5-6 weken, geheim houden tot 12 is een uitdaging!

@krissje Ja ik denk dan zaterdag familie en na 7 januari als ik de echo heb gehad beetje bij beetje vriendinnen etc. 
 
@magicOne Ik wilde 2 superschattige babysokjes die in een doosje inpakken en dan geven met een normaal inpakpapier met een smoes, gaat namelijk echt een verrassing zijn omdat ik nooit iets vertel over wanneer ik kinderen wilde nemen enzo haha.?
 
Ik had het gelijk al aan mijn ouders en broer en zus verteld. Dit zijn overigens ook de mensen met wie je 't zou delen als het niet goed zou gaan.
Maar je moet doen waar je jezelf fijn bij voelt! 
 
Ik had het gelijk al aan mijn ouders en broer en zus verteld. Dit zijn overigens ook de mensen met wie je 't zou delen als het niet goed zou gaan.
Maar je moet doen waar je jezelf fijn bij voelt! 
 
Mijn ouders heb ik gebeld zodra ik een positieve test in handen had. De rest van de familie hebben we het na de eerste echo verteld (7+4 weken). Ik kon toen ook mijn buik al niet meer verbergen en ik begon al positiekleding te dragen. 
 
Hoi JMaasje,
Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Als je het lastig vindt om het geheim te houden en het graag wil delen met familie en goede vrienden, waarom dan nog wachten? Gewoon doen waar jullie je prettig bij voelen.
Wij hebben het zelf ook met 7 weken verteld aan onze ouders, zusjes en beste vrienden. Onze eerste zwangerschap een paar maanden daarvoor is helaas een miskraam geworden en zij wisten daar ook van, dus we wilden ook graag delen dat het weer gelukt was. We hadden toen trouwens wel met 6,5 week een echo gehad en al een kloppend hartje gezien. Wanneer hebben jullie de eerste echo?
Fijne zwangerschap gewenst en geniet van het vertellen, wanneer je dat ook gaat doen :)
 
2 dagen geleden erachter gekomen dat ik zwanger ben, na 3 positieve testen durfde ik het toch een beetje te geloven..helaas pas echo over 3 lange weken! Ik begrijp je volledig, kan ook aan niks anders denken
hoe zit het met jou qua kwaaltjes? Ik ben nu ongv 5 weekjes en ja dat stilhouden is ook geen pretje haha
 
Terug
Bovenaan