5/6 maanden sprong

<p>Dames !!</p><p>Zijn er hier mama’s aanwezig die ook vrij veel merkte van de 5/6 maanden sprong. Onze dochter zit er sinds een paar dagen in maar poehhhh !</p><p>Vind het heftig. </p><p>Ze is snel ontevreden op het moment en slaapt overdag max 3x een half uur!!!!</p><p>Gaat dit lang duren ?</p><p>Hahhaa , vind het ff best pittig zo.</p>

Ik ken het! Hier is ze nu begonnen aan de volgende sprong.
Misschien dat je iemand om hulp kan vragen, of even kan oppassen zodat je even lekker ze eigen ding kan doen?
Sterkte ?

Hier zitten we er nu ook midden in!
Zoonlief van 5,5 maanden kan zich nergens lang mee vermaken, slaapt overdag nauwelijks, is druk tijdens de fles, en ga zo maar door. Het kost inderdaad een stuk meer energie!
Ben ook wel benieuwd hoe lang dit gaat duren ?

Ooooowww jeetje ! Vindt je hem ook heftiger als de sprong hier voor?
Ik zie gewoon een heel ander meisje die hele makkelijke baby is gewoon echt ver te zoeken eventjes.
Ben ook nog eens veel alleen daarom vind ik het ook wel zwaar op zulke momenten ! 
Is jou zoon ook zo enorm aan het gillen ?

Haha zo leuk die sprongetjes he. Jeetje wat een hel af en toe. Mijn zoontje heeft deze sprong net achter de rug. Het lijkt wel of ze steeds erger worden, maar dar zal ook zijn omdat ze nu meer van zich kunnen laten horen en op een andere manier. Gelukkig duurde dit maar een weekje, maar ben al huiverig voor de volgende sprong. Hopelijk duurt die nog even. Succes!

Hahahaha , gelukkig is het niet alleen bij ons duidelijk aanwezig ☺️
Niet dat ik het leuk voor jullie vind hoor!
Moet soms ook wel lachen dat er veel mensen niks hebben met de sprongetjes dan zeg ik altijd nouuuu je mag der wel ff lenen in die periode !
Het is een wereld van verschil!
Vind het vooral moeilijk dat ze zo enorm snel ontevreden is!

Hahaha oh jeetje oh jeetje, die verdomde sprongetjes! Mijn zoontje zat bijna 2 weken te vroeg in sprong 4, waardoor die sprong 3 wel heel snel opvolgde... pfffff! Die 4e sprong was heftig!! De lastige periode heeft ruim 2 weken aangehouden! Nu heb ik dan wel al n week of 5 een ontzettend vrolijk en tevreden mannetje! Als de 5e sprong ook 2 weken te vroeg komt, mag ik nog n week genieten van mijn ontspannen kereltje, anders heb ik er nog 3, haha! We zullen zien, ben er iig op voorbereid!
Ik denk dat ik het deze keer wel iets beter kan relativeren. Merk dat ikzelf wat minder last heb van mijn hormonen en weet nu steeds beter hoe om te gaan met een sprong, maar het blijft heftig!! 

Terug
Bovenaan