4 jan NOD, wie nog meer?

Mama Judy, want ontzettend spannend! Dus ik kan je al (voorzichtig) feliciteren?? Ik ben erg benieuwd.
Bij mij is er op de 30ste dag nog steeds niets te bekennen. Gisteren natuurlijk negatief gestesd, maar ik wacht gewoon geduldig af op mijn ongi of op volgende week donderdag want dan mag ik pas opnieuw testen van mezelf!!

Succes iedereen!!!

Hoi Line,

Erg spannend ja, ben er spontaan misselijk van geworden, haha......kan het pas echt geloven en blij zijn als de test duidelijk positief is. Maar in ieder geval nog helemaal geen tekenen dat de duivels eraan gaan komen. Pff, knap van je dat je pas volgende week gaat testen. Heel veel succes met wachten dan. Ik laat het horen als ik nieuws heb en ben ook benieuwd naar jou en de anderen!!

xxx
document.write(friendlyDateTimeFromStr(''));

Mama Judy, want ontzettend spannend! Dus ik kan je al (voorzichtig) feliciteren?? Ik ben erg benieuwd.
Bij mij is er op de 30ste dag nog steeds niets te bekennen. Gisteren natuurlijk negatief gestesd, maar ik wacht gewoon geduldig af op mijn ongi of op volgende week donderdag want dan mag ik pas opnieuw testen van mezelf!!

Succes iedereen!!!

Mamajudy,
Ooooh wat spannend!!!!! Ik duim voor je! Liefs Lientje

Ik ook nog steeds aanwezig hier want zit inmiddels op dag 37 en nog steeds niets te bekennen! En dat terwijl ik gister heb getest (negatief). Als het morgenochtend nog is uitgebleven dan doe ik nog een test maar dan met ochtendurine..hebben jullie ook ervaring met dat de rd uitblijven omdat je je te druk maakt? En dat wanneer je denk: ach laat maar dat het dan ineens komt? Want dat gevoel heb ik een beetje. Als ik zwanger was geweest dan had ik gistermiddag toch ook al positief getest? (was gister 1 dag overtijd)

Hoi Renske,

Ik heb wel een paar maanden geleden een keer getest en dat was echt raar. Had eerst over de test heen geplast en aan het wachten op de uitslag. Vervolgens (gelijk daarna!!!)  kwamen de rode duivels in volle hevigheid eruit zetten. Zonde van de test dus!!

Hallo meiden,
Bij mij nog steeds onzekerheid, gisteren clear blue digitaal negatief getest. Nog niet ongi of tekenen daarvan. Nog steeds last van mijn borsten en ook al een paar dagen last van brandend maagzuur. Morgen ga ik met ochtendurine testen......dus dan horen jullie het wel weer. Anderen nog nieuws??

Groetjes!!

Hee hoi,
Hier nog alles oke, op roze afscheiding na.... we wachten af! Liefs Lientje

Hee!

Hier op dag 31 nog geen teken te bekennen dat de ongesteldheid in aantocht is! Ik heb donderdag negatief getest, daarom heb ik al weinig hoop meer op een zwangerschap. Maar ben nu wel officieel 4 dagen overtijd :-S. Ik wacht nog maar in alle spanning af. Dus we zitten alledrie, Renske, Mamajudy en ik in hetzelfde schuitje! Hoe verzin je het!

Liefs, Line

Hoi, hoi

Ik ben nieuw hierIk heb een zoontje van 15 maanden en we willen heel graag een tweede. We wilde pas over 4 maanden gaan proberen om zwanger te worden. Maar het zou heel goed kunnen dat de tweede al onderweg is. Stiekem hoop ik van wel.
Maar dus is mijn NOD 16 jan. Dus het is nog even spannend.

groetjes

Terug
Bovenaan