3x gestest negatief!

Hoi Bianca en de rest,

Ging vanmiddag naar de wc en bij het afvegen klein beetje bloed. De keren erna ook echt heel weinig. Het zet nog niet door maar zal ik dan nu toch ongesteld worden???
Heb wel lichtjes wat last onderkant buik (steken). Verder beetje misselijk maar niet erg.
Normaal als ik mijn nod dag heb voel ik me echt  rot; Erge hoofdpijn, buikpijn en nergens zin in. Vandaag vrolijk en geen hoofdpijn.

Als het niet door zet doe ik donderdag ochtend een test. Niet samen met mijn vriend wil hem dan graag verrassen. Maar ik denk dat het niet hoeft omdat ik waarschijnlijk ongi wordt. Als het zo is jammer maar ik ben wel van de onzekerheid af.
Ga we gewoon voor de volgende ronde.

Hey bianca, raar van je ongi. Nou kan het ook anders zijn omdat je net gestopt bent. Kijk naar mij als ik nu ongi wordt voel ik me heel anders dan toen met de pil.
Doe jij samen testen? Zo ja, vroeg hij of ie erbij mocht zijn of heb jij het gevraagd? Ik heb namelijk nog niet gevraagd of ie dat zou willen. Maar hij heeft ook nog niet gezegd dat ie erbij wil zijn.
Ik   voor je!

Voor de andere die al lang overtijd zijn of zijn geweest.  Dank je wel voor jullie reactie.
Het is moeilijk die onzekerheid maar je bent te minste niet alleen. Gewoon lekker je hart luchten op deze forum. Je mag altijd mij wat vragen of ik antwoordt heb is de vraag maar lees het wel.
Ik wens en  voor jullie !  

Liefs An

quote: b bianca reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-09-2006 19:57:16'));

Hoi Bianca,

Ik vergeet helemaal te zeggen dat ik het knap vind dat je gestopt bent met roken.
Zelf rook ik niet maar weet van mijn moeder die ook getsopt is het erg moeilijk is.
Ik heb een vriendin die toen ze zwanger was in 1 keer stopte met roken. Ze vond het de hele zwangerschap erg vies. Maar nu een paar weken na de bevalling rookt ze weer.
Zelf let ik op wat ik eet geen rauw vlees, etc. meer fruit. Ook heb ik een jong katje en de kattenbak doe ik altijd met handschoenen schoonmaken.
Ik heb ook een hond en die 2 kunnen heel goed opschieten met elkaar.
Heb jij huisdieren? Doe of laat jij nog meer?

Liefs An

Hoi Yoko en Ikk,

Yoko ik snap dat je ongeduldig bent. Ik ben ook zo maar na mijn gesprek met ha heb ik me voorgenomen juist meer geduld op te brengen.
Ik moet zeggen het gaat best goed. Vooral omdat ik goed gesteund wordt.
Door vriend, moeder en hier.

Ikk spannend dat je zo lang overtijd bent. Knap als het je lukt tot 15 okt. te wachten.
Dan ben jij wel een geduldig iemand.

Allebei heel veel succes!!!
 voor jullie!!!

liefs An

quote: daphne25 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-09-2006 19:23:31'));

Hoi Daphne,

Zo dat is een lange cyclus geweest.Zo zie je maar hoe je lichaam je voor de gek kan houden. Tel jij nu 60 dagen vanaf je laaste ongi.  ? Want ik als ik nu niet echt ongi wordt ben 19 dagen over tijd vanaf  de dat ik ongi moest worden.  Ik heb met de ha afgesproken dat als ik over 2 weken nog niet ben en het niet meer trek terug kom. Dan doet hij zo'n bloed test.
Maar wel lief dat je verhaal verteld.
Ik wens je heel veel succes met klussen en hopen dat het snel raak zal zijn.
Kunnen we misschien met z'n alle naar de zwanger forum. hahahha

Liefs An

hoi an, en iedereen,

het is afwachten voor je an of je ongesteld gaat worden.. het is idd wel dat je dan ook weet waar je aan toe bent. en kun je door naar de volgende ronde! en anders hopen dat er wel iets positiefs uitkomt! ik heb afgelopen keer alleen getest, mijn man zat beneden, ik ga hem ook niet vragen, als het zover is is het denk ik leuker om hem te verassen!
dat ik gestopt ben met roken gaat goed, ik was wel een gezelschapsroker, niet super veel maar wel verslavend. je doet het dan ook voor een goed doel, toch!
ik moet ook elke dag eraan denken om het folium pilletje in te nemen, bij het eten en idd meer fruit te eten. ik ben er nu veel bewuster mee bezig om gezonder te leven, ben een echte snoeperd! en eet nu vaker een appel!!!
ik ben ook niet meer van plan om weer te gaan roken, ivm kinderen.
huisdieren heb ik niet buiten de +- 35 vissen in de vijver...
eigenlijk wel makkelijk zo, misschien later??
met een kattebak moet je dadelijk wel opletten als je zwanger bent, zit toch een of andere stof in, dan zal je vriend het even moeten doen.
dus an je hebt het je moeder al verteld dat jullie bezig zijn. wel fijn nu kun je ook met haar over hebben. ikzelf heb dit niet gedaan omdat het me leuker lijkt om ze te verassen. ben wel aan het denken wat we ze voor cadeautje zullen geven..
heb jij nog een ideetje?
heb ook al rondgesurft op internet... straks maar weer verder kijken...
ga even een lekker stukje fietsen zo`n lekker weer!!

liefs, bianca

quote: b bianca reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('27-09-2006 14:11:47'));

hoi an, en iedereen,

het is afwachten voor je an of je ongesteld gaat worden.. het is idd wel dat je dan ook weet waar je aan toe bent. en kun je door naar de volgende ronde! en anders hopen dat er wel iets positiefs uitkomt! ik heb afgelopen keer alleen getest, mijn man zat beneden, ik ga hem ook niet vragen, als het zover is is het denk ik leuker om hem te verassen!
dat ik gestopt ben met roken gaat goed, ik was wel een gezelschapsroker, niet super veel maar wel verslavend. je doet het dan ook voor een goed doel, toch!
ik moet ook elke dag eraan denken om het folium pilletje in te nemen, bij het eten en idd meer fruit te eten. ik ben er nu veel bewuster mee bezig om gezonder te leven, ben een echte snoeperd! en eet nu vaker een appel!!!
ik ben ook niet meer van plan om weer te gaan roken, ivm kinderen.
huisdieren heb ik niet buiten de +- 35 vissen in de vijver...
eigenlijk wel makkelijk zo, misschien later??
met een kattebak moet je dadelijk wel opletten als je zwanger bent, zit toch een of andere stof in, dan zal je vriend het even moeten doen.
dus an je hebt het je moeder al verteld dat jullie bezig zijn. wel fijn nu kun je ook met haar over hebben. ikzelf heb dit niet gedaan omdat het me leuker lijkt om ze te verassen. ben wel aan het denken wat we ze voor cadeautje zullen geven..
heb jij nog een ideetje?
heb ook al rondgesurft op internet... straks maar weer verder kijken...
ga even een lekker stukje fietsen zo`n lekker weer!!

liefs, bianca

Hoi Bianca,

De rode duiveltjes zijn er! Misschien gek maar ik ben niet verdrietig. Jammer natuurlijk maar ik weet nu wat. Dus over 2 weken goed klussen! Hahahaha.
Ik ga nu maar vanuit dat mijn volgende Nod dag 26 of 27 oktober is reken ik dat goed uit? Ik ga dan wel vanuit dat ik nu weer op mijn oude cyclus terug ga om de onge.28 dagen. Ik denk dat mijn lichaam gewoon effe van slag was.

Ja, mijn moeder weet het die zit al zolang te zeuren dat ze oma wil worden. Maar ze is ook een vriendin voor me. Zeker fijn alleen zij weet niet meer zo goed hoe dat was toen zij zwanger werd. Daarom toch deze forum

Kaartje kan je geven. Maar ook kan je iets laten drukken/borduren op een t-shirt, slabbetje of zo iets. Dan moet je wel iemand weten die het kan borduren of een  winkel die zo iets kunnen. Mijn moeder heeft namelijk een borduurmachine.
Ja je hebt best veel dingen met oma/opa erop. Maar wel leuk dat je dat gaat doen dan.

Ik neem mijn folium piltje elke morgen bij mijn ontbijt zo vergeet ik het niet.
Ik ben ook een snoepert.

Had mijn vriend gesmst dat ik ongi ben. Hij jammer maar we gaan gewoon weer oefenen zodra je ongi over is. Zo zegt hij dat meestal zullen we oefenen. Ik vind dat wel grappig.

Nou gaan we samen door na de volgende ronde. Hopen dsat het deze ronde ons gaat lukken.

Lekker effe fietsen. Ik ben nu pas thuis ga zo effe relaxen op de bank (tv kijken).

Groetjes An

hoi an,
daar ben ik dan weer, tjaa de computer was hele avond vastgelopen...
zo ongeduldig ben ik... man gebeld en het is nu opgelost!! phhh! gelukkig maar...
hij was wel een beetje boos, dat ik er niet alles af heb gegooid etc.
ik open weleens een keer een mail waarvan ik die persoon niet ken...
en ik te weinig geduld heb om maar te wachten tot ik iets kan openen...
heb je lekker geralexd op de bank? ik ook mooie film gezien op rtl 4 !!

baãlen voor je dat je ongesteld bent geworden..
maar een ding is zeker, we gaan samen naar de volgende ronde !!!
en als we dan gaan testen hopen maar dat het positief mag zijn!!
met meteen genoeg HCG!!!

mijn agenda is onderhand een zwanger worden agenda geworden...
ik schrijf er vanalles op. hoelang de ongi duurt etc.
ik denk idd dat je het goed hebt uitgerekent, vandaag over 2 weken zou je dan je eisprong kunnen/ moeten hebben op de verjaardag van mijn man!
ha, ha ,ha hopen dat dit dè maand mag worden!!!

zou ik er dan vanuit moeten gaan van afgelopen maandag?
toen heeft het pas doorgezet.   ik zou het het liefste iedere dag willen doen!
dat het dan zeker goed is, maar dan wordt er weer gezegd dat het zaad dan weer
niet zo goed is...

goed idee om folium s`morgens te nemen. dan weet je zeker dat je het niet snel vergeet.   mijn man zei al leg het dan in de keukenla!!
maar dat ga ik niet doen stel je voor dat er iemand op visite komt.

dus ik ga tegen mijn man zeggen dat er geklust moet worden van 7 tm 11 okt !!!
jullie moeten het nu ook voor het echt doen, wij zeiden eerst ook we doen oefenen, maar nu gaan we serieus aan de gang!
oefenen hebben we lang genoeg gedaan, toch!!??

misschien lig je al op bed, en anders welterusten!
tot snel maar weer!!!!

liefs, bianca

quote: b bianca reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('27-09-2006 23:14:00'));

hoi an,
daar ben ik dan weer, tjaa de computer was hele avond vastgelopen...
zo ongeduldig ben ik... man gebeld en het is nu opgelost!! phhh! gelukkig maar...
hij was wel een beetje boos, dat ik er niet alles af heb gegooid etc.
ik open weleens een keer een mail waarvan ik die persoon niet ken...
en ik te weinig geduld heb om maar te wachten tot ik iets kan openen...
heb je lekker geralexd op de bank? ik ook mooie film gezien op rtl 4 !!

baãlen voor je dat je ongesteld bent geworden..
maar een ding is zeker, we gaan samen naar de volgende ronde !!!
en als we dan gaan testen hopen maar dat het positief mag zijn!!
met meteen genoeg HCG!!!

mijn agenda is onderhand een zwanger worden agenda geworden...
ik schrijf er vanalles op. hoelang de ongi duurt etc.
ik denk idd dat je het goed hebt uitgerekent, vandaag over 2 weken zou je dan je eisprong kunnen/ moeten hebben op de verjaardag van mijn man!
ha, ha ,ha hopen dat dit dè maand mag worden!!!

zou ik er dan vanuit moeten gaan van afgelopen maandag?
toen heeft het pas doorgezet.   ik zou het het liefste iedere dag willen doen!
dat het dan zeker goed is, maar dan wordt er weer gezegd dat het zaad dan weer
niet zo goed is...

goed idee om folium s`morgens te nemen. dan weet je zeker dat je het niet snel vergeet.   mijn man zei al leg het dan in de keukenla!!
maar dat ga ik niet doen stel je voor dat er iemand op visite komt.

dus ik ga tegen mijn man zeggen dat er geklust moet worden van 7 tm 11 okt !!!
jullie moeten het nu ook voor het echt doen, wij zeiden eerst ook we doen oefenen, maar nu gaan we serieus aan de gang!
oefenen hebben we lang genoeg gedaan, toch!!??

misschien lig je al op bed, en anders welterusten!
tot snel maar weer!!!!

liefs, bianca

Hoi Bianca,

Erg is dat als je pc vast loopt. Ik kan daar slecht tegen en zal dan zorgen dat ie het weer doet.                      
Ik open mijn mail niet als ik het niet vertrouw.
Ik hoef mijn vriend daarvoor niet te bellen hij belt meestal mij. Ik heb er meer verstand van.
Wat ik weet geleerd van mijn broer. Die zou ik dus eerder bellen.

Was zeker goeie film. Heb ik ook gekeken.
Ja ik denk dat jij ook goed zit als je maandag neemt.
Heb gelezen dat je meest vruchtbaar bent de dag voor je eisprong. Nu is mijn probleem dat ik dus dinsdags mijn vruchtbaarheid het hoogste is. Maar dan is mijn vriend je niet thuis ivm met zijn werk. Hij is van maandag tot donderdag avond. Dus ik hoop dat het eerder is of juist wat later (de eisprong) anders wordt ik nooit zwanger. Zit daarom te twijfelen of ik ook ovu testen zal bestellen.
Wat vind jij?

Mijn foliumzuur licht ook in de keukenla (medicijnen la eigenlijk) daar komt niemand anders in als ik en mijn vriend. Dus dat probleem heb ik niet.

Zo dus je mannetje is bijna jarig. In jullie klus week hopen dat het geluk brengt.
Ja, ik wil het ook liever elke dag doen in die week. Ja ze zeggen dat de zaad minder wordt. Ik kan natuurlijk niet de hele week ivm werk vriend. Daardoor wil ik nog liever elke dag doen als ik hem zie.
Om de kans te vergroten. Ik ga ervan uit dat vanaf 8 okt tot 15 okt de week is.

Hopen dat oktober onze maand mag worden.
Zou erg leuk zijn. Onze   nod dag ligt gelukkig ook dicht bij elkaar. (hopen we)

Ga zo mijn huis poetsen en dan werken. Ik werk in de kinderopvang.
Wat doe jij voor werk? Mijn werk houdt in je haalt kinderen van school eet met ze brengt ze weer terug. Dan poetsen en over leggen. Dan weer halen tot de ouders ze ophalen. In vakanties werk ik meestal hele dagen. Morgen is mijn vrije dag gelukkig. Want we hebben op ma. di. en do. 45 kinderen.
Leuk maar ook erg druk soms.

Liefs An

Terug
Bovenaan