hallo moeders,
mijn zoontje is in april 4 jaar geworden en gaat dus nog maar kort na school
nu gaan ze deze maand op schoolreisje en ik vind het doodeng nu wil hij zelf ook niet mee want hij hangt heel erg aan mij hij huilde laatst al ik moest de school bellen dat hij niet mee ging want hij wou niet in de bus
ze hadden het er dus blijkbaar overgehad op school dus ik de volgende ochtend naar de juf toe en gezegd dat hij niet mee wou
moesten we het nog maar even aankijken omdat het nog niet zover was
maar ik wil hem gewoon niet mee hebben eigenlijk
ik vind het doodeng en ik zal hem ook niet de hele dag kunnen missen
ik word gek in huis!
ze hebben groep 1 en 2 samen in 1 klas en ze hebben 32 kinderen
en 3 juffen en er zullen vast wel een paar moeders mee gaan die in de ouderraad zitten maar wat vinden jullie hier nou van ik vind 4 jaar wel erg jong om al op schoolreisje te gaan ben ik nou zon angsthaas of zijn er meer moeders die hetzelfde denken??????????????
mijn tante zijn zoontje zit ook bij mijn zoontje in de klas en zij zegt is toch mooi die van mij gaat wel mee is toch leuk voor ze nou ik wou dat ik zo kon denken maar lukt me echt niet
ben erg benieuwd wat jullie er van vinden!!
groeten mama van een zoontje van 4!
mijn zoontje is in april 4 jaar geworden en gaat dus nog maar kort na school
nu gaan ze deze maand op schoolreisje en ik vind het doodeng nu wil hij zelf ook niet mee want hij hangt heel erg aan mij hij huilde laatst al ik moest de school bellen dat hij niet mee ging want hij wou niet in de bus
ze hadden het er dus blijkbaar overgehad op school dus ik de volgende ochtend naar de juf toe en gezegd dat hij niet mee wou
moesten we het nog maar even aankijken omdat het nog niet zover was
maar ik wil hem gewoon niet mee hebben eigenlijk
ik vind het doodeng en ik zal hem ook niet de hele dag kunnen missen
ik word gek in huis!
ze hebben groep 1 en 2 samen in 1 klas en ze hebben 32 kinderen
en 3 juffen en er zullen vast wel een paar moeders mee gaan die in de ouderraad zitten maar wat vinden jullie hier nou van ik vind 4 jaar wel erg jong om al op schoolreisje te gaan ben ik nou zon angsthaas of zijn er meer moeders die hetzelfde denken??????????????
mijn tante zijn zoontje zit ook bij mijn zoontje in de klas en zij zegt is toch mooi die van mij gaat wel mee is toch leuk voor ze nou ik wou dat ik zo kon denken maar lukt me echt niet
ben erg benieuwd wat jullie er van vinden!!
groeten mama van een zoontje van 4!