4 jan NOD, wie nog meer?

Hoi Firstmummy, het is heel herkenbaar. Dan is het soms fijn omdat gevoel even van je af te schrijven. In juli heb ik ook de laatste pil geslikt, dat lijkt alweer heel lang geleden. Maar een nieuw jaar, dus nieuwe kansen en daar gaan we voor!!!

Hoi iedereen,
Nog even over het eventueel testen, wat zeggen jullie mannetjes daarover? Wij hadden het er net nog even over. Hij wil er graag bij zijn wanneer ik ga testen, dus dat zou een week na mijn nod zijn. Lijkt lang, maar vind het nu nog prima....Heb me namelijk 1 ronde helemaal gek laten maken en 3 testen verspeelt, dat doen we niet weer! Liefs Lientje

Ik wordt echt helemaal gillend gek, en vele met mij lees ik net. Is ook niet helemaaal normaal om 01.00 nog op de pc, maar kan niet slapen. Heb nog niet getest, weet namelijk niet helemaal zeker of mijn nod op 4 of 5 januari is. Dit is de eerste ronde maar ben al  3 maanden gestopt met de pil.   En sinds die tijd is nog geen cyclus hetzelfde geweest.
morgen toch maar even teste, of eigenlijk vandaag. je weet het nooit. heb nog niet echt ongi klachten, maar gezicht zit wel helemaal onder.Nog even geduld hebben maar.

groetjes

Caitlin

niet om jullie fa te kraken hoor. Maar wat maken jullie je gek. Ik me afvragen of als over de derde ronde ben ook zo snel wil testen enzo. Ik heb ook twee tesen in huis. Maar ja nuniet niet nodig vanwege rd. Ik zet me maar op de NOD lijst van febr. Ik merk iig aan jullie dat ik denk ik pas test een week na NOD. ja ik heb makkelijk praten nu nog. Misschien moet ik mezelf ook maar indekken. Als ik ga testen en het is positief mag ik niks tegen mijn man zeggen die zit op de vaart. Die is twee weken wegen en dan weer twee thuis het hele jaar. Maar als ik hem zeg als ik pos ben als hij aan het varen is wordt ie gek en wil hij naar huis. En mondje houden is dan moeilijk denk ik. Maar bij ons is het dus nog niet zover.Ik hoop dat ik jullie niet zie op de NOD lijst van Febr. En anders steunen we elkaar.

Hee Juf anne en anderen,

Tja, ik begrijp je reactie wel. Ik laat me ook weer helemaal gek maken, maar ik kan gewoon slecht tegen die onzekerheid. De test was negatief en daardoor kan ik het ook meer achter me laten en me weer gaan richten op ander dingen. Anders ben ik er teveel mee bezig: wel of niet zwanger. De vorige keer was ik na 27 dagen al ongi, dus toen heb ik die onzekerheid niet gekend.
Nou ja, bij mij is het wachten op mijn rd. En als die niet komen, dan test ik over een week pas weer ;-)

Groetjes!

Hee hoi,
Had vanmorgen licht roze afscheiding en mijn nod is 8 januari, o jee! Afgelopen maanden kwam de nod precies op die datum... Nou ja, afwachten meer kan ik toch niet. Liefs Lientje

jullie topic blijft toch wel spannend om te lezen..haha
Wilde ik gewoon ff kwijt.
ik hoop dat ik niemand van jullie tref op de nod list van februari of eind januari...
niet omdat ik jullie niet mag, maar dat ik hoop dat iedereen zwanger wordt deze ronde!
xxx

Hallo andere wachtende meiden,

Aaaahhh ik ben zenuwachtig joh!!! Vanmorgen getest en een licht tweede streepje, durf nog niet blij te zijn. Ga vanmiddag maar ff een clear blue test halen en dan morgenvroeg opnieuw testen of als ik kan wachten zondag.
Ik snap ook goed dat jullie willen testen hoor, ik kan me ook nooit inhouden !!
Balen voor degene die ongi geworden zijn!! Houd moed!! Voor de andere wachtenden, succes. Ik hoop idd dat we met elkaar naar het sept forum kunnen gaan, zou wel heeeeeel gaaf zijn hé.

Groetjes, mamaJudy.  

Hoi meiden,

Wat spannend zeg! Weet wat jullie voelen, sterkte bij het wachten!!
(Ik moet nog even wachten: 10 jan mijn NOD)

liefs Daantje

Terug
Bovenaan