4e kindje

A

Anoniem

Guest
Wie is er ook zwanger van zijn/haar 4e kindje?

Ik weet net dat ik zwanger ben en ben erg benieuwd of meer mensen een 4e krijgen.

En net zoveel ervan genieten als ik.

Ik ben pas 18 januari uitgerekend dus het is nog allemaal heel pril.

Groetjes,

Vanessa

hoi hoi,

GEFELICITEERD met je zwangerschap!!

IK ben van mn vijfde   kindje zwanger!!
maar misschien kunnen we   ervaringen delen,lijkt me erg   leuk!

hoe oud zijn ze   bij jou??

liefs   maagd

hoi hoi
ook lekker een groot gezin dus,zelf ben ik zwanger van de zesde.maar geniet er net zo van als jij hoor,hihihi.
gefeliciteerd he en blijf lekker genieten.
liefs sil

Hoi maagd en sil,

Wat leuk dat er dus meer meiden zijn zoals ik.

En nog zelfs van meerdere kids! Wow!

Ik wilde ook altijd graag een groot gezin.

Ik heb nu twee meiden van (morgen)6, bijna 5 en een zoontje van 7 maanden.

En nu dus weer zwanger, geweldig.

Het blijft een wonder he?!

Grappig, ik blijf ook maar maagd hahaha

Groetjes,

Vanessa

Hoi Vanessa,
Hier nog iemand die zwanger is van het 4de kindje. En net als jij geniet ik ervan wanneer ik kan. Vooral wanneer ik er tijd voor heb!!!! Wel even anders dan zwanger zijn van de eerste. Ik ben 11 okt. uitgerekend, dus gelukkig al iets verder. Ben je al misselijk of heb je al andere kwaaltjes? Ik ben dit keer erg misselijk geweest, ook omdat er in eerste instantie twee vruchtzakjes waren, maar dat stadium ben ik voorbij. Nu voel ik mijn kindje al elke dag bewegen. Elke keer weer geweldig gevoel. Net alsof de kleine zegt: Hallo Mama, ik ben hier!!!
Groetjes,
Ivy

Oh, even vergeten. Oudste is een meisje en bijna 7, daarna weer een meisje van 4,5 en als laatste een jongentje van 1. Wat voor geslacht het nieuwe kindje wordt, weet ik niet, hou wel van de verrassing.
Ivy

Hoi,

Ik ben pas van de 2de zwanger maar wilde toch even reageren.
Wat leuk dat jullie zoveel kindjes hebben.
Ik zelf zou hierna best nog graag een 3e willen.
Alleen hoe doen jullie dat financieel.
Kosten 4 kindjes niet heel veel geld.
Qua school en eten en kleding bedoel ik dan.

Wij hebben niet zo,n heel hoog inkomen en wouden het daarom bij 2 laten.
Omdat ik ze wel allemaal wil laten studeren en in leuke kleding rond wil laten lopen. (geen merk kleding ofzo maar gewoon leuke kleding)
En dat we ook af en toe nog wat leuks kunnen doen met het gezin dagje weg enzo.

Ik ben benieuwd hoe jullie dat doen. Is jullie inkomen zo dat jullie 4 kunnen onderhouden of doen jullie het anders.?? ben wel heel benieuwd want wij zouden met de tijd best graag een 3de willen maar zitten met het financiele gebeuren.

Groetjes senjo

Hoi,
Ik ben zwanger van de 6e. Ik ben 2 nov. uitgerekend. Wij hebben m. van 10, j, van 8, m. van 5, j. van 4 en een m. van 16mnd.   Als de baby geboren wordt, zijn de oudsten 11,9 en 6.   We genieten er met z'n allen erg van. Dat vond ik bij de 4e en 5e al leuk, je bent eigenlijk met het hele gezin zwanger. Nu wordt dat nog meer.
Hoe we het financieel doen? Prioriteiten stellen. Mijn man werkt alleen, heeft geen superhoog inkomen. Maar we redden het steeds weer. Wij gaan ook best wel dagjes uit. Dan neem ik een paar 1 1/2 lier pakken sap mee, losse bekers, een brood, wat beleg en wat snoepjes. En onze ervaring is dat een dag bos/strand net zo leuk is als een park. Afgelopen zomer zijn we voor het eerst sind 3 jaar weer in een dierentuin geweest ( lang leve airmiles!) Dat was wel erg leuk, vooral omdat nr. 3 en 4 nog nooit bewust in een dierentuin waren geweest. Ze keken hun ogen uit.
Wat kleding betreft, wat nog mooi is bewaar ik voor de volgende, ik krijg nog wel eens wat van familie en vrienden, ze zien er altijd leuk uit, vind ik zelf  Het enige wat er echt inhakt zijn schoenen vind ik.

Groetjes,
Francien

Terug
Bovenaan