4e kindje

Wauw Caro,

8 kids, wat geweldig! Wat moet jij een organisatorisch talent hebben zeg.

Volgens mij is het ontzettend leuk en druk. Vind jij ook niet dat alle
kinderen in andere leeftijdsfases iets bijzonders hebben? Ik geniet net
zoveel van de baby als van de oudere kinderen (behalve als ze stout
zijn hahaha).

Jammer he van die vooroordelen, zelfs ik heb er al mee te maken bij nr. 4.

Tegenwoordig kan je zelf kiezen hoor en als je man het ook graag wilt dan mag je vrij zijn in je keuzes toch?

Maar wat volgens mij toch wel een beetje meespeelt bij de meesten is
toch het financiele plaatje. Kinderen zijn natuurlijk een rijkdom, maar
toch ook wel prijzig haha. Toch hebben wij gekozen voor de rijkdom van
de kinderen. Dat is pas echt genieten.

Groetjes,

Vanessa

Hallo allemaal,

wat geweldig om te lezen ge, die verhalen over grote gezinnen. Ik ben nu in verwachting van ons derde kindje. Wij hebben al twee jongens van bijna zeven en vier jaar en rond 1 juni ben ik uitgeteld voor de derde zoon. Ik vind grote gezinnen echt een rijkdom. Wij krijgen ook veel commentaar van hoe we dat financieel gaan doen. Mijn man werkt als bedrijfsleider is een schoenenwinkel.  Wij hebben er bewust voor gekozen dat ik thuis blijf om voor de kinderen  te zorgen. Dan maar geen auto of afwasmachine. Als ik jullie verhalen zo lees begint het bij mij alweer te kriebelen om nog meer kinderen te krijgen.

Groetjes van Marloes

Hoi,

Ik wilde even reageren op bethje.
Ik vind ook dat kinderen de waarde van geld etc in moeten zien.
Dat dit goed is voor later enz.
Maar ik vind echt niet dat een kind zelf z,n studie moet betalen of hier voor zelfs in de schulden moet komen ( d.m.v een lening )

Ik vind wel dat je als ouder daar verantwoordelijk voor bent.
Voor school en studies enz.
Voor de rest moet iedereen zelf natuurlijk weten hoeveel kinderen ze willen.
Maar ik zou niet m,n hele leven heel zuinig willen leven omdat ik 4 of meer kinderen zou willen.

Ik geef liever dan 2 kinderen wat meer. Dan 4 bijna niks.
Dit is niet lullig bedoel maar gewoon mijn mening

Groetjes,

Senjo

hoi hoi,

Hoe   wij het financieel doen mijn man heeft   een behoorlijk inkomen(vrachtwagen chauffeur int) en ik werk 3 ochtenden per   week in de zorg.Verder hebben wij een ruime stacaravan waar   we   regelmatig heen gaan me t de hele bubs in vaknaties enzo,we zijn niet   van die types we   moeten weg,alleen als we   zin hebben,en de   kids natuurlijk ook.

Onze   kids zijn,3 dochters van 13,10,8 en een zoon van 7,en nu zwanger 6 weekjes van de   vijfde.
In huis zal het   even schuiven/passen en meten kijken wie met wie zijn kamer   wil delen,en moet zeggen dat   ze   redelijk verwent zijn met nu ieder een eigen kamertje.

Hoe voelen jullie je nu,ik ben niet misselijk ofzo alleen maar MOE.MOE en nog   eens Moe..gaat   wel weer over!!!

hoi hoi vanessa

hier nog een moeder die zwanger is van de 4e

ik heb al drie dochters van 17, 15 1/2 en bijna een jaar (26 mei)
ik ben uitgerekend op 4 aug en dat is over 11 1/2 week
ik ben zelf 36 en vindt het hierna genoeg

wat leuk om te zien dat er best nog veel grotere gezinnen zijn
ik wou er altijd al 4 maar mn ex niet nu een nieuwe partner en die wou heel graag

gr eugenie

Hoi Vanessa,

Ik ben ook zwanger van mijn 4e kindje en ben tussen 31 dec. en 7 jan. uitgerekend, dat moet de echo nog uitwijzen want ik heb een cyclus van 5 weken.
Mijn kinders zijn 9 (10 in aug.) 7 (8 in okt.) en 4 (5 in aug.).
Ik heb vandaag net medicijnen gekregen tegen de misselijkheid, maar verders gaat alles goed.
Heb er veel zin in en ga extra genieten van deze zwangerschap, want ik denk dat het de laatste word.

Groetjes en veel plezier met je zwangerschap

Jeetje, ik dacht dat ik op een enkeling na de enige was die een vierde kreeg. Heel leuk om te horen dat er veel meer gorte gezinnen zijn!
Ivy

Hoi,
vindt het ook wel leuk om even te reageren.

Ik heb zelf 5 kinderen (en daar blijft het bij,mijn laatste was echt een wondertje en we zijn heel blij dat we het allebei gered hebben na vreselijke zwangerschap),maar het blijft leuk zal dat altijd wel blijven houden denk ik.

Ik heb een dochter van bijna 18,en dochter van 15,zoon van 10,zoon van 13,en zoontje van 2 jaar uit mijn 2de relatie.

Financieel gaat het ons gelukkig goed,maar nu ze ouder worden merk ik wel dat het een behoorlijke kostbare bedoening is ,zeker wat betreft de scholen ,(boeken,excursie's ,bus abonementen echt niet normaal hoe duur het allemaal is).

wel vindt ik het erg leuk kinderen in alle leeftijds catogerieen m,n oudste heeft al anderhalf jaar een relatie en nam vorige keer de jongste mee naar artis,dat heeft toch wel wat.

groetjes yvonne (www.wonderdani.beebiesite.nl)

Terug
Bovenaan