5/6 maanden sprong

Wat jij zegt herken ik wel dat je er steeds beter mee om kan gaan indd!
Is de lastige periode bij deze sprong nou ook de eerste weken in de app staat van wel maar de onweers wolk staat juist op het einde ?
Wat waren de symtonen bij jou zoontje van de sprong KL-E?
Ik merk zelf wel dat ik op het moment erg moe wakker word herkent iemand die ben nu 5 maanden na de bevalling 

Bij mijn zoontje waren de symptomen van sprong 4: overdag niet meer willen slapen, heel veel huilen, telkens bij mij op de arm willen. Later werd hij ook snachts wat meer onrustig. Ik heb toen echt 2 weken lang, hele dagen met m op de arm gelopen, pffff. Zat er op een gegeven moment echt even doorheen! Mijn eigene hormonen hielpen daar natuurlijk niet heel erg in mee, ging me ook vanalles in mijn hoofd halen: is het we n sprong? Is veel te vroeg voor de sprong? Misschien heeft hij dit? Of mosschien wel dat? Blablabla hahahahaha! Toen het na die 2 weken van de een op de andere dag ineens over was en een heel tevreden mannetje, kon ik alles weer beter relativeren en wist ik zeker dat het gewoon een sprong was haha!
Hij was ook erg druk met oefenen om naar zijn buik te rollen en afgelopen zondag lukte het hem ineens! Zo knap! Alleen nu wil hij ook meteen heel veel meer, maar dat kan hij natuurlijk allemaal nog niet, wat resulteert in een ontzettend klein driftkikkertje hahaha!

Oh ja, het lichaamscontact tijdens het voeden heeft hij ook heel erg tijdens de 4e sprong. Dat is dan weer een heel fijn symptoom, die mag hij wel bij elke sprong hebben. ☺️  ook de hele tojd mn hand pakken en in de mond stoppen. Schijnt ook bij deze sprong te horen. 

Oooww nou ben benieuwd volgens de app duurt hij nog 21 dagen wat een eind. Maar moet zeggen dat afgelopen 3 dagen alweer een stuk beter zijn als het weekend dus als ze het in die 21 dagen beetje afwisselt is het wel vol te houden haha!
Ik heb ook het idee dat ze hier altijd een weekje eerder in haar spong zit dan de app zegt.
Gelukkig gaan de nachten nog redelijk goed hier.
Overdag slapen is nu ook weer beter dan vorige week.
Ze heeft vooral dat ze echt veel eisend is.
En hier ook heel druk met alles ontdekken en doen. 
Veel nieuwe dingen er elke keer bij geleerd super leuk

Wow wat fijn om jullie berichten te lezen! Mijn zoontje is altijd al een moeilijke slaper geweest maar jemig hij is bijna 5 maanden en afgelopen 2 dagen is hij snachts uren wakker en ligt hij hard te kletsen en gillen. Normaal moet ik er een keer of 5 uit nu wel 30x. Nu overdag ook niet meer willen slapen..Wat een feestje die sprongen, het lijkt wel of iedereen in mijn omgeving baby's heeft die nergens last van hebben. En hele nachten slapen, soms zo frustrerend.Ik hoop voor jullie en voor ons dat die sprong snel genomen is! 

Oh ja ik vond die sprong vreselijk!! Ik hoorde dat sprong bij 4 maanden erg was maar die van 6 maanden... jeetje. Ik was er op de duur echt klaar mee. Zeker 5 a 6 weken was hij niet tevreden te stellen. Ik hoefde me maar om te draaien en de sirene ging aan. Niks was meet goed. Ellendige sprong vond ik het. Nu zeker een maand een vrolijk ventje gehad en nu in de 8 maandensprong. Ook weer veel jengelen, bang voor wat er nog gaat komen want ik hoor veel dat deze ook best heftig is dus ik hou me hart vast haha maar je bent echt niet de enige! 

Ik moet zeggen dat het hier vrij rustig is met ander gedrag op het moment gaat de laatste dagen best goed!Slaapt weer beter overdag ook dus dat is ook wel fijn.Je merkt wel dat ze soms echt opeens langer wakker wilt blijven.Hoeveel slapen jullie ukkies gemiddeld over de dag door?Ze is 5,5 maand nu. 

Ik wacht rustig af tot sprong 5 zich hier aandient! ? Ben benieuwd of hij hier ook zoveel te vroeg mee is.Mijn zoontje is een echte slaapkop, dus wrs geen vergelijking als ik hier vaak de topics lees haha!Hij slaapt overdag van8.30/9.00- 11.0012.30/13.00- 15.0017.00- 18.00/18.30En vervolgens van 19.00/20.00 ( hangt af van zijn vorige slaapje), direct na fles tot vlgd ochtend 7.00/8.00 

Terug
Bovenaan