3x gestest negatief!

hoi nisha,
domme vragen zijn er niet, gewoon vragen we proberen elkaar te helpen met wat we weten toch? ik wist dit zelf ook niet en ben er hier op het forum achter gekomen, nod betekent: niet ongesteld dag. oftewel de dag dat je eigenlijk ongested zou moeten worden. ongesteld word ook weleens ongi genoemd.

over je 12 dagen over tijd kan ik alleen maar zeggen dat je misschien nog niet genoeg hcg hebt, als je dit wel genoeg had, was de test wel positief.
ik denk dat je net als an ook moet afwavhten en over een tijdje weer opnieuw testen en hopen dat de rd (betekent rode duivels) niet komen, deze term had ik ook nooit eerder gehoord!!! wel grappig he!! maar hopen dat ze bij ons allemaal wegblijven!!!

ik had zelf net wat bloedverlies, dus ik hoop dat het geen rd zijn.... afwachten nu...
ga nu werken tot 5 dus ik hoop niet dat het doorgaat zetten...

hou je ons op de hoogte??
ben ook zo benieuwd hoe het met an gaat....!!!
groetjes bianca.

Hoi Bianca, Nisha en de andere,

Ik ben weer terug van een heerlijk weekend. Ik voel me weer helemaal top!! Mijn vriend is ook zo lief, romantisch en grappig geweest dit weekend dat ik er voorlopig tegen aan kan. Ik ben trouwens nog niet ongi.
We hebben ook gewoon geklust zoals jullie dat noemen. Misschien wel te vaak maar ja!
Ik voel me nu een stuk minder onzeker en ik wacht gewoon echt af.  

Bianca oh jammer van die test dat ie negatief was. Maar misschien ben je te vroeg of ben je nu ongi???   Ik ben echt blij dat je zo met iemand kan praten over je ervaringen enzo. Ben blij dat jij altijd reageert. Ik zou het eigenlijk ook wel leuk vinden als we samen tegelijk zwanger   zouden zijn. Gezellig naar de zwangeren forum hahhaaha.

De huisarts zei ik kan een hele late ei sprong hebben gehad. daarom gewoon 1x per week testen en is die negatief dan weer een week wachten enzo voorts. Hij zei dan wordt je niet zo erg onzeker en gewoon elke keer denken oke dan maar weer afwachten. Dit ben ik ook van plan. Ook al vind ik het nog wel spannend en ben blij als het donderdag is dan ben ik 3 weken overtijd (als het goed is). Dan weer testje.

Nisha ik kan je niet heel erg helpen. Je hebt alles van mij gelezen denk ik?
Ik heb wel gehoord dat sommige negatief testen terwijl ze zwanger waren. Maar dat hoeft niet. Dus het blijft afwachten. Ik hoop voor je dat je zwanger bent.
Sterkte meid!!

Heel veel suces allemaal en ik hou jullie op de hoogte!!

Liefs An

hoi an,

leuk dat je zo`n topweekend hebt gehad!
ja die klusterm is wel grappig, net als ongi , rode duivels , nod.
ik had voordat ik op het forum kwam er ook niet eerder over gehoord.

vandaag ben ik helaas ongesteld geworden...5 dagen later dan normaal,
maar ja.... op naar de volgende ronde....!!!!
ik ben ook nog maar vanaf begin aug. bezig en vanaf nu ook echt met uitrekenen.
heel stom misschien, maar ik wist ook niet dat je maar 1 dag per maand vruchtbaar
bent. nu zal ik ook maar vanaf vandaag 2 weken verder tellen en als het goed is heb ik dan mijn eisprong...dus dan de hele week KLUSSEHHH!!!!!!

ik hoop ook net als jou dat we samen naar het zwanger ZIJN !!!! forum kunnen.
ik vindt het idd. ook fijn om zo met je te praten. en idd. ik kijk iedere dag even.
ben net pas thuis, ik ben ook echt een avond mens, zit er soms ook echt uuuren achter. we zijn ook net zo oud/ JONG !!!   ik ben ook van 78 tweelingen en jij??

je kunt ook ALLES op internet vinden, heb sinds 1,5 maand al een boek gekocht,
het negen maanden boek, maar heb ik al helemaal uitgelezen...!!
en normaal hou ik echt niet van lezen uit boeken. wel tijdschriften.
voor mijn man had ik toen al het boek gekocht help! ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt. echt voor mannen,  maar dit krijgt ie pas als het echt zover is.
dit boek had ik binnen 2 dagen al uit en toen snel ingepakt en weggelegd....

heb jij al iets gekocht? en ben je ook net als ik babykamers, wandelwagens etc   op internet aan het kijken..... stom he! maar wel leuk, ha ha!!

ik ga nu maar stoppen, anders wordt het wel errug lang he?!

liefs, bianca.

quote: b bianca reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('25-09-2006 21:08:18'));

Hoi Bianca,

Jammer dat je ongi bent. Ja leuk al die afkortingen enzo. veel succes met de volgende ronde. Ik ben nog niet ongi. dus nog afwachten.

We zijn inderdaad allebei van 78 en ik ben een kreeft (19 juli en jij?).
Ik zit ook veel op internet zeker nu ik zwanger wil worden. Heb nog niks besteld van boeken ofzo. Wel namen kijken, babykamers, wandelwagens,etc.
Is ook zo leuk om te doen. Ik kijk soms ook naar baby kleertjes in een winkel. Ik heb wel een tut knuffie gekocht van teigertje. Ben winnie the pooh fan en voornamelijk van teigertje. Ik vind het niet stom je wilt graag een kindje en dan hoort dat erbij. hahahaha Wel leuk dat je al iets hebt gekocht voor je vriend/man.

Mijn vriend en ik klussen gewoon ook al best veel. Wat niet goed is zeggen ze maar ik zie hem alleen het weekend. Mijn vriend is namelijk van maandag tot donderdag van huis. Ook zijn we nog niet zo heel lang samen 1jaar en 8 maanden. We wonen nu 8 maanden samen. Wat heel goed gaat. Ik zei tegen hem in juni ik wil graag een kind. Toen zei hij we wachten nog een paar jaar. Ik baalde we kregen een week later ruzie en ik kwam hier op terug. Toen zei die dat was maar een grap ik wil ook graag. Hij zei toen ik wordt er ook niet jonger op (hij is 35). Ook willen we graag te 2 kinderen als het allemaal gaat lukken. Hij wil wel dat er tussen de 1e en 2e minimaal 2 jaar zit. Dus vandaar dat we nu bezig zijn om zwanger te worden.
En jij? Hoe lang ben jij al samen?,etc.

Ik ga nu ook maar stoppen want het wordt zo wel een lang verhaal.
Heel veel succes!!!

Liefs An

Hoi An!

Same problem here! Ben nu echt ruim 13 dgn overtijd..
Moest het de 15e worden.. Getest maar helaas hij
gaf nega aan.. Ik heb daarna nie meer getest..
Zit in de 4e ronde en was al regelmatig.. Ik ga
afwachten tot 15 okt. en dan zie ik wel weer verder..
Als er dan nix is, misschien ff testen en anders lang
ha. Succes!!!!

Liefs Ikk

Hallo allemaal,

Oh zo herkenbaar!!!!! Afgelopen cyclus heb ik ook 3x negatief getest en had echt allerlei kwaaltjes waardoor ik dacht dat ik zwanger was.
- gespannen borsten
- zere tepels
- ongi gevoel

Uiteindelijk ben ik pas na 60 dagen ongesteld geworden. Echt heel frustrerend!!! Pas toen ik een bloedtest had laten doen bij de huisarts (negatief), had ik niet meer het idee dat het raak kon zijn. Misschien kunnen jullie proberen hier op aan  te sturen bij jullie ha?

Ik ben een dezer dagen van mijn ongi af. Kunnen we weer gaan klussen. Probeer me er deze keer zo min mogelijk mee bezig te houden. Wel errug lastig hoor .

Ik wens jullie veel succes met wachten. Uiteraard zal ik voor jullie duimen dat jullie wel zwanger zijn!

Liefs, Daphne

hoi an,

alles goed? mijn ongi was gister maar raar, heel weinig maar vandaag last van buikkrampengehad! en hevig dus duidelijk!!
hopen dan maar op volgende maand!! over twee weken maar extra veel de hele week klussehhh!!! ha, ha, ha!!!
ik ben 13 juni jarig (tweelingen)

inderdaad zijn jullie nog niet zo lang samen maar dat maakt toch niet uit!!!
als alles maar goed gaat!!! jullie kiezen er in ieder geval samen voor om
zwanger te worden !!!! ik ken mijn man nu bijna 7 jaar. we wonen nu 3,5 jaar samen en zijn 1 jaar getrouwd. we willen ook graag 2 misschien 3 kindjes
als het mag lukken.... ik ben al wel gestopt met roken!!!

hoe gaat het verder met je??
nergens last van? wanneer denk je dat je gaat testen?
dond avond als je vriend thuis is?
spannend zeg!! voor jullie!!
ik hoop het echt voor jullie, maar hopen dat er genoeg hcg in
je lichaam zit deze keer!!!

we zullen heel veel  voor jullie!!!!
liefs, bianca

ook ikk spannend voor je zeg!
zeker als je normaal altijd regelmatig bent!
laat je iets weten als je hebt getest?
succes!! groetjes bianca

hallo allemaal,

goh, wat spannend allemaal he? Ik ben ook van 78 (1 juni, dus ook tweelingen) en begin nu aan de 3e ronde. Ik lees al een tijdje mee, maar krijg steeds meer het gevoel jullie te kennen. Echt heel leuk!
Wat duurt zo'n cyclus lang, he? Bij mij nu al 2x 35 dagen en ik ben niet zo geduldig, helaas...
Veel succes allemaal en hopelijk duurt het niet zo lang meer!

Terug
Bovenaan