Hoi,
Ik ben zwanger van de 6e. Ik ben 2 nov. uitgerekend. Wij hebben m. van 10, j, van 8, m. van 5, j. van 4 en een m. van 16mnd. Als de baby geboren wordt, zijn de oudsten 11,9 en 6. We genieten er met z'n allen erg van. Dat vond ik bij de 4e en 5e al leuk, je bent eigenlijk met het hele gezin zwanger. Nu wordt dat nog meer.
Hoe we het financieel doen? Prioriteiten stellen. Mijn man werkt alleen, heeft geen superhoog inkomen. Maar we redden het steeds weer. Wij gaan ook best wel dagjes uit. Dan neem ik een paar 1 1/2 lier pakken sap mee, losse bekers, een brood, wat beleg en wat snoepjes. En onze ervaring is dat een dag bos/strand net zo leuk is als een park. Afgelopen zomer zijn we voor het eerst sind 3 jaar weer in een dierentuin geweest ( lang leve airmiles!) Dat was wel erg leuk, vooral omdat nr. 3 en 4 nog nooit bewust in een dierentuin waren geweest. Ze keken hun ogen uit.
Wat kleding betreft, wat nog mooi is bewaar ik voor de volgende, ik krijg nog wel eens wat van familie en vrienden, ze zien er altijd leuk uit, vind ik zelf Het enige wat er echt inhakt zijn schoenen vind ik.
Groetjes,
Francien