3e kindje

Hoi Ruma, RW, Beppie, Kids en de rest,

Vandaag NOD van mijn langste cyclus (28 dagen)
Ik werd tijdens het eten opeens zó zenuwachtig dat ik snel ging afwassen, man en kinderen naar buiten gestuurd (ga maar lekker buiten spelen, het is mooi weer) en snel naar boven m'n clear bleu test opgezocht, zitten er 3 in dus is het deze keer niet raak, heb ik er toch nog 2 over.
en hij is duidelijk zwanger of niet zwanger.

En wat denken jullie?
                                                                         ZWANGER !

Eindelijk is het bij ons ook raak, ik kan het haast niet geloven, dacht nog wel dat we te vroeg en te laat hadden gesext... en dus was ik er niet zo erg mee bezig deze keer en dan dus toch .

ik zit nog helemaal te  shaken, yes yes blijblijblij.
M'n man uit de tuin geplukt, kan je even naar boven komen? het is heel belangrijk!
nou, helemaal blij natuurlijk!

Groetjes;   een super gelukkige Sannie.

Hier voor jullie ***************-stroooooooooooooi.

Heee sanniebal!!!!
Van harte gefeliciteerd hoor!!!! Fijn voor jullie dat het nu eindelijk zover is!!!!
 Ik hoop voor je dat het allemaal ook goed mag blijven gaaan!!!!
Ik laat alle zwangerschapsstraaltjes over voor de rest, ik heb ze niet echt nodig meer hahaha!!!
Groetjes ieniemienie
15 wk en 3 dagen zwanger!

Goedemorgen Iniemienie,
Jij begint dan al een beetje een buikje te krijgen zeker?
Ik kon het nog steeds niet geloven dus heb vanmorgen nóg een test gedaan maar het is toch écht waar, er staat Zwanger!
Ik voel niets en je ziet niets het is heel onwerkelijk, zeker omdat het nog zo pril is.
Ik schreef het al eerder, mijn man gaat a.s. maandag 8 dagen naar zijn familie in Croatie en nu kan hij dus persoonlijk aan zijn moeder (ipv over de telefoon) vertellen dat ze weer oma word!   Ik heb de test voor d'r  ingepakt hihi wat zal ze schrikken.
Het is nog wel een beetje vroeg om het te vertellen maar we zijn positief en gaan er van uit dat het blijft zitten toch?

Verder houden we nog even onze mond dicht tot dat we bij de HA zijn geweest.
Vanaf welke week moet dat ongeveer? De HA doet bij ons de zwangerschap én de bevalling begeleiden leuk he.

Ben zo blij.
 Maar opeens ook weer zo onzeker.

Kus; Sannie.

.

Oh Sannie wat ben ik blij voor je!!!! Ik gun jullie allebei een hele lieve, gezonde en mooie baby toe! Ik zit gewoon met een grijns van oor tot oor  achter de pc en ben echt erg blij voor je! Wanneer ben je ongeveer uitgerekend?

Ik heb a.s. maandag de 20 weken-echo (ik ben dan wel al 21+3 weken) en we hebben besloten dat we willen weten wat het wordt (als beeb het tenminste wil laten zien). We zijn nu definitief uit de jongensnaam (volgens mij wordt het nl. weer een knulletje), de meisjesnaam staat al 2 rondes en blijft ook nog de komende ronde van toepassing.

Meid, geniet en hopelijk heb je niet al te veel kwaaltjes!!!!

Dikke kus en knuffel

Ruma

Eh Sannie: even nog een ps-je; ik heb rond de 7 weken de VK gebeld en bij 8+5 kon ik voor de eerste keer op controle (bleek achteraf 9+5 weken te zijn).

Kus,

Ruma

Hé Ruma,  
Dankje dankje,ik heb gelukkig nog nergens last van.
ben nu in m'n 5e week dus ongeveer 30 oktober/ 2 november uitgerekent denk ik.
Ga over 3 weken de dokter bellen voor een afspraak, en dan zullen we wel zien.

Spannend morgen zo'n echo, m'n man en ik willen ook weten wat het word maar je weet natuurlijk nooit of het kindje mee wil werken.
succes en we horen elkaar!

Groetjes; Sannie

Hoi hoi!!!
Ja inderdaad, ik pas mijn gewone kleding niet meer hoor. Ik ben een van de "gelukkige" waarvan vanaf ongeveer 10 weken te zien is dat ze zwanger is. Gelukkig houdt het groeien bij de 5e of 6e maand ff over tot ik in de laatste anderhalve maand ineens weer een hele bom wordt!
Ik hoop ook echt voor jullie dat het goed blijft gaan! En natuurlijk als je man het zo tegen zijn moeder kan vertellen, waarom niet?! Als het fout is zul je dat toch ook nog wel eens vertellen als ze niet zou hebben geweten dat je zwanger was? En dit is de mooiste gelegenheid! Je zou wel gek zijn je mond te houden!
Fijne zwangerschap hoor!!!!
Enne, dat je niets voelt... wees nu maar blij want voor je het weet hang je boven de pot?!
Groetjes ieniemienie

Terug
Bovenaan