5-6 weken, geheim houden tot 12 is een uitdaging!

<p><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Hoi dames,</span></p><p><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Een week geleden ben ik erachter gekomen dat ik zwanger ben. Ik ben nu als ik officieël tel 6 weken vandaag maar ikzelf denk dat ik 5 weken en 4-5 dagen ben. Ik heb de echo al ingepland en nu nog wachten.. ondertussen is de baby het enige waar ik aan denken kan en ik wil het zo graag delen met anderen. Wie heeft hier ook zoveel last van? (Weet dat het wel verstandig is om te wachten maar makkelijk is het niet) xxxJ </span></p>
 
Haha ja is persoonlijk voor iedereen. Wij hebben het meteen verteld!
Iig aan onze ouders en steeds weken erna broes zussen en vrienden. Nu wacht ik nog op de eerst echo en daarna vertel ik het aan de collegas. 
Het is niet erg om gewoon te vertellen hoor!
 
Ik heb het hier wel al meteen aan (schoon)ouders, (schoon)zussen en (schoon)broers verteld. En goede vriendinnen ook ? 
nu zaten wij in een medisch traject en waren zij hier ookal van op de hoogte, dus ik vond het fijn om het goede nieuws dan ook met ze te delen. Ik was me ervan bewust dat het mis kon gaan, maar dan zou ik blij zijn met hun steun! 
 
Wij hebben het ook direct na de positieve test aan de ouders verteld.  Week later zussen. En bij week of 6 aan mijn twee beste vriendinnen. De personen bij wie je evt ook zou willen huilen als er iets minder positief nieuws is te melden. Na de eerste goede echo hebben we het de hele vriendengroep verteld. Wij voelden hier ons het beste bij, ook geen leugentjes al die tijd om dingen te vermijden. Doe gewoon waar jullie je goed bij voelen, als je het nu al wilt delen; gewoon doen! Ik hou niet van die ongeschreven 12 weken regel... daarna kan er helaas ook nog van alles mis gaan, zekerheid heb je pas als je baby in je armen ligt (al wil je daar niet aan denken)
 
Wij hadden met 7 weken een echo vanwege een medisch circuit. We hebben het toen aan onze ouders en broers en zussen en beste vrienden verteld. Met 10 en 11 weken nog een echo gehad toen heb ik het op mijn werk verteld.
 
Ah wat cool, mijn vriend is zaterdag jarig en dat leek mij ook een leuk moment maar hijzelf vind het nog te vroeg maar dan weer een mooi moment vinden om te verassen is ook lastig!  
 
Hai ja wij vinden het ook super moeilijk! Ik ben vandaag 7 weken en heb maandag mijn eerste echo. Zondag ga ik het aan mij vader en vriendin vertellen en aan mijn schoonouders en maandag aan mij moeder zusje en opa?? ik kan echt niet wachten!! We hebben een super leuke foto met onze hond die doen we in een fotolijstje en dan geven we die! Niemand van mijn familie verwacht het dus dat maakt het nog leuker! Mijn schoonouders hebben wel al een vermoeden.. tot waarneer wil je wachten? 
 
Terug
Bovenaan