5 dagen overtijd, help! Alle testen negatief :(

Beste allen



Ik ben hier nieuw. Ik ben moeder van twee en ben sinds kort heel onzeker over mijn lichaam aan het worden. Ik moest namelijk 2 weken geleden ongesteld worden maar het is uitgebleven. Nou heb ik al 3 testen gedaan de eerste was negatief wel in de middag gedaan.  Twee dagen later in de ochtend vroeg om half 7 toen een heeeeele lichte streep gezien. Daarna in de avond twee dagen later weer en toen geen resultaat. Heel gek allemaal.



Heb een poos voor mijn og datum heel veel buikpijn gehad maar sinds de afgelopen week is dat mindee geworden. Wel heb ik krampen in me liezen aan weerszijde.



Als ik mijn lichaam ken zou ik zeggen zwanger. Zeker ook vanwege mijn gevoelige en pijnlijke borsten en blauwe aders all over. Maar die testen blijven negatief.



Weet me ff geen raad.
 
hee ben 5 dagen over tijd en heb de kwaaltjes die horen bij een zwangerschap en wil heel graag zwanger worden maar heb allemaal  negatieve testen helaas wie kan me helpen word er zenuwachtig van en 1 jan was prikpil uitgewerkt en 27 jan ongesteld geworden tot 31 en nu zou ik 27/28 feb on moeten worden maar niet geweest dus van daar 5 dagen over tijd en wil weten of het mogelijk is dat mij hcg nog hoger moeten worden of dat ik voor de gek gehouden word liefs marouschka
 
Goede dag ik moest afgelopen vrijdag 2 maart ongesteld worden maar nu 4 dagen overtijd vanmorgen een test gedaan maar negatief moet ik nog even wachten met testen?
 
Heej dames goeie namiddag ?,
 
Ik heb een vraagje voor jullie,
In februari kwamen wij er achter dat wij 4 weken zwanger waren wij super blij, maar dat draaide al snel om week er na kreeg ik een miskraam nu was ik netjes op tijd ongesteld in  maart .
 
Nu deze maand zou ik de 20 ste ongesteld moeten worden maar dit ben ik nog steeds niet .
Ik heb wel last van lichte krampjes in onderbuik,misselijk in vlagen ,hoofdpijn ,opgezette buik en af & toe last vn mijn onderrug .
Gistere kreeg ik ook last in mijn boven benen & steekjes binnen in mn schaamstreek heb er minder last van vandaag.
Ik heb een test gedaan voor mijn nod & 3 dagen erna maar test was telkens negatief .
Ik hou het ni bij wanneer ik een eisprong zou hebben.
Iemand raad voor mij?
Kword er wat zot van ?
Grtjss ❤❤
 
 
Terug
Bovenaan