Oh jeetje! Vervelend dat je alleen met dr bent! Nou, dacht idd ook de beginperiode alleen, maar er staat me dus nog wat te wachten haha!Nou, kerstavond hebben we met mijn familie bij ons gezeten, maar toen lag hij al lkkr in bed. 1e kerstdag bij mijn schoonouders de hele dag... poeh poeh. Hij had het zwaar, de hele dag met m in de weer geweest. En mijn schoonbroer die woont wat verder weg, dus die had m allang niet meer gezien en pakt m op uit de box.... sooooow! Mijn mannetje ging me toch ff tekeer!! Dat heeft hij nog nooit gehad! Het maakt m normaal niks uit bij wie hij op de arm zit! Wel sneu voor mijn schoonbroer, want die had m al zolang niet meer gezien. Komend weekend gaan we weekend weg met schoonfamilie, dus ben benieuwd....2e kerstdag lekker met zn drietjes, nou ja, lekker....? Ombeurten met n ontevreden baby op de arm, heerlijk zo’n kerst ?? Hoelang hield het bij jouw dochter aan? Had je er af en toe ook nog een prima dagje tussen, of was het alle dagen drama? Ik had bij de 4e sprong 2 weken aan een stuk drama, dus ben vast voorbereid haha!