5 dagen overtijd, help! Alle testen negatief :(

@Diyaa,

Nu een lichte streep op je ovulatietest? Dan lijkt het alsof je een cyclus hebt overgeslagen, toch?!

We keep in touch!

Xx
 
@jo87,

Ja, het stomme is dat 19 sept een lichte streep was maar nu kan je heel vaag een streep zien dus zoals jij het zegt. ik heb een cyclus overgeslagen en misschien ook mijn eisprong gemist. Mijn man is deze week weer thuis van zakenreis dus stel ik had een positieve ov test maar mijn man niet thuis dan kon ik niks doen, behalve janken. hahaha

is er al nieuws bij jou?? heb je sensitesten besteld?

Ik: cyclus 42 dagen en 14 dagen overtijd:(
 
@Diyaa,

Ik heb nog geen sensitesten besteld, ik zit nog in de ongi fase. Morgen maar eens bestellen en dan op dag 7 beginnen met testen (zit nu op dag 5). Ben benieuwd deze keer. Deze keer ook minder heftig ongi dan vorige cyclus, wat opzich ook vreemd is.

We zullen zien. Balen dat je cyclus nog niet echt lijkt te eindigen of weet wanneer je weer opnieuw kan beginnen. Hopelijk heb je snel duidelijkheid!

Xx
 
@ jo87

dus nog even en dan heb je je ongi achter de rug. Spannend. Je kan ook action ovtesten kopen. Die zijn ook goed.

Ik heb vandaag eindelijk een 2de knal kleur! Dus vandaag of morgen is mijn eisprong.

Bij mij rode is niet gearriveerd, 44dagen en 16 dagen overtijd.

zwanger worden heb ik nu los gelaten, ben nu alleen met de ovtesten bezig om straks gyn te laten zien.

 
@ Diyaa,



Hoihoi!

Hoe gaat het met je? Inmiddels al zwanger?
Ik heb vanochtend positief getest! Ben helemaal in de wolken!

Eindelijk gelukt na 6 pogingen.



Liefs
 
Hi all,

Ik ben eind september gestopt met de pil om voor een eerste kindje te gaan. Heb voor de pil altijd een regelmatige cyclus gehad van 28-29 dagen. Op 10 november ben ik voor het eerst ongesteld geworden na het stoppen met de pil. Ik had dus verwacht om op 8 december ongesteld te worden. Maar tot op heden nog niks! Ik zit vandaag op cyclusdag 47 (+18 dagen overtijd).

Ik heb toen ik 4 dagen en 1 week over tijd was getest. Allebei negatief. Heb verder ook geen zwangerschaps symptomen. Alleen af en toe hoofdpijn. En vandaag en gisteren een beetje bruine afscheiding gehad. Wat denken jullie? Iemand hier ervaring mee?

Sla ik gewoon een cyclus over, of wel zwanger of is alles nog in de war na het stoppen met de pil? Ik snap het niet meer :-(
 
Hy ik ben nieuw hier,

Ik ben nu 10 dagen overtijd heb net een zwangerschapstest van kruitvat gedaan deze was negatief maar ik ben vaak misselijk vooral smorgens en ij ben ook snek uitgeput ij had daar net sex met mijn vruend en verloor toen een heel klein beetje bloed maar dit stopte na 2min weer hoopelijk krijg ik snle een antxoord

veel liefs

 
Terug
Bovenaan