5 dagen overtijd, help! Alle testen negatief :(

@Jo87

ahh. het gaat jullie lukken. we slepen elkaar door deze moeilijke tijd.

zoals je zegt HA zal niks zeggen en allen maar laat het aan de natuur over.

(4 jaar samengewoond en 5 mei JA woord gegeven) we zijn sinds juni dit jaar bezig. ik heb sept voor het eerst mijn menstruatie gehad. 23 sept eisprong, 7okt NOD, maar nu nog steeds niks.
 
ik had ook 7 oktober NOD :)

nu 4 dagen overtijd dus... Mijn cyclussen zijn erg regelmatig, vind het dus een beetje vreemd dat het nu uitblijft.

Heb je aan de hand van ovulatietesten je ovulatie gemeten?

Liefs
 
@jo87

Spannnend!!! Ik hoop dat je positieve test hebt over een paar dagen <3.

wat je ook kan doen is bloed laten prikken bij HA. dan weet je het sneller.

Ik had vanaf 19 sep positieve ovulatie test tot 24sep.

rond 30sep had ik wat bruine vaginale afscheiding met slijm.. dit bleef 1 a 2 dagen aanhouden en dan 3 okt had ik roze vaginale bloedverlies.

ik weet het echt niet.
 
Maar bij jou ook spannend zeg!

Licht bruin bloedverlies duidt op innesteling.

Ik heb mijn ovulatie niet getest. Meer op de gok gedaan... Ik wil in het begin niet gelijk alles onder controle hebben. Al was het wel verleidelijk.                            Ik had overigens wel elke cyclus wit slijm rond de berekende ovulatie. Voor de pil was ik elke keer regelmatig en na het stoppen met de pil ook, dus ik ga er stiekem van uit (niet altijd goed) dat ik 7 oktober dus mijn NOD had.

Ik had net weer van dat witte slijm. Ik lees op internet dat als je zwanger bent, je vagina meer is doorbloed en er meer slijm vrijkomt...
 
@Jo87,

na het lezen van je verhaal en klachten op een andere onderwerp het duid erop dat je binnenkort een positieve test hebt :D YEAH!!! we gaan voor elkaar duimen.

Tot mijn grote verbazing gisteren ben ik rond 21uur naar bed gegaan en gelijk in slaap gevallen en een keer ook door geslapen. dit ben ik niet:O.

klopt, als je meer vaginale slijm hebt dan betekend dat de baarmoeder zorgt ervoor dat het schoon blijft. bij mij nog steeds witte vaginale slijm.

Hoe voel je vandaag?

 
@Diyaa

Nou vandaag een behoorlijk opgezette buik. Moet mijn riem al één gaatje bijstellen.
Ik sprak net een collega. Zij testte ook pas na 2 weken positief. Er is dus nog genoeg hoop! :)
Ben het hele weekend ook eerder moe dan anders. Slaap ook 's nachts flink door.
Ben benieuwd hoe het allemaal gaat. Elke dag extra is spannender...

Hoe voel jij je?

 
@Jo87,

Jij geeft me wel hoop. :O nog even dan volhouden. ik ben nu 6 dagen overtijd dan betekend dat ik volgende week ergens mag weer testen. spannned.  Heb jij dat ook met de riem? :O ik had het al sinds donderdag vorige week.

Ik voel me heel erg moe op dit moment, Ik kan zo op de grond gaan liggen en slapen :p wat onderbuikpijn, ik heb het gevoel alsof er een bal bij de baarmoeder is, het lijkt alsof mijn borsten wat voller is.. bh band zet ook strak, urine stinkt heel erg (sorry). hoop dat mijn manager vandaag minder te zeuren heeft dan kom ik de dag goed door;)

ben je vrij vandaag of moet je ook werken?

 
@jo87.

Dit heb ik net gevonden. doe jij ook even de 'online test)

http://www.ikbenzwanger.com/zwangerschapstest-online.php

Ik kom heel veel klachten tegen dat ik geen link had gelegd met zwangerschap. b.v. last van ogen. ik kan nu al dagen mijn lenzen niet dragen want mijn ogen zijn zo droog en daarnaast als ik me bril draag dan zie ik niet goed. (bril sterkte is gewoon goed)

 
Terug
Bovenaan