5 dagen over tijd maar toch negatieve zwangerschastest

hoi meiden

hier ook nog geen nieuws.

@flora jammer dat de test weer neg was misschien morgen bij de ha wat meer duidelijkheid.  voor je

@reneke balen voor dat de rd weer zijn gekomen,maar je weet nu wel waar je aan toe bent. op naar de volgende ronde.
alvast een hele fijne vakantie en geniet er maar lekker van

ik moet nog 5 weken werken en dan heb ik pas vakantie

groetjes danielle

Hoi danielle

Ben idd blij dat ik morgen naar de ha ben twijfel echt zat.Jij ook nog 5 weekjes voor ed vakantie, ik ook. Waar gaan jullie heen? Wij gaan heerlijk 3 weken naar zuid frankrijk heb er echt enorm zin in.

groetjes flora

Ha meiden,

Ik  nog steeds voor jullie. Flora heel veel succes morgen.

Mijn vriend was heel nuchter, maar ook hij is nu teleurgesteld. Een reactie wat ik nog niet verwachtte, aangezien hij iedere keer zo nuchter deed.
Dit geeft mij wel een flinke energie boots....
Met een beetje geluk ben ik niet meer ongi als we vrijdag gaan vliegen, kunnen we op Kreta flink klussen haha....

Daan, ook jij nog heel veel sterkte met het wachten van nog een week.

Liefs

Reneke

Hoi meiden

Kom net van de ha vandaan. Na 1 1/2 uur wachten (grrrrrr) kon hij mij eigenlijk alleen zeggen dat er een aantal mogelijkheden zijn:

a) je bent zwanger maar hebt pas later een eisprong gehad dus de test is nu nog negatief.
b) je bent niet zwanger en slaat een menstruatie over.
c) je bent wel zwanger volgens cyclus 28 dagen maar maakt nog niet genoeg  hormonen aan.

In alle gevallen mocht ik over een week als ik nog niet ongi ben weer een test doen. Dus ben er eigenlijk niet veel mee opgeschoten. Hij stelde me wel gerust dat het vaker gebeurt dat vrouwen een menstruatie overslaan en dat ik me daar geen zorgen over hoef te maken.

groetjes flora

Hoi flora,

balen dat je nu nog niks bent opgeschoten. maar dat is ook precies wat mijn ha heeft gezegt. zitten we alle 2 in onzekerheid.

bij mij is ook nog niks nieuws.

dus dan wachten we alle 2 maar even een weekje en dan maar weer naar de ha

succes ermee

groetjes danielle

Hoi danielle

Het blijft inderdaad nog even spannend maar ja niets aan te doen! Het was wel grappig bij de ha want ik zag er nl nogal moe uit (kom nl net uit de nachtdienst) dus hij zegt: ik hoef niet te vragen of je vermoeidheidsklachten hebt wan je ziet er nogal vermoeid uit... en bedankt! Verder is het een heel aardige man hoor, haha.

groetjes flora

Hoi Flora,

Wat vervelend dat je geen duidelijkheid hebt kunnen krijgen. Succes nog met wachten. Ik ben inmiddels 3 dagen overtijd en had ook nog geen positieve test. Pff, vind het al moeilijk om tot donderdag te moeten wachten om weer te testen.

Succes!

Liefs,

Sara

Hoi meiden

heeft er iemand al nieuws? Hier nog steeds niets. Ik wacht nog steeds af, nog geen ongi te zien.

groetjes flora

Terug
Bovenaan