3x gestest negatief!

A

Anoniem

Guest
Hoi Allemaal,

Ik begin me toch echt zorgen te maken ben al 12 dagen overtijd en heb nu 3 testen gedaan alle 3 negatief.  Ik ben nu bang dat er iets niet goed is in mijn lichaam.
Ik heb toch besloten om morgen de huisarts te gaan bellen (als ik me niet bedenk). Ik ben zo regelmatig normaal. Ik merkte vanavond dat ik er toch meer mee zit dan ik dacht.
Zijn er meer die dit hebben meegemaakt of nu in dezelfde schuitje zitten?

liefs An

Hoi,

Ik kan je hierbij niet helpen, maar je kunt voor de zekerheid altijd een bloedtest bij de huisarts laten doen.
Ik zou morgenvroeg lekker bellen en niet te lang in onzekerheid blijven.
Succes.
Groetjes Kaly

hoi an78,

ik zie net dat je een eigen onderwerp hebt gemaakt,
ik vroeg me al af ofdat je al bij de huisarts was geweest.
(blaasontsteking?) je bent nu dus 12 dagen overtijd (ik heb hier geen ervaring mee)
maar ik zou idd wel even een afspraak maken bij je huiarts.
zeker als je al langer wat misselijk bent etc.
ik heb morgen mijn nod?? heb ook een raar gevoel in mijn buik, was dit ook bij jou
al de eerste dag van je nod?
succes! ik voor je!
hou je me op de hoogte? groetjes bianca

quote: b bianca reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('20-09-2006 00:43:00'));
hoi Bianca,

Heb alleen de het woord getest fout geschreven hahaha. Beetje suf de laatste tijd.
Ik heb ook aan jou gedacht leuk dat je reageert.
Ben je vandaag ongi geworden? Spannend zwanger worden. Ik had ook een raar gevoel voor en tijdens mijn nod dag. Ik dacht toen ah het zal het ontpillen wel zijn. Maar nu ik voor mijn doen al zo lang over tijd ben.
Ik dacht aan blaasonsteking maar het is het niet denk ik want had maar 2 dagen ofzo last van branderig bij plassen en heel lichtjes. Ik heb een afspraak gemaakt. A.s. vrijdag ochtend. Vrijdag gaan we ook met de familie naar centerparcs. Maar we vertreken pas s'middags. Dus hopen dat ik vrijdag wat weet. Zal het weekend dan iets geruster in gaan.
Ik moet zeggen hoop een klein beetje dat ik toch zwanger ben. Maar ik ga er niet van uit hou in mjn achter hoofd dat ik niet zwanger ben. Voor de teleurstelling.

Ik hou je op de hoogte en jij mij ook toch?
Ik  ook voor jou!
Liefs An

quote: kaly reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-09-2006 23:05:21'));  

Hoi kaly,

Dank je wel voor je berichtje. Doet me goed. Ik ga vrijdag ochtend ze hadden eerder geen plek.

Jij ook succes!!

Liefs An

hoi an,
fijn dat je nog voor je weekend center parcs naar de huisarts gaat, al
die onzekerheid! dan weet je waar je aan toe bent. maar al dat wachten duurt
alleen een eeuwigheid he! dat het maar gauw vrijdag mag zijn voor je.
als ik meer nieuws heb laaat ik het je weten.
groetjes bianca

Hoi ik heb het ook al eerder gehad bij eerdere zwangerschappen soms wel 5/6 dagen later terwijl ik altijd 28 dagen had. Alleen de 1e keer is telkens nog 38 geweest en dat was eergisteren maar weer negatief getest heb nieuwe testen besteld dus als het uitblijft over paar dagen weer test.

Maar als jij je er goed bij voelt moet je naar je huisarts gaan. Neem in ieder geval ochtendurine mee

succes

lieve an,

ben nog steeds niet ongi, ik vroeg mezelf af wanneer je dan misselijk
zou kunnen worden, hoe was dit bij jou? gelijk al de eerste dag van je nod of pas later?
ik denk aan je!

groetjes bianca

Terug
Bovenaan