3e kindje

Hej hallo allemaal!!

Sannie: geweldig!! Ik ben echt blij voor je! Ik kreeg gisteravond een beetje last van mijn onderbuik en vandaag nog steeds. Ik denk dat mijn eitje nu komt. Aan de ene kant leuk, maar aan de andere kant: ik ben nu op dag 31.. +14 dan zit ik al op een cyclus van 45 dagen.... Maar goed, gisteravond nog fijn gevreëen en misschien vandaag nog (ligt eraan hoe laat mijn man naar binnenkomt). En we kunnen alleen maar afwachten en toch weer stiekem hopen.

RW: als je dit leest heb je al MB achter de rug! Ik hoop dat het leuk was, de kritieken zijn i.i.g. goed!
Ga maar het liefste uit van de langst mogelijke cyclus, dan heb je ook geen valse hoop (tenzij de voortekenen zo overduidelijk aanwezig zijn)!

Waar is de rest???? Reggie: leef je nog????

Groetjes en een dikken ,

Ruma

Hè, ik had nog even op Niek willen reageren: ben je al lang gestopt met de pil? Indien nee, kan het nog heel goed zijn dat je aan het ontpillen bent en dat betekent: zo lang mogelijk doorgaan met vrijen. Mijn cycli waren (na het stoppen met de pil) 33 dagen, 31 dagen, 41 dagen en nu ws. 45 dagen...., m.a.w. geen peil op te trekken. Maar ik hoop voor jou natuurlijk dat je niet meer ongesteld wordt!!

Groetjes, Ruma

Hallo Sanniebal, RE, Niek en Ruma,

Via Ruma (bedankt)  hoorde ik dat er al een 3e kindje forumpje was, en wil me graag bij jullie aansluiten. Ik zal eerst eens iets over mijzelf vertellen. Ik ben 35 jaar en heb twee kindjes. Een zoon van mei 2003 en nog een zoon van december 2004. MIjn man is 33 en we wonen in de omgeving van Arnhem/Nijmegen. Niek voorheen hebben we in Ellecom gewoond dus vlak bij jou in de buurt, of woon jij nu ergens anders?, en ik las dat er nog iemand in de buurt van Arnhem woont, toch? Verder werk ik vanuit huis als freelancer.

We hebben er heel lang over nagedacht over wel of niet een derde. De wens was er natuurlijk, maar de we vroegen ons af of  we a) het wel zouden aankunnen, b) of we het financieel zouden trekken, en c)  we hebben al 2 gezonde kinderen dus waarom zou je  er nog een keer voor gaan met het risico dat er wel iets met het kindje is. En zo waren er nog wel meer redenen. Maar de wens bleef er, en ik denk wat er ook gebeurt er is altijd wel een oplossing ergens voor te vinden, en het komt op je pad of niet. Dus nu gaan we proberen of we onze wens ook kunnen vervullen.

Ik had al heel graag in juni willen beginnen met klussen, maar had toen een longontsteking waar ik behoorlijk wat last van gehad. In Augustus hebben we het zo nu en dan "onveilig" gedaan en in september zijn we van start gegaan. Helaas, ben ik afgelopen vrijdag ongesteld geworden, en gaan we nu voor de tweede ronde.

Waren jullie bij het zwanger worden van jullie eerste 2 kinderen snel zwanger geworden of zijn daar heel veel rondes aan vooraf gegaan?

Tjonge, het wordt een hele lange reactie. Ik hoop jullie echt wat beter te leren kennen. Wat ik zo gelezen heb is dat het hier  er behoorlijk heftig  aan toe kan gaan.Niek ik weet van jou dat  je nu zo ongeveer 6 dagen overtijd bent. Ik hoop echt voor jou dat je heel snel positief test.

OK tot snel!

Groetjes,
Liene

Hoi allemaal, het worden er steeds meer!!
Leuk hoor..
Niek, ik zit in ronde 4..of zoals ik zelf zeg..ronde 1 na miskraam in augustus.
Was toen voor de derde keer de derde maand zwanger geraakt.
Dus drie keer vlot gegaan.
Nu heb ik dus een dochter van 7, en een zoon van bijna 4.
Werd ,na normaal een cyclus van 28 dg te hebben, na de miskraam pas weer na 37 dg ongi.
Zit nu op dag 20 van deze cyclus.
Maar weer niet precies hoelang het duurt.
Ga wel uit van 28..want waarom niet?? Ruma, ik ben altijd netjes op tijd normaal, vandaar..
Heb vandaag ineens wat licht bloedverlies..en wat bruine afscheiding.
Of al op dag 20 ongi...wat ik niet hoop...of ????
Geen idee, maar we zien wel.
Hebben extra  geklust rond de ''14e ''dag zeg maar, maar voel nooit mijn eisprong..weet dus niets.
Gewoon afwachten tot ws 1 november.
Of dus later als ik geen voortekens herken..
Ik ben wel keimoe..en heb zware benen..

Marco was super, alleen niet te vergelijken met de Kuip concerten.
Wel gaaf decor, danseressen, en alle mensen in het rood ook erg gaaf.

Ik woon inderdaad 10 min van het gelredome vandaan..en daarom ga ik morgenavond gewoon nog een keer.
Gaaf he! Waar woonde jullie ook alweer..?
Ik vond het wel minder dat er veel gerookt werd, en dat er een collecte was voor warchild..Daar werd alles voor stilgelegd..en daar kom  je niet echt voor natuurlijk..Ook niet voor de gast artiesten die eigen nummers gaan doen zonder Marco..
Wel lekker mee staan swingen en zingen..toffe avond dus.

Op het werk erg druk, en even minder zin in ook..
Echt een dip, en dat heb ik nog nooit zo gehad.
Maar ja al die drukte is ook niets, en niet leuk.

Nou verder even niets nieuws..

Hoe is het met jullie verder?
Ik lees het wel weer.
Groet R

Hi !
Ook ik ben nieuw hier, gezellig ! Ik herken je verhaal wel hoor, wat dat financiele plaatje betreft, dat had mijn man al bij de 2e ! Er zijn natuurlijk toch een aantal dingen die dan gaan veranderen, dus je moet er ook wel rekening mee houden, toch ? Maar wel super dat jullie nu toch voor de 3e gaan ! Was je snel zwanger van de 1e en 2e ? Veel succes in ieder geval !
Groetjes, Merle

hoi Merle, welkom..
Leuk dat je er ook bij bent.

Liene, ik was bij de twee oudste dus beide keren in  de derde maand zwanger.
Nu in  mei dit jaar gegaan voor de derde, en in juli zwanger, maar helaas na 8 weken een miskraam gehad.
We zitten nu dus opnieuw in de eerste ronde..ik begin gewoon opnieuw te tellen na de miskraam.
Heb mijn nod ws 1 november als ik van 28 dg uitga, maar kan dus ook later zijn.

Wanneer jij ook alweer??
Lastig om terug te lezen, als je aan het typen bent..vandaar.
succes ook met alles.
Groet R

Hallo allemaal,

RW en Merle bedankt voor jullie reactie.
RW een miskraam is echt heel erg heftig, gelukkig heb ik zelf nooit een miskraam gehad, alhoewel ik wel weet hoe de angst voor een miskraam voelt.  Bij de zwangerschap van mijn oudste zoon heb ik wel een bloeding heb gehad en er is toen een vanishing twin geconstateerd. Blijkbaar had ik twee dooierzakjes waarvan 1 met embryo en 1 die er leeg was. In die periode ben ik wel heel bang geweest voor een miskraam (op een gegeven moment dachten ze  dat het een buitenbaarmoederlijke zwangerschap was omdt de HCG-waarden zo hoog bleven) en heb me in die tijd enorm onzeker over er wat er zou gaan gebeuren gevoeld. Ik was er zo mee bezig en kon alleen maar aan de mogelijke miskraam denken. Weet dus een heel klein beetje wat voor een impact het heeft om een miskraam te krijgen. RW ik hoop dat je je miskraam een plekje hebt kunnen geven.
Bij de vorige zwangerschappen was het beiden keren in 1x raak. Wat een luxe he en wat ben ik verwend he? Daarom vind ik zo'n derde zwangerschap ook wel moeilijk, net of je het lot afroept (als jullie begrijpen wat ik bedoel?); beiden keren is het zo goed gegaan dus waarom nog een keer (poeh moeilijk te omschrijven wat ik precies bedoel).

Oh ja mijn zus is afgelopen vrijdag ook naar MB geweest en die heeft er heel erg van genoten. Ik woon in Elst trouwens, RW woon jij in Elden?

Groetjes,
Liene

hoi allemaal,

Ik heb het even helemaal gehad. Ben ontzettend moe en kom maar niet bijgeslapen. Bijna iedere avond iets anders waardoor ik weer later dan gepland in bed kom en vervolgens lig ik (doodmoe) in bed te woelen en val niet in slaap. De woensdag was altijd mijn bijslaapochtend, maar nu de oudste naar school gaat, moet ik toch weer vroeg op.... Op het werk is het ook heel erg druk en stressig, dus dat schiet ook al niet op, vooral omdat ik nu weer 3,5 dagen werk tot 1-1 (en dan weer naar 4).

Liene, ik herken dat wel wat je zegt: je hebt nu 2 gezonde en leuke kids: waarom nu het noodlot tarten? En dan lig ik 's-avonds in bed te draaien en te denken: moeten we misschien het toch niet bij die 2 laten? Maar dan komt toch nog die grote wens van nog 1 x zwanger (behalve de eerste 4 maanden dan), nog 1 x een babytje in de armen (bevalling sluit ik gemakshalve maar helemaal uit) en gewoon alles nog 1 x meemaken (zoals ook de gebroken nachten, het geklooi met BV, de hapjes die je om de oren vliegen,  peuterpubertijd e.d.).

Tja, en nu roept helaas het huishouden: 1 man, 2 kinderen, 2 katten en 1 hond plus een boerderij zorgen voor extra veel schoonmaakwerk..

Groetjes, Ruma

Terug
Bovenaan