5 dagen over tijd maar toch negatieve zwangerschastest

Heey meiden,   Hoe is het met jullie? Ik ben ondertussen 9 dagen overtijd en nog steeds niet ongi??? Test natuurlijk nog steeds negatief,,,,,

Nou ja hoop dat jullie beter nieuws hebben

X mieppie

Balen zeg nog steeds geen zekerheid. Ik ben inmiddels 12 dagen over tijd. Vanochtend weer getest maar weer negatief. Ik ga woensdag naar de ha want het gaat me nu echt te lang duren. Wordt gek van de onzerheid.

groetjes flora

Hoi dames

Ik begrijp heel goed die onzekerheid. Ik ben al 17 dagen overtijd en de test van vrijdag was weer neg. Ik ga morgen eens de ha bellen

duim voor jullie

groetjes danielle

Hoi Danielle,

Wat zei de huisarts vandaag?????

Ik ben op dit moment ook nog steeds niet ongesteld. Ik had dit 9-6 moeten worden. Dus maar weer rustig afwachten.

Groetjes Ria

Hoi meiden

Hoe is het nu bij jullie, al duidelijkheid? Bij mij nog steeds geen ongi.. Heb vandaag de hele ochtend geprobeerd de ha te bereiken maar de hele tijd in gesprek. echt heel irritant, je zou maar echt iets heel dringends hebben. Maar ja morgen loop ik er wel even langs.Gaan jullie ook voor een eerste kindje? Wij wel (derde ronde nu).

groetjes flora

ik ben ongi dames......  Duim voor jullie dat het wel raak is!

Liefs Miep

Balen zeg miep, je gaat er toch op hopen hè. Heel veel succes met de volgende ronde.

groetjes flora

Hoi Miep,

Wat jammer voor je.... hopelijk is het wel snel raak voor je. Ik  voor je!!!!!

Ik zit nog steeds in de onzekerheid......... mijn vriend gelooft die zwangerschapstesten niet.... waarschijnlijk omdat hij zo graag wil dat het deze keer raak is. Wel had ik vandaag veel jeuk aan mijn borsten..... misschien (hopelijk) een goed teken. Donderdag ga ik nog 1 keer een test doen.

Lief ria.

Terug
Bovenaan