuk en gemakkelijk (een dagje efteling zonder gedoe met slaapjes hapjes flessen etc en zonder gesleep met buggy's etc). De oudste is 6 en de 2 jongsten zijn 4 jaar. Maar toch: nog 1 keer zwanger zijn, nog 1 keer een babietje, nog 1 keer relaxed die periode doormaken (want bij de eerste is alles nieuw, bij de 2 jongsten was het vooral heel zwaar op het laatst) lijkt me super.
k sluit me lekker bij jullie aan.
O ja, ik ben 33, hij is 31, en we hebben ook nog een hond en een kat.

Groetjes, M3

Ha ruma, RW en de rest,

Ik leef nog    ... en hoe!!!!   De afgelopen dagen waren hectisch want man en jongste kind waren flink ziek, dus stond er een beetje alleen voor. Op mijn werk alles druk, ach je kent het wel... maar veel belangrijker nog is....

Ik ben zwanger!!!!

Ben nog in shock want na een negatieve test op zondag, was hij vanochtend ineens vet positief!!!    Ik had sinds vrijdag menstruatiekrampen en ging er iedere dag vanuit dat de red devils zouden komen, maar ze bleven uit. Zaterdag zou mijn nod worden en zondag teste ik tot onze grote teleurstelling negatief. Weer 3 dagen op die verdraaide red devils zitten wachten en tegen beter weten in vandaag nog een test gedaan!!
Altijd als ik hoorde dat iemand in 1 x zwanger werd dacht ik altijd stiekem...grrrr (tja ietsiepietsie jalours )  en nu hebben we het zelf geflikt.

Niemand weet het nog (behalve mijn zus), we houden het verder voor onszelf totdat we er redelijk zeker van kunnen zijn dat alles goed is.

Ruma, Rw, sanniebal en de rest, Ik duim zo hard voor jullie mee dat het voor jullie ook snel raak is!   Ik blijf voorlopig hier nog neuzen op het forum omdat ik heel graag wil weten hoe het met jullie verder gaat.

RW ik hoorde dat Marco super was, mijn collega's raken er niet over uitgepraat. Ik heb het moeten doen met een stukje van het journaal hahaha. De volgende keer beter.

Ruma hoe was jouw vakantie? Wat heerlijk een hele week er tussen uit. We waren zelf nog een paar daagjes naar Groningen gegaan en heerlijk weer gehad. Met de kinderen in het kader van haloween een hele spannende tocht in het donker gelopen met lampionnen. Samen met heksen gezocht naar een kruid dat hiksel (pepermunt)heet. De kinderen hebben het er nu nog over!

Sanniebal, fijn om jou hier ook weer terug te 'zien'. Dit lijkt me nogal een heftige periode voor je, maar zo te lezen, komen jullie er iedere keer weer goed uit. Veel plezier met klussen!

Ik ga nu lekker badderen en dan languit op de bank hangen. Fijne avond allen.

groetjes Reggie

Terug
Bovenaan