5 dagen over tijd maar toch negatieve zwangerschastest

Ik moet vrijdag naar de huisarts voor een echo!!! Na al die negatieve testen, mag ik niet teveel hopen, maar HET kan! vind het wel spannend.... tot horens

Hoi meiden

Hoe is het met jullie?

@reneke: ik denk dat je alles moet doen wat voor jou en je vriend goed voelt dus ik vind chinese kruiden geen gek idee.

Ik ga vrijdag ook naar de ha. Ik heb niet meer getest. De ha moet maar bepalen wat ik nu moet doen.

groetjes flora

Hey flora,

Heb je berichten gelezen. Verschrikkelijk he, die spanning. Ik leef met je met een ik duim voor je. Wij zijn ook bezig voor ons eerste kinde. We zitten in de 3de ronde.  Rond 26 juni zou ik eigelijk ongesteld moeten worden, maar we hopen uiteraard dat het weg blijft.
Hou je taai.

Groetjes,

Mootje

Hoi meiden

@flora: hoe is het ermee? heb je al wat duidelijkheid van je ha of laat hij?zij je maar wachten. ik leef met je mee

hoe is het met de rest van jullie???

Met mij gaat het nu gelukkig beter ben wel 4 kg afgevallen doordat ik zo ziek was geweest. kom niks meer binnen houden.
ik heb nu bandje voor om mijn pols tegen de misselijkheid en ik moet zeggen ze werken Perfect!!! ze heten sea band en zijn gewoon bij de drogist te halen

groetjes danielle

Hoi meiden

Vandaag naar de ha geweest. Ik heb bloed laten prikken op zowel hcg als allerlei andere waardes die afwijkend zouden kunnen zijn als er iets mis is met mn hormonen.
Daarnaast kan ik maandag een afspraak maken voor een echo. Dus eindelijk wat acties want ben het wechten echt zat. Ben nu wel een beetje bang dat er iets mis is maar als dat zo is wil ik liver zo snel mogelijk weten.

@danielle: fijn dat het beter gaat met de misselijkheid.

groetjes flora

vandaag echo, niet zwanger. Moet volgende week wel voor de zekerheid te bloedprikken omdat ik zolang niet ongesteld ben geweest en als het nog langer duurt word ik doorgestuurd.

wou het toch even aan jullie laten weten

Hallo meiden,

Hoe is het met iedereen?

@Rw: best klote meid. Ik hoop voor je dat je bloedtest snel duidelijkheid geeft!

@Daantje: Hoe is het met je? Ik had nooit van die armband gehoord. Echt fijn dat dat werkt.

@Flora: Jij nog nieuws? Ik vind het wel spannend hoor.

Hier gaat alles zn gangetje. Nou ja.... Heb er weer een cyclus op zitten en vandaag is mijn NOD. Inderdaad NOD want nog helemaal niets, noppes nada.
Ik verheug me nog nergens op, was vorige maand twee weken helemaal in spanning,  dus wacht ik nog een paar dagen.
Heb ook niet zo'n duidelijke eisprong gehad als vorige keer (niet een grote slijmklodder, sorry smerig)
Dus denk nu dat ik misschien nog geen ei heb gehad. Wel buikpijn gehad 2 weken geleden..
Heb nu weer buikpijn, al een hele week en ben daardoor erg hangerig.
Maar behalve dat nog geen nieuws dus.
Natuurlijk hou ik jullie op de hoogte mocht ik meer weten.

Kan het ook zo zijn dat je eerst twee maanden wel ongi wordt en dan door het ontpillen een paar maanden niet? Of ben ik nu genoeg ontpilt?

Succes allemaal!

Liefs Reneke

Hoi meiden

Hier nog geen nieuws. Heb vrijdag bloed laten prikken en donderdag een echo dus spannend allemaal. Laat weten als ik iets meer weet.

groetjes flora

Terug
Bovenaan