5 dagen overtijd, help! Alle testen negatief :(

en ben je inmiddels ongesteld? ik ben nu 5 dagen over tijd en nog geen positieve test... ga morgen h.a. bellen.

Benieuwd  naar reacties. bedankt alvast!



Groetjes
 
hallo allemaal,

hierbij zit ik in het zelfde schuitje, tot nu toe een gewone cyclus gehad van 27 dagen af en toe een keer 26 dagen, maar nooit langer. Nu ben ik op dit moment 3 dagen overtijd. Echt klachten aan mijn buik of borsten heb ik niet,maar ook geen gevoel dat de menstruatie er aankomt. Wel heb ik erg veel last van hoofdpijn en wat maagzuur zeker als ik gegeten heb.( hiervoor had ik daar geen last van. Toeval? Heb wel even naar de HA gebeld wanneer er aan de bel getrokken moet worden , maar volgens de HA is het waarschijnlijk een later eisprong en daardoor een late menstruatie als de testen negatief is is het negatief en niet zwanger volgens hun. Al heb ik al meerde andere verhalen hierover gelezen. We kunnen niet meer doen dan afwachten en eventueel om de drie dagen een test doen.  :-S



 
Hallo,

Ik ben vandaag 5 dagen overtijd. Heb last van gespannen buik en vooral s morgens beetje misselijk. En ik moet vaker naar de wc. Maar verder geen last van andere symptomen. Afgelopen dinsdagmiddag heb ik een test gedaan (samen met mijn man) en die was negatief. Nu wachten tot zaterdag tot we weer een test gaan doen. Dan met ochtendurine. Ik twijfel zo of ik wel of niet zwanger ben. Ben begin augustus gestopt met de pil en werd in september (netjes) naar 28 dagen ongesteld (die cyclus had ik toen pil slikte ook). Maar ik lees ook veel over ontpillen. misschien hou me lichaam mijn wel voor de gek....
 
Hoi!

Wij zijn nu bezig met de 5e ronde. 10 jaar aan de pil geweest, hiervoor altijd regelmatige cyclus.

Eerste drie cyclussen precies 26 dagen. Vierde cyclus op dag 29 ongesteld (ik had overigens rond de eisprong, die ik niet voel/wel veel slijm, dikke stress op werk. Dat zou de verlenging kunnen verklaren. Nu bij poging 5, 12 september voor het laatst ongesteld geworden. Woensdag 7 oktober zou dus mijn nieuwe cyclus weer in moeten gaan. Nu 4 dagen over tijd. 7 oktober (op NOD) test: negatief. Vanochtend test: negatief…

Afgelopen week veel tekens gehad:

-knetterharde tepels (hele dag)

-zeurend gevoel/buikpijn in onderbuik

-moe

-elke ochtend misselijkheidsgevoel (alsof je heel erg honger hebt)



Ik wacht komende week nog even af. Anders maar even een afspraak bij de huisarts maken.



 
Halllo Dames,

Hier het zelfde, 5 dagen overtijd, alle testen negatief, mijn borsten zijn sinds vandaag rond en voller, super moe, honger!!! om de uur hooguit, ik kan liters cola drinken (vroeger dronk ik nooit cola) janken om een scheetje. rommelige buik, ik heb verschillende soorten zwangerschap testen gedaan van verschillende merken. Negatief:(

ik wacht wel maar het voelt niet fijn.
 
Dat wachten maakt het zo vervelend! Alle signalen zijn er, maar die stomme test geeft negatief aan...

Bij sommige zwangerschappen kan het zijn, dat het hcg hormoon in het begin nog onvoldoende aanwezig is waardoor je negatief test. Later in de zwangerschap wordt dit steeds meer. Hcg hormoon kan ervoor zorgen dat je je misselijk voelt.

Dus één voordeel! Als we zwanger zijn, dan worden we hoogstwaarschijnlijk niet (heel erg) misselijk.

liefs
 
@jo87



Ik hoop dat wat je zegt over hormonen waar is. we willen het zoals iedere andere heel graag. Manlief is al bezig om een kamer vrij te maken. Ik zeg tegen begin er nog niet want straks worden we teleurgesteld.

ik test over 2 dagen weer of dan ben ik al ongesteld.

hoe lang ben jij bezig?

liefs,

 
wij zijn nu met de 5e ronde bezig. Nu bijna 4 maand.

Ik heb vanochtend nog getest: negatief.

Ik wacht nu een week. Als ik aankomend weekend nog niet ongesteld ben gooi ik er weer een testje tegen aan. Wellicht dan naar de huisarts. Huisarts gaat me toch vertellen om af te wachten...

kamertje staat al klaar om ingericht te worden. 1,5 jaar geleden een nieuwbouwhuis gekocht.

ik hou je op de hoogte!

Hoe lang zijn jullie bezig?
 
Terug
Bovenaan