5 dagen over tijd maar toch negatieve zwangerschastest

Hoi suzanne

wat erg voor je dat je zo in die onzekerheid zit, ik zou gewoon de ha woensdag even bellen of hij de uitslag al heeft. dan kun je misschien toch nog lekker van je vakantie genieten.
Ik zelf ga morgen nog een testje doen en als die neg. is dan moet ik maar wachten tot mijn ongi komt ben al 3 weken overtijd en heb al2 testen gedaan en waren alle 2 neg.
durf eigelijk morgen geen te doen ben bang dat die weer neg is.
ik hoop voor je dat er goede tijden aan breken en dat je test woensdag pos is.

fijne vakantie en geniet er een beetje van

groetjes danielle

Hoi meiden

Wat een onzekerheid voor iedereen, acht balen.

@suzanne: ik zou ook gewoon de ha bellen voordat je op vakantie gaat, dat is wel zo fijn anders zit je daar ook in onzekerheid. Heerlijk trouwens, lekker op vakantie. Heb ik ook wel zin in moet alleen nog 6 weken werken maar daana heerlijk 3 weken zuid-frankrijk! Kijk er echt naar uit.

groetjes flora

goede morgen meiden

ik heb vanmorgen een testje gedaan en hij was weer neg. best wel balen was een leuk vaderdag kadotje geweest als hij pos was.
nu maar wachten tot mijn ongi komt. als het de 25 ste er nog niet is dan gaan we maar weer naar de ha.
vind het toch maar raar dat je zomaar een ongi kunt overslaan.

hoe gaat het met jullie??
iemand al goed nieuws?

grotjes danielle

Hoi danielle

Balen dat het weer negatief was! Hier ook nog steeds geen nieuws, ga morgenochtend weer testen en dinsdag naar de ha.
Ben de laatste paar dagen misselijk maar dat kan ook komen door mn nachtdiensten want daar wordt ik ook altijd rot van

groetjes flora

Hoi meiden,

Wat balen dat jullie nog steeds in onzekerheid zitten.
Ook ik heb nog geen nieuws.
Morgen moet ik ongi worden. Zo voel ik me totaal nog niet. Mn vriend denkt dat dat komt omdat ik me er twee weken geleden al zo op ingesteld had om ongi te worden, dat ik nu ontregeld ben haha.
Vrijdag gaan we lekker op vakantie en daar heb ik wel zin in. Ff er helemaal uit.

Meiden sterkte nog en ik hoop positief nieuws te horen.

Liefs Reneke

Hee meiden,

Hier ben ik dus nog een keer en helaas met minder goed nieuws.
Het lijkt erop dat mn RD dus toch zijn gekomen na 34 dagen. Nog niet heftig, maar dat is altijd de eerste dag.

Ik hoop alsnog goed nieuws van jullie te horen. Ik  voor jullie!!!!!

Liefs Reneke

p.s. moet ik nu weer uitgaan van cyclus 34 dagen?

Hoi Reneke

Balen joh dat de RD's toch zijn gekomen.Heel veel succes met de volgende ronde. Hier nog steeds geen zekerheid. De zwangerschapstest blijft negatief aangeven terwijl ik wel steeds meer kwaaltjes krijg (misselijk en erg pijnlijke borsten) maar dat kan natuurlijk ook naderende ongi zijn of lichaam in de war door nachtdiensten.
Morgen ga ik eindelijk naar de ha dan hoop ik wat meer duidelijkheid te krijgen.

groetjes flora

Hee Flora,

Ik hoop voor jou dat de HA morgen je meer zekerheid kan geven. Laat je het ff weten?

Enne Daantje? Hoe gaat het bij jou? Al nieuws?

Liefs

Terug
Bovenaan