3e kindje

Hoi Sanniebal,

Ik sta in de wacht...... Donderdag is mijn NOD. Na een miskraam, dus ben erg benieuwd

Hopelijk is het raak en kunnen wij in oktober nu echt ons 3e kindje ver88.

Suc6 met klussen, liefs XX

HOI Kids Lifwstyle,
Hoe is het bij jou, zijn die RD bij je op visite of gaan ze je huisje voorbij?
onze klus week zit erop, hoewel, we hebben niet veel geklust 1x te vroeg en 1x te laat naar mijn idee, het mannetje was te moe, druk op zijn werk en druk met klussen in ons huis (dat is bijna af, nog lamp en gordijnen!!) maar even snel klussen op mij, ja daaaaaar had hij echt even geen puf meer voor. balen want heb nu echt niet het gevoel dat we ons best hebben gedaan.
de tijd zal het leren...
Sannie

Ook bij mij zijn de rode duivels gearriveerd.
Dus we gaan met volle moed voor een November babytje!!

Ben erg benieuwd hoe het bij jou afloopt. Zul je net zien; ben je er een maand niet zo mee bezig en is het Bingo!!
Nou meid, ik hoop het van harte!! Een derde ...het zou super zijn!!!

Ik hoor van je, en we houden elkaar op de hoogte!!

XX KIDS

Hoi Kits Lifestyle en de rest,
Zo, zijn je rode duivels alweer verdwenen?
Hier is het rustig, nu ik niet meer elke dag op dit forum zit ben ik er iets minder heftig mee bezig.
M'n man is nu naar schiphol om te kijken of ze een betaalbaar ticket voor 'm hebben naar Croatie.
Hij wil dan de 25 of 26e voor een weekje naar zijn moeder en   familie.
22e is mijn NOD het zou wel hééééél erg leuk zijn als hij een positieve test als kadootje aan zijn moeder kan geven...
Nog een weekje afwachten.
Sannie.

Beppie,
Hoe gaat ie met je????????? begin je al te groeien?

Hallo allemaal,
Het word weer spannens hier, NOD in aantocht.
Tussen morgen (26dgn) en donderdag (28dgn) worden de  verwacht.
M'n hummie gaat maandag de 26e voor 8 dagen weg dus is ie precies op tijd terug, als we (hopelijk niet) toch door gaan naar de volgende ronde.

Hé kids,
jij zit nu zeker in je klus week?

GROETJES  Sannie.

Heey Sannie,

spannende dagen hè!! Nou meid , ben benieuwd. Heb je hele topic een beetje doorgelezen.... er zijn er ons al veel voorgegaan.
Wellicht is het ons binnenkort ook een keer gegund.

Mijn klusweek is een week opgeschoven, menstruatie was niet was het moest zijn en is een week later in alle hevigheid teruggekomen.

Dus wij klussen met veel liefde verder!!
Ik moet zeggen , valt niet altijd mee.

Ben jij er ook zoveel mee bezig?
Ik heb het 24 uur per dag in mijn hoofd. Gelukkig hebben we er al 2 dus de nodige afleiding is er wel.....
Maar dingen kopen zoals sommige doen dat heb ik niet.... Dat strekt me helemaal nog niet...

Meid, ik denk aan je komende dagen.....en houd me op de hoogte.

Liefs KIDS XX  

Ik stuur je ff wat ************************** , brengt geluk; zegt men.....

Hé Kids,
Ja het is niet echt leuk meer, ik start een topic '3e kindje' en blijf steeds als enige niet zwangere over. ben natuurlijk wel heel erg blij voor die andere hoor.
Gelukkig ben jij er nu en kan ik met jou "kletsen".
Het valt niet mee om er niet de hele tijd mee bezig te zijn, in het begin was ik hier een keer per dag te vinden maar dat werden er al snel 5 of 6, je maakt jezelf helemaal gek.
afgelopen maand niet elke dag hier geweest, viel de eerste dagen niet echt mee maar werd er wel wat rustiger van in mijn hoofd.
Nu m'n NOD er weer aan zit te komen word ik weer onrustig.

Vanmorgen tijdens het boodschappen doen 'n paar flinke steken en een zwaar gevoel onderin dus ben bang dat ze echt wel komen die RD.
in de tussentijd mezelf maar flink bezig houden met de kinderen, werken, het huishouden (gordijnen én vitrage wassen) enz enz.
groetjes; Sannie

hoi sannie ik snap wat je bedoelt .

ik zal voor je mee duimen.

zit zelf een beetje te stresen ik ben al 5dagen ovl aan het testen maar mijn ei nog niet gevonden   pffffffffffff.

groetjes iris 32j 10de 2de kindje nod7maart

Terug
Bovenaan