A
Anoniem
Guest
Hoi Ruma, RW, Beppie, Kids en de rest,
Vandaag NOD van mijn langste cyclus (28 dagen)
Ik werd tijdens het eten opeens zó zenuwachtig dat ik snel ging afwassen, man en kinderen naar buiten gestuurd (ga maar lekker buiten spelen, het is mooi weer) en snel naar boven m'n clear bleu test opgezocht, zitten er 3 in dus is het deze keer niet raak, heb ik er toch nog 2 over.
en hij is duidelijk zwanger of niet zwanger.
En wat denken jullie?
ZWANGER !
Eindelijk is het bij ons ook raak, ik kan het haast niet geloven, dacht nog wel dat we te vroeg en te laat hadden gesext... en dus was ik er niet zo erg mee bezig deze keer en dan dus toch .
ik zit nog helemaal te shaken, yes yes blijblijblij.
M'n man uit de tuin geplukt, kan je even naar boven komen? het is heel belangrijk!
nou, helemaal blij natuurlijk!
Groetjes; een super gelukkige Sannie.
Hier voor jullie ***************-stroooooooooooooi.
Vandaag NOD van mijn langste cyclus (28 dagen)
Ik werd tijdens het eten opeens zó zenuwachtig dat ik snel ging afwassen, man en kinderen naar buiten gestuurd (ga maar lekker buiten spelen, het is mooi weer) en snel naar boven m'n clear bleu test opgezocht, zitten er 3 in dus is het deze keer niet raak, heb ik er toch nog 2 over.
en hij is duidelijk zwanger of niet zwanger.
En wat denken jullie?
ZWANGER !
Eindelijk is het bij ons ook raak, ik kan het haast niet geloven, dacht nog wel dat we te vroeg en te laat hadden gesext... en dus was ik er niet zo erg mee bezig deze keer en dan dus toch .
ik zit nog helemaal te shaken, yes yes blijblijblij.
M'n man uit de tuin geplukt, kan je even naar boven komen? het is heel belangrijk!
nou, helemaal blij natuurlijk!
Groetjes; een super gelukkige Sannie.
Hier voor jullie ***************-stroooooooooooooi.