5 dagen over tijd maar toch negatieve zwangerschastest

Hallo meiden,

Ik heb zo een beetje mee zitten lezen en herken veel in jullie verhaaltjes, vooral in het begin. Ben nu 7 dagen over tijd en nog geen ongi te bekennen. Heb veel last van kwaaltjes, moe, pijnlijke borsten, emotioneel, buikkrampen enz.
Heb al   2 keer getest (was een beetje ongeduldig)  maar toen gaf ie negatief aan. Ga morgenochten nog eens testen. dan maar eens in de ochtend, ze zeggen dat je het dan beter kan zien.

Ik wacht lang zo lang niet als jullie maar ben wel erg ongeduldig en kan niet zo lang wachten.

Groetjes

quote: flora26 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('23-07-2007 16:39:18'));

Hoi meiden

Hier nog geen nieuws. Heb vrijdag bloed laten prikken en donderdag een echo dus spannend allemaal. Laat weten als ik iets meer weet.

groetjes flora

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hallo Flora,

Spannend zeg hoop dat de uitslag positief is!
Heb je eindelijk zekerheid..
Nou nog ff afwachten en hopelijk meer duidelijkheid.

Ik moet vrijdag weer naar de huisarts nou is kijken wat daar uit komt.
had zaterdag weer ongi moeten worden maar weer niks.
Heb wel last van branderig/ zeurerig gevoel links onder in mijn buik.. hoop dat het niets erg is.

Nou suc6 !!!!

Gr Suzanne

Hoi meiden,

Hoe is het met iedereen? Welkom boterbloempje. Raar he over tijd zijn?

Met mij gaat het goed. Nog steeds geen NOD, alleen steeds buikpijn. Ben (als ik vorige cyclus aanhou) nu 1 dag overtijd. Nu 36 lange dagen. Dus alles begint weer van voor af aan.
Heb mezelf voorgenomen minstens tot donderdag af te wachten en dan zie ik wel verder.
Ik probeer er maar niet te veel bij stil te staan, want dan voel je ineens van alles, terwijl het niet zo hoeft te zijn. Maar ja ik PORBEER er niet te veel bij stil te staan
Maar ook ik hou iedereen op de hoogte.

Flora: Succes met de echo meid!

Liefs Reneke

He flora,

las je bericht...
bij jou gaat het dus net zoals bij mij...

Alleen gooit mijn huisarts het erop dat het door pilgebruik komt en een spastische darm,heb daar nog nooit last van gehad en kan gewoon naar de wc...
Soms die huisartsen van nu...
vragen wat jezelf denkt dat hij er aan kan doen....

ben blij voor je dat er bij jou wel actie is ondernomen en hoop voor je dat je donderdag goed nieuws te horen krijgt...
En anders dat je te horen krijgt waar het aan ligt...Zodat je wat meer weet dan nu...want in deze onzekerheid leven is geen pretje...ik weet er alles van..

heel veel succes

Hoi meiden,

Hoe is het met iedereen?
Flora, heel veel succes morgen... Ik  voor je....

Ik heb wel nieuws.... IK BEN ZWANGER!!!!!!
Gister was ik nog niet ongi. Eigenlijk zouden we pas donderdag testen, maar ik hield het niet meer en kocht gister nog snel een test.
Moesten we eerst sávonds laat nog naar mn ma en mocht niet testen voor we thuis waren. (mn vriend kent mij en mn mam al langer, en die zou het zo raden)

Maar eigenlijk durfde ik niet. Mn vriend had zoiets van doe nou maar, als het negatief is zegt het nog niks. Dan testen we volgende week nog wel als ik dan nog niet ongi was.
Ik testte en legde er gelijk war overheen en riep dat hij boven moest komen, zodat we samen konden kijken.
Echt ongelooflijk.... 2 streepjes!!!!
Ik kan het nog niet helemaal bevatten hoor. Heb alleen een gevoelige buik en borsten, voor de rest nergens last van.
Heb vanmorgen de HA gebeld.
Omdat ik een schildklier probleem heb, moest ik het gelijk laten weten zodra ik zwanger ben, dan moet ik onder begeleiding van internist.

Ik ben dus erg blij!!!!! Hier wat ********************************** voor jullie!!!!!!

Liefs Reneke

hey reneke

nou van harte dan maar he.
wou dat ik het kon zeggen maar nee 2 testen verder nog steeds nehgatief heb al weer een nieuwe liggen en als die nega zegt zal ik naar de ha.
ben namelijk voor het laatst ongie geweestop 19 mei.

nou nog maals van harte en geniet er van

groetjes denkertje

Hoi allemaal,
Ik heb het allemaal eens gelezen wat hier werd geschreven en ik herken mezelf er echt in!!
Ik ben 25 mei ongi geweest (had al 3x cyclus van 3 wkn) en daarna opeens 8 juni (na 2 wkn dus...en het was bruin, sorry).
Hierna is er niets meer gebeurd....
Ik ben al bijna 1 jr geleden gestopt met de pil, dus ontpillen....
30 juni en 22 juli een test gedaan...negatief.
Ik snap er echt niets meer van!!!
Ben dus bijna 7 wkn geleden voor het laatst ongi geweest...
Had bijna 2 wkn geleden wel een slijmprop...dus hoop vrijdag ongi te worden..of eigenlijk niet!
Ik put er hoop uit dat bij sommigen van jullie toch nog een pos test is gekomen na een lange tijd, maar ik ben zo langzamerhand echt moedeloos.
Kwam er zaterdag ook nog een vriendin die ongeveer even lang bezig is vertellen dat ze 3mnd zwanger is...
Ik gun het haar echt heel erg, maat mezelf ook
Als ik vrijdag niet ongi ben ga ik volgende week een even langs een arts..
Maarreh hebben jullie enig idee wat dit allemaal kan zijn???
Verder wil ik iedereen die zwanger is van harte feliciteren!!!!

Veel liefs,

Kiki

hoi allemaal,
ik volg dit onderwerp vanf het begin, zijn zelf ook al een tijdje beizg om zwanger te worden maar dat lukt niet helemaal.
Heb namelijk niet een goede eisprong, zit nu in de M&M.

nu was mijn vraag hoe is het gegaan vandaag Flora26, je moest vandaag naar de gync voor een echo en was nieuwsgierig hoe het gegaan was.

liefs

Terug
Bovenaan