5-6 weken, geheim houden tot 12 is een uitdaging!

Wat de rest ook een beetje zegt... Ik heb het direct verteld aan de mensen die je het ook zou vertellen als het mis zou gaan. Dus de gezinnen aan beide kanten en broers/zussen. Na de eerste echo aan de beste vrienden en directe collega's op het werk waar ik 5 dagen in de week mee samenwerk. Ik denk dat ik het na de 10weken echo verder deel openbaar. :)
 
@rosie dankjewel jij ook! Lief! 
 
Poeh kwaaltjes ja nou.. heeeeel erg moe, soms kleine steken maar heel licht. Iets opgezette borsten en tepels gevoelig. Beetje warhoofd haha. Verder nog niks heftigs gelukkig. Nog geen bloeding of spotting. 
 
Hoi! Ja het is heel moeilijk om voor je te houden, vond ik ook! Wij wouden eerst wachten tot de eerste echo die hadden wij met 9 weken maar kon het niet volhouden en hebben het met 7 weken tegen mijn ouders gezegd, een week later mijn schoonouders en na de eerste echo aan goede vrienden, met de rest hebben we wel gewacht tot de 12 weken :) 
 
Wij hebben maandag de eerste echo, ben dan 7 weken. Gaan daarna (als alles goed is) gelijk naar mijn ouders en schoonmoeder. Wil het dan ook in die week aan mijn beste vriendin vertellen. De rest (andere vriendinnen, familie, collega's) minstens tot na de termijnecho (10 weken), ik verwacht minimaal > 11 weken. 
Ik vind het ook heel lastig om het niet te zeggen, maar ik wil gewoon heel graag eerst langs de verloskundige. Mijn vriend vindt het sowieso nog heel onwerkelijk en wil eerst "bewijs" zien, hahaha.
 
@mientjeee ja onwerkelijk is het nog steeds wel ja haha, ik hoop zo graag op positieve uitslag in de echo ook.
Heb mij wel ingeschreven voor moeders voor moeders. Je geeft dan urine af waar ze medicijnen van kunnen maken voor andere moeders die zwanger willen worden. (HCG hormoon) vrijdag komt er iemand langs.
 
Zo ik snap precies wat je zegt! Ik twijfel elke dag wat ik wil doen. In de eerste instantie wilde ik graag wachten tot de 12 weken om iedereen op de hoogte te stellen. Maar ik merk nu heel erg dat ik popel om het er met mensen over te hebben. Zit elke dag wel op dit forum te loeren en op websites over zwangerschap te lezen. Ik ben er gewoon veel mee bezig en kan er alleen met mijn man over praten. 
Maandag hebben we een afspraak bij de VK en volgens mijn eigen telling ben ik dan 7 weken en 2 dagen. Als die uitslag allemaal goed is (we zien een kloppend hartje) dan willen we het die week erna waarschijnlijk aan onze ouders vertellen (tenminste zo sta ik er nu in) dan ben ik dus ruim 8 weken (bijna 9). Onze vrienden wil ik het liever pas wat later vertellen en ga dus ook vragen of iedereen zijn mond wil houden hahaha. Maar ik kan nog wel 10 keer van gedachten veranderen voor het zover is. Ik vind het zo lastig want je hoort ook dingen die mis kunnen gaan en dan heb je al mensen helemaal verteld en blij gemaakt. Tja lastig
 
Ja precies @JLG.. ik twijfel ook iedere dag. Tijd kruipt ook echt.. ik heb de echo volgens mijn eigen gok dus met echt 8 weken.. nog twee weken pff.
Ik wil het heel graag vertellen aan mijn ouders, derest kan ik misschien nog even wachten haha. Je wilt inderdaad dat als je het eenmaal deelt je niet straks slecht nieuws moet geven.  
 
 
Terug
Bovenaan