5 dagen over tijd maar toch negatieve zwangerschastest

Hoi ladies,

Slecht nieuws van mijn kant: na 9 dagen overtijd ben ik vannacht toch (erg heftig) ongesteld geworden! Het was pas onze 2e ronde, maar toch is het jammer... Nou ja, even slikken en weer doorgaan. Ben in ieder geval blij dat we straks weer met een doel mogen klussen

Succes voor iedereen die nog aan het afwachten is. Bij jou nog steeds geen duidelijkheid, Flora?

Groetjes, Faye

Hoi meiden

Bij mij nog geen ongi te zien. Ik wacht geduldig (niet dus) af.

@danielle: ik kan me helemaal voorstellen dat het heel moeilijk is om te zien dat
anderen zo makkelijk zwanger worden. Ik hoop dat jij deze maand goed nieuws krijgt.

@faye: balen meid. Je gaat er toch op hopen he. Veel succes met de volgende ronde.

liefs flora

Hoi meiden

Is er al nieuws bij jullie? Bij mij nog steeds geen ongi. Ik ben wel heel erg moe de afgelopen 2 dagen. Ik ga maandag weer een test doen (als ik zolang kan wachten.....)Zo werken, nachtdienst echt balen heb er helemaal geen zin in....

groetjes flora

hoi flora

hier ook nog geen rd  te bekennen.ben alleen moe in de benen maar voor de rest geen klachten.  ik ga morgen een testje halen en ga hem denk ik zondag doen als het vaderdag is.HIHi
werk ze
groetjes danielle

hallo,

ik lees al een poosje mee en ik zal me even voorstellen ik ben eind jan gestopt met de pil en 32,26 en 33 dagen gehad maar zit nu al op dag 45 en nog syeeds geen rd in zicht wel al een paar keer een test gedaan maar ook negatief. ik word er wel een beetje zenuwachtig van hoor. niks voor mij die onzekerheid maar het lijkt wel alsof ik niet de enige ben want ik lees hier nog meer met hetzelfde probleem dan weet ik in iedergeval dat ik niet de enigste ben die in onzekerheid zit pfff gelukkig maar hahaha kan ik tenminste ergens mijn ei kwijt.

groetjes patricia

Ha meiden,

Ook van mij nog niet veel nieuws. Heb wel af en toe beetje zeurderig gevoel in mijn buik en ben heel moe, dus mijn ongi zal zich dinsdag wel melden

Hoe is het met jou Flora?

Liefs

Hoi meiden

Hier nog geen nieuws heb de hele dag geslapen ivm nachtdienst dus ben net wakker.

@patricia
Welkom klets lekker mee.

succes met testen idereen van het weekend hoop zo dat er voor iemand positief nieuws komt. Ik ga maandag weer testen.

groetjes flora

He meiden,

Lees al een tijdje met jullie mee.
Ben zelf ook al 7/8 weken overtijd, wel soms het gevoel dat ik ong moet maar nog steeds niets..
Ook testen blijven negatief.
Heb een bloedonderzoek laten doen maar daar heb ik woensdag pas de uitslag van.
Morgen ga ik naar Barcelona dus beetje onzeker wel of geen wijntje...
Wel allemaal verschijnselen maar dat psychisch zijn omdat ik er toch wel mee bezig ben...
ben maart gestopt met de pil normaal ongesteld geworden in april ook en daarna niet meer.
Nou ben benieuwd naar jullie uitslagen...

Groetjes Suzanne

Terug
Bovenaan