5 dagen over tijd maar toch negatieve zwangerschastest

Heee Flora,

Hoe is het nu met jou? Al nieuws? Ik ben erg benieuwd en  nog steeds voor je!

Alle andere, welkom. Ik zou niet weten waarom je ineens een tijd niet ongi word. Ik begreep wel van Daantje en Flora dat hun HA zei dat dat weleens voor kan komen.
Maar als je inderdaad die slijmprop verloren hebt, dan kan je zeker 2 weken erbij tellen. En dan moet je NOD zijn.
Succes!

Liefs Reneke

Hoi!
Bedankt voor je antwoord!
Ik zou dan dus vandaag of morgen mijn NOD hebben...
Ik voelnog niets, niets positiefs en niets negatiefs...
Ik heb alleen voor mijn slijm geklust en niet de dag erna..
Ik hoop niet dat dat funest is geweest...

@Flora...hoe is het??
Ben echt benieuwd!

Verder iederen veel succes!

XXX
Kiki

Hoi reneke

Super gefeliciteerd!!!!!

Bij mij minder nieuws. Ben niet zwanger. Ik ben inmiddels voor echo en bloedonderzoek geweest. echo was goed geen afwijkingen aan eierstokken / baarmoeder.
Uit bloedonderzoek blijkt dat ik te weinig oestradiol produceer. Ik ga na mijn vakantie naar de genaecoloog. Valt allemaal dus tegen maar gelukkig zei de ha wel dat het nog zou kunnen liggen aan lang pil gebruik. Als het daar niet aan ligt kan ik medicatie krijgen om het hormoon aan te vullen. Gelukkig kan het dus wel verholpen worden maar baal er wel van. Ik ga nu eerst lekker onbezorgd op vakantie en daarna ga ik mij weer bezig houden met baby zaken. Ik kom dus voorlopig niet meer op het forum (ga 4 weken weg)

groetjes en iedereen succes
flora

Hoi Flora,

Wat onwijs vervelend nieuws zeg!
Wel fijn om te weten dat er iets aan gedaan kan worden. Geniet van je vakantie en daarna weer met goede moed verder.
Heel veel liefs
Reneke

Hoi Flora,

Wat onwijs vervelend nieuws zeg!
Wel fijn om te weten dat er iets aan gedaan kan worden. Geniet van je vakantie en daarna weer met goede moed verder.
Heel veel liefs
Reneke

hoi flora

wat erg voor je maar ze kunnen erg gelukkig wel wat aan doen.
geniet lekker van je vakantie en na de vakantie er met goede moet
er weer tegen aan (hihi)

nog steeds voor je.

heb dinsdag mijn eerste echo gehad en ik ben pas 8 weken zwanger
dus heb toch een menstruatie overgeslagen.
dus dames er is nog hoop voor jullie(hihi)

groetjes danielle

Hallo,

Reneke gefeliciteerd!!!

Flora, goeie vakantie en ik hoop dat je snel wat positiefs hoort in het ziekenhuis.  

Ik ben inmiddels nog niet ongesteld, zit nu op 73 dagen als ik over 2 maand nog niet ongi ben wordt ik doorgestuurd. Hoop niet dat er iets ergs aan de hand  is. (onvruchtbaar?!) echo was negatief , bloedtest weet ik nog niet want HA is op vakantie.

net gehoord dat een vriendin van me ook 9 weken in verwachting is, hartstikke geweldig voor haar, maar ik wil ook zo graag.....

zou ik nu wel een eisprong hebben? weet iemand dat?

liefs RWW

quote: RWW reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('30-07-2007 22:51:48'));

Hallo,

Reneke gefeliciteerd!!!

Flora, goeie vakantie en ik hoop dat je snel wat positiefs hoort in het ziekenhuis.  

Ik ben inmiddels nog niet ongesteld, zit nu op 73 dagen als ik over 2 maand nog niet ongi ben wordt ik doorgestuurd. Hoop niet dat er iets ergs aan de hand  is. (onvruchtbaar?!) echo was negatief , bloedtest weet ik nog niet want HA is op vakantie.

net gehoord dat een vriendin van me ook 9 weken in verwachting is, hartstikke geweldig voor haar, maar ik wil ook zo graag.....

zou ik nu wel een eisprong hebben? weet iemand dat?

liefs RWW

Hoi!!
Volgens mij kun je gewoon een eisprong hebben ook al ben je niet ongi.
Het moeilijke is dat je niet met dagen kan gaan zitten rekenen, maar dat je het moet hebben van je slijm of een ovulatie test.
Ik zit nu zelf op 52 dagen.
Ik snap er ook echt niets meer van.
Hiervoor had ik 3x 21 dagen en de laatste ongi was na 2 weken. En 2 neg testen!
Wat ik heb geleerd is dat het uitblijven van een menstruatie kan komen door een zwangerschap, hormonale afwijking of echt een afwijking in de baarmoeder.
Maar zonder bloed onderzoek en een echo kom je niet verder...
Ik weet dat ik 16 dagen geleden een slijmprop ben verloren...
Dus ik wil morgen gaan testen.
Als daar dan niets uitkomt dan bel ik eind van deze week de gyn (ze is nu op vakantie).
Succes allemaal!
Liefs,
Kiki

Terug
Bovenaan