5/6 maanden sprong

Ooh ja hoor! Ik ben wat dat betreft gezegend net mijn man! Hij stuurt ne soms terug, als ik het bed weer uit spring om het speentje te brengen. Dan zegt hij: hallo, ik ben er ook he? Ik kan ook ff gaan ?de vroege ochtendfles bied hij hee vaak aan, maar ik moet eerlijk bekennen dat ik die zelf heerlijk vind om te geven. Zo’n momentje samen met mijn kleine kereltje. Het is dan lekker stil beneden en hij zit dan na de fles nog ff heerlijk bij mij te tutten. Totdat hij langzamaan echt wakker aan t worden is... haha! De app van de sprongetjes sluit niet aan bij de sprongen van mijn zoontje. Hij zit nooit in zijn sprong als de app dat aan geeft. Dus hier is het echt afwachten wanneer het begint. Meestal echt veel eerder...Maar ja, mijn zoontje kleurt de hele tijd niet binnen de lijntjes. Doet alles net weer anders dan normaal is haha!

Dat is fijn he als je man ook goed helpt!Ik hoor alleen alles altijd eerder dus daardoor ben ik er meest ook als eerste uit haha. Maar dat doe ik zelf.Ahh heerlijk als ze zo lekker rustig drinken dat gebeurt hier niet alleen maar bezig met alles wat om haar heen gebeurt en wat ze hoort en ziet.Ik leg haar vaak in het voedingskussen op de bank dan drinkt ze al stukken beter dan bij je op schoot op het moment.Ze laat nu alleen van elke fles ongeveer 50cc staan. 

Hier helpt manlief met alles, maar die wordt door z’n eigen gesnurk waarschijnlijk niet wakker ‘s nachts ? Ach is ook prima, maar in het weekend por ik net zo lang tot ik een reactie krijg en hij doet het dan ook echt met zorg en liefde! KL-E, heb je de uitgerekende datum in de app ingevoerd? Ik heb de geboortedatum gedaan (ruim drie weken te vroeg) en hier klopt het nu op de dag precies.  Voor de verkoudheid kreeg ik van een kinderverpleegkundige als een moeder het advies: zoutoplossing en zetpil en met die eerste niet te zuinig. Hier helpt zo’n neuszuiger goed, niet het meest gezellige momentje maar hij kan in ieder geval iets van lucht.binnenkrijgen.

Ja ik hoor ook wel altijd alles als eerste en mijn man hoort het meestal ook echt niet, wordt meestal pas wakker als ik bed in en uit stap haha! Ach geeft ook niet, hij wil iig wel heel graag ☺️@babetje, ik heb de uitgerekende datum ingevuld ja. Dat was dacht ik ook de bedoeling. Maar kan idd miss beter de geboortedatum pakken. Al klopt het dan nog niet precies hoor, maar wel beter dan nu...

Ik gebruik de oei ik groei app en heb wel de uitgerekende datum gedaan en klopt als een bus haha! Soms is ze iets eerder in haar sprong dan hij aan geeft maar dan heb ik het over een dag of vijf!Ik heb nu neusspray via de huisarts gekregen en heb het net voor het eerste gegeven klinkt nog niet alsof het werkt haha!Iemand daar ervaring mee?Hoelang houden die verstopte neusje vaak aan?Hahaha , ja mannen slapen denk toch dieper dan de nieuwe mama’s Mijn man werkt ook tot een uur of 23.00/0.00 s avonds dus wil ook dat hij s ochtends blijft liggen.Alleen vind ik dat ik 1x per week evenmag blijven liggen ?

Die verstopte neusjes kunnen lang aanhouden, tenminste, hier wel. Mijn zoontje heeft er heel veel last van, al vanaf de geboorte eigenlijk. Dan is het weer even wat minder, maar nu heeft hij ook alweer n week of 2 een verstopte neus. Zelf heeft hij er gelukkig geen hinder van. Ik doe af en toe als ik vind dat hij erg zwaar ademt neusspray van otrivin. 

Soooooo!!! De lastige fase van sprong 5 is hier ook ingezet.... meeeeeennn! Mijn zoon is niet te genieten!!! Werkelijk niets is goed. De kerstgedachte is er hier niet bij haha! En slapen weet hij ook niet meer hoe dat moet overdag. Pfffffff! Hebben net n uur gewandeld en heeft gelukkig ff 45 minuten geslapen, daarna meteen weer drama haha! Nu de fles en dan dalijk maar weer bed proberen.

Terug
Bovenaan