5 dagen overtijd, help! Alle testen negatief :(

Iemand dit ooit meegemaakt? Ik probeer ZEN te zijn, maar mn lichaam reageert absoluut niet meer..
5 dagen overtijd, mn borsten trekken aan me (zo voelt dat) tepels branden en hoor gerommel daar beneden, maar dit voel ik ook als ik ongie moet worden (alleen zijn mn borsten nu extreem gevoelig).

2x CB digital gedaan en 1x van de kruidvat. NEGATIEF.
 
Thanks voor je reactie! Al met HA gesproken en die zegt dat ik moet wachten tot na het weekend ivm hcg aanmaak.
Bummer zeg...indien ik niet ongie wordt, ga ik zaterdag weer een test doen :(
 
Hai @supertje

Eerder dit jaar, januari 2015 raakte ik na 1 poging gelijk zwanger. Helaas maart 2015 een MA meegemaakt..
Sinds mei 2015 loopt mijn cyclus weer normaal, 28 dagen en proberen we sinds juli 2015 weer zwanger te raken. Alleen heb ik dit keer voor het eerst ov testen gebruikt. 23 aug was mijn eerste menstr dag..

Heb gister met de VK gesproken, die mij destijds begeleidde. Ze raadde me aan na het weekend nog even af te wachten en heeft het helemaal niet over een bloedtest gehad?
Krijg je dezelfde dag nog uitslag?
 
Ik was ook 4 dagen overtijd toen ik een bloedtest heb laten doen. Je HCG waarden zit al in je bloed, dit meet een zwangerschapstest namelijk ook, maar dan je HCG in je urine. Bij mij waren ook die tests ook negatief helaas, maar uit het bloed bleek het wel anders te zijn.

Ik snap dat je het snel wilt weten, alleen je kan de huisarts niet echt afdwingen voor een bloedtest, koop nog een zwangerschapstest voor het weekend en test hem dan met je ochtend urine. Hopelijk kan je wachten tot die tijd.
 
Had tijdens de vorige ronde precies hetzelfde. Ook allerlei kwaaltjes etc. Normaal altijd prima op tijd ongesteld, liet deze keer ook 6 dagen op zich wachten. Helaas heeft mijn periode zich toen toch aangediend. Was er denk ik veel te veel mee bezig. Zit nu weer op het wachtbankje en probeer er deze keer wat relaxter in te staan. We zien het wel, tot die tijd lekker genieten van broodje carpaccio etc ;)!

Uiteraard hoop ik voor jou dat het bij jou wel raak is!
 
Dag lieve mensen,

Vind het toch fijn om reacties te lezen.
Ik vermoed dat mn menstruatie eraan zit te komen, alhoewel ik er nog niets van 'zie'. Ik denk niet dat ik zwanger ben, maar wel verbaasd over mn lichaam :(
Ik ga dit weekend lekker wijntjes drinken en ik merk het wel.
Toch heel veel vragen in mn hoofd :/

Dacht dmv  ov testjes we toch hadden geraakt :))
En zo irri om te weten dat je maar 1x per maand kans hebt..zucht, veeeelste weinig! :))
 
Terug
Bovenaan