4 jan NOD, wie nog meer?

Renske, MamaJudy en Line, veel succes!!!! Ik duim voor jullie (en de rest die ik vergeet)!!!
Ik zit mijn mannetje steeds te klieren, dat ik ga testen. Ik zou het zelf wel willen, maar we hebben samen de afspraak gemaakt dat we pas een week na mijn nod een test gaan doen. Daar sta ik ook achter, maar beetje klieren is af en toe ook leuk! De spanning   is er echt wel, heb namelijk voor het eerst wat vage dingetjes. Maar ik ga er gewoon vanuit dat ik maandag ongesteld wordt, ik hoop het natuurlijk niet..... Liefs Lientje

Nou ik hoef niet meer tot morgen te wachten,  is alweer gearriveerd 1 dag te vroeg. Ik baal enorm! Dus op naar ronde 7... Veel succes iedereen!!! Liefs Lientje

Hey!
Jammer Lientje!! Volgens mij zijn ook bij mij de rd's weer in aantocht. Ik voel al wat vage krampen, maar zou dinsdag of woensdag pas moeten. Dus waarschijnlijk ook op naar ronde 7.
Andere meiden: weten jullie het al? Succes!!
x daantje

Hallo meiden,

Balen Lientje dat de   er al zijn!! Voor jou spannend dus nog Lientje. En verder?

Ik weet dat het niet zo  leuk is voor jullie om te horen, maar ik heb goed nieuws!!!! Zwanger!!!!!!  Een uurtje geleden samen met man lief getest en ik kan het nog haast niet geloven, maar het was een digitale test en er staat echt zwanger op. Wel spannend hoor allemaal.

Nou, lieve meiden.....hopelijk hebben jullie ook snel geluk. Ik blijf het volgen hoor. Dikke zoen, blije mamaJudy.

GEFELICITEERD!!!!!! mama Judy
  We zijn heel blij voor je, ga er van genieten met je mannetje

Hee mamajudy,
Gefeliciteerd!!! Goed begin van het nieuwe jaar en nu samen lekker genieten!!!
Liefs Lientje

Gefeliciteerd mamajudy!!! Wat geweldig dat je zwanger bent!! Dus vandaag heb je voor het eerst een echte positieve test in je handen :-D
Dan krijg ik ook weer goede hoop, want ik ben nog steeds niet ongesteld geworden. Heb ik totaal niet het gevoel dat het eraan zit te komen, maar ja ook geen andere klachten. Ik wacht af tot en met dag 35 om te testen.

Geniet van je zwangerschap!!

Liefs, Line

Bedankt allemaal!! Het is echt onwerkelijk hoor.....
Ik had idd vandaag mijn 1e positieve test. Heb zelfs gisteren nog een paar wijntjes op  aangezien ik nog geen positieve test had. Maar heb wel eerder op het forum gelezen dat het tot 6 weken geen kwaad kan. Dus vanaf nu niet meer natuurlijk!

Spannend hé Line, die onzekerheid. Wanneer heb je dag 35? Ben wel benieuwd, dus laat het even horen hé!

xxxxx

Terug
Bovenaan