3e kindje

Hoi meiden,
Zet ons weer even bovenaan..
Hoe is het met jullie?
Hier alles prima, we zitten in de klusweek, en doen errug ons best..
Laatst drie keer binnen 36 uur...hahaha
Ik/Wij gaan er echt weer voor.
Heb het klusschema van voor de mk erbij gepakt, en aangezien ik toen zwanger werd...hoop ik dat het enigzins helpt!!
Weet je natuurlijk nooit, omdat cyclus best anders kan zijn nog.
Lekker wat vrije dagen gehad nu, en morgen weer een dagje werken.Kids vakantie.
Het komend weekend naar Marco Borsato, errug veel zin in.
Samen met vriendin, en de woensdag erop ga ik nog een keer met vriend.
Ik hoop dat alles goed gaat, Ruma, Sanniebal..??
Laat nog eens wat horen!!
Succes, en tot later!
Liefs R

Ha RW,

Het is hier wat stilletjes vanwege de herfstvakantie denk ik. Zelf ook net terug van een lang weekendje weg. Wat gaaf zeg dat je naar Marco Borsato gaat (2x zelfs en ik hoorde van collega's dat het zo moeilijk aan kaartjes komen was  !! ).

Met mij gaat  het zeer goed op dit moment. Ik heb 9 dagen geleden mijn eisprong gehad op mijn 30e cyclusdag! Voor mijn doen erg snel. Wellicht heb je het al eerder gelezen, voor mijn eerste kindje hebben we lang moeten klussen en had ik heeele lange cyclussen.  Ben dus blij.  Ik houd mijn temperatuur bij om me geen bult aan testen te betalen en deze is sinds  6 dagen gestegen... Weet nu alleen niet wanneer ik een test kan doen, 14 dagen na de eisprong of na de temperatuurstijging?   Het scheelt 3 hele spannende dagen .  
Heb overigens geen tekenen van een zwangerschap op dit moment, voel me precies zo als anders, misschien is het daar ook te vroeg voor. We wachten rustig af.

Ik wens je heel veel plezier bij Marco  (en het klussen)!

groetjes Reggie

Hoi Reggie,
Lekker dat het goed gaat met je!
Kaartjes voor marco had ik al lang en breed voor 20 mei!!
Bleek nl gewoon al eerder in de verkoop, en ik werd getipt door iemand op zijn officiele site!!
dus lekker handig.
Heb op 20 mei voor een tweede keer ook makkelijk aan kaarten kunnen komen.
Alle verkooppunten lagen plat, overbelast! Het ging dus niet zo snel..
Dus later op de dag gewoon via ticketpoint kaarten besteld..easy dus!!
Ik woon redelijk dichtbij het gelredome, dus ik pak mijn kans, en ga daarom twee keer!

Zou het inderdaad stil zijn vanwege de vakantie??
Ik hoop dat ze er weer snel allebei zijn!

Jij ook veel succes Reggie!
Groet R

Hej meiden, hier ben ik weer!! Helaas is er niet zo heel veel geschreven hier! Werd al bang dat we ergens op de 10e pagina ofzo zaten!

Maar goed, Vanavond tegen 5 uur weer teruggekomen van een supermooie week. We hebben heel veel ondernomen met de kids (Noorderdierenpark, Kabouterland, Kamp Westerbork (tja, mama wilde ook nog iets bekijken wat zij de moeite waard vond), zwemmen, tot vervelens toe in het indoorspeelparadijs gezeten) en wij hebben allemaal genoten. Helaas ligt nu weer een berg was te wachten en er moet ook nog hoognodig weer alles worden gedweild.....

Sanniebal: wat lees ik nu? is hij weer op zijn woord teruggekomen???? Hoe gaat het nu met jullie? Laat even wat weten.

RW: hebben we goed samen geklust,alhoewel ik me afvraag of ik überhaupt al een eisprong heb gehad. Ik wacht deze cyclus even af en misschien moet ik toch maar ens gaan geloven aan de ovu-testen.

Reggie: wat goed dat je ei al eerder dan verwacht is gekomen! Ik ga er maar vanuit dat het elke keer langer gaat duren, dus we moeten dan ook maar veel vrijen (9vind ik niet erg, merk nu pas wat voor negatieve invloeden  de pil had!!).

Zo, nu weer even lekker op de bank hangen en meld me nog eens in het weekend.

Groetjes, Ruma

PS RW: wij waren gelukkig op tijd langs Arnhem gereden. Een dik uur later begonnen nl. bij Knooppunt Grijsoord de files....
Hoop dat je een geweldige avond hebt (gehad).

Liefs, Ruma

hoi meides!
leuk om te lezen dat het goed met jullie gaat, ik heb jullie natuurlijk wel vanaf de zijlijn gevolgt maar reageren wilde ik eventjes niet.
maar hier ben ik dan toch weer...
het gaat gelukkig weer een stuk beter hier, we hebben stevige gesprekken gehad en woensdag hebben we weer gekust en dat voelde heerlijk  .
we hebben afgesproken dat hij beter zijn best zou doen met alles want hij had tóch wel door dat hij hier de storende factor was en als hij  half zijn best blijft doen zoals hij nu doet vind ik het al prima.
gisteravond heerlijk gevreeën en .... buiten mij verwachting om deed hij het voor het echie!   dus ik durfde er eigenlijk niet meer op te hopen maar ik geloof dat we weer meedoen in de race !
hele DIKKE DIKKE XXX en tot snel; san.

Hoi Sanniebal, en de rest natuurlijk.
Goed om weer van je te horen.
En fijn dat het weer wat bekoeld is zeg maar.
zou top zijn als het allemaal goed gaat nu.
Ik zit inmiddels op dag ehh...okee, even tellen..dag 19..
Weet niet precies of ik weer 28 dg aan kan houden ivm de mk van laatst.
Ga er wel gewoon van uit.
Ik hou ook de 37 dg van toen aan want ik ga voor safe!! haha
We zien wel, laatst vijf keer per week geklust, dus wie weet.
Moet zo werken, om twee uur, heb de ochtend vrij genomen.
Gisteravond naar Marco Borsato geweest!!
Gaaf hoor, wel heel anders als de kuip toen in 2004.
Dus dat was even wennen.
Er werd ook heel veel gerookt, dat vind ik zo vies he!
Wel heerlijk staan swingen, en meezingen, daar gaat het om.

Ik hoor weer van jullie!
Succes meiden..met alles.
Tot later. R

Hallo Allemaal,

RW:   lang niet gesproken trouwens, was MARCO B leuk???
Ik las dat je vlak bij het gelredome woont, grappig, ik kom ook uit Arnhem/Velp maar woon daar sinds een jaar niet meer.
Ik ben even helemaal je verhaal kwijt,welke ronde zat je ook al weer en wanneer is je NOD?
Ik ben nu precies een week overtijd, maar zaterdagochtend had ik een negatieve test.
Nog geen tekens van RD, gister iets last van mijn onderrug en onderbuik...maar nu dus helemaal niks meer.
Nu ook al weer 2 weken last van gevoelige tepels.
Van mij mogen de RD snel komen, of ik hoop dat het misschien toch nog een positieve test voor mij word.
Succes!!!! en ik hoop van je te horen.

Liefs Niek

Terug
Bovenaan