5/6 maanden sprong

Oooo wat fijn zeg dat vandaag een betere dag is ! Slaapt hij dan weinig of komt hij moeilijk in slaap?Ik moet zeggen toen ik haar heb opgehaald vanmiddag vanaf de oppas was ze heel gezellig en relax ook!Zijn nog even op visite geweest en lekker naar huis gewandeld en viel ze ook weer in slaap.Is net ook naar bed gegaan zonder een kik te geven dat was de laatste dagen ook anders!Ik hoop echt dat het langzaam weer het meisje word wat het was!Ahhh wat leuk zeg dat brabbelen tegen zijn favo knuffeltje. Hier is dat mij nog niet opgevallen eigenlijk !Dat schateren is geweldig he ze doet bijna niet meer anders soms hoef je alleen boe te zeggen en blijft ze gaan.Ze is van begin juli! Net even iets ouder maar het scheelt dan niet veel!Ja las ook dat brood vanaf 6 maanden mag ben erg benieuwd !Ze heeft vanavond voor het eerst groente , aardappel en vlees op en smaakte haar goed!En dat elke keer s nachts wakker worden is wel vermoeiend he vindt je niet ? 

Hahaha ik had iets te vroeg gejuichd!??Haalde hem om 17.45 uur uit bed, na amper n half uurtje slaap. En het was 3 x niks meer met hem hahaha!Heb hem om 18.45 uur de fles gegeven en hoppa het bed in! ? Gelukkig had jouw meisje gisteren goede zin!Mijn zoontje is deze ochtend ook vrolijk. Dus keep my fingers crossed for the rest of the day! We gaan vanmiddag nl een weekendje weg! Ja grappig is dat, je hoort m echt wauwelen en van die kleine hoge gilletjes maken. Als je dan gaat kijken, heeft hij zijn knuffel boven zn gezicht vast haha! Wat voor vlees heb je haar gegeven? Over n maand mag ik daar ook mee starten. Wil hem ook vis leren eten ?  Ja is zeker vermoeiend! Ben blij dat ik nu vakantie heb!

En hoe gaat het tot nu toe bij jullie weekendje weg?Vandaag was ook weer een redelijk goede dag soms even een moment van erg kwarren en weinig goed maar dan zakte dat na een beetje afleiding weer weg!En bij veel onrust en kwarren ga ik gewoon maar weer lekker wandelen!Reageert die kleine van jou op de vuurwerk knallen die je nu al hoort ? Hier hoor je echt al veel hou elke keer mijn hart vast ben veel te blij dat ze lekker ligt te slapen haha! 

Eigenlijk gaat het best goed tot nu toe! Gisterenmiddag echt even van slag. Maar denk dat dat vooral oververmoeid en overprikkeld was, dan zijn sprong. Had alleen in de auto een klein uurtje geslapen. Bij aankomst natuurlijk vee drukte met opa, oma, oom en tante. Dus was echt even een pittig momentje voor hem. Maar eind middag toc bijna n uur geslapen en vannacht ook best redelijk. Ben er maar 3x uitgehoeven voor zijn speentje.Precies, lekker gaan wandelen! Doe ik dan ook vaak als het weer het toe laat.Hoer nog geen knal gehoord! Maar zitten dan ook op een park, dus ver verwijderd van alle hangjeugd met rotjes ?Hopen voor jou, dat het sprongetje zo goed als voorbij is dan nu! Ik heb nog even een weg te gaan, haha!  

Nouuuuuu hier is het duidelijk niet voorbij! Wat een nacht en ochtend haha!Of er is iets anders met haar maar ze is echt heeeeel pittig!Hoop echt dat dit een fase is..??????Ahhh fijn dat het redelijk goedverloopt tot nu toe bij jullie. En wat je zegt overprikkeld zijn ze natuurlijk ook nog makkelijk zat.Hier ligt ze nu weer in bed hopelijk voor een uur of twee.Veel plezier daar! 

Terug
Bovenaan